Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Har også brede føtter, men problemet mitt er ikke om skoene er lukket eller åpne, kan godt bruke ballerina bare jeg får prøvd dem på og de ikke klemmer på feil sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de skoene var helt jævlige. Du MÅ holde deg unna alt som ligner på Jeffrey Campbell, og ihvertfall i en konfirmasjon. Den øverste kjolen er jeg også sikker på at blir alt for kort fremme ift. hva som er ok i en konfirmasjon.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Noen av oss liker JC-sko, og det er fantastisk gode å gå med. Selv har jeg sorte Lita Spike. Blir aldri sliten i bena når jeg har de på meg. Elsker sånne sko. Bra smaken er forskjellig, gir variasjon :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det et max antall ting man kan ha i watch listen? Jeg hadde 196 ting der, så gikk det ikke an å legge noe mer der.Jeg sletta noe og da kunne jeg legge til mer. Litt rart at grensa skulle være på 196 og ikke 200 isåfall. Noen som vet noe om dette?

Anonymous poster hash: c931b...534
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du fått denne? Er den gjennomsiktig?

Jeg har toppen med et annet mønster. Den er ikke veldig gjennomsiktig, men det er lurt å bruke den hudfargede bh'en når du bruker den, og ikke den knall korallfargede har jeg erfart :) Da vises det ikke. Ellers er de etter min erfaring romslig i størrelsen og lang. Kan styles til å bli stilige til skjørt. Stoffet er slikt du lett blir svett i da.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte en sånn kjole, av en annen selger, men samme kjole.

Ble veldig skuffet da jeg fikk et telt som ikke på noen måte lot seg dandere så den så fin ut. Målte så det skulle være riktig størrelse, men nei, denne går nok til fretex dessverre.

Jeg bestilte den for 14-dager siden av en annen selger. Spent på hvordan min versjon av kjolen blir. Hvordan var den i størrelsen? Jeg er brei over hoftene, så har enda til gode at noe fra kina passer over dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte den for 14-dager siden av en annen selger. Spent på hvordan min versjon av kjolen blir. Hvordan var den i størrelsen? Jeg er brei over hoftene, så har enda til gode at noe fra kina passer over dem :)

Hvis den er som min vil jeg tro at det ikke blir noe problem. Den har plass til minst et menneske til fra skuldrene og ned. Håper du blir mer fornøyd med din enn det jeg ble :)

Min passet greit over skuldrene, men det var så enorme mengder med stoff at det ble bare rart uansett hvordan jeg danderte beltet.

Edit: Må legge til: Jeg har også problem med å få kinaklær over hoftene uten å spjæle sømmene :fnise:

Endret av Skygge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av oss liker JC-sko, og det er fantastisk gode å gå med. Selv har jeg sorte Lita Spike. Blir aldri sliten i bena når jeg har de på meg. Elsker sånne sko. Bra smaken er forskjellig, gir variasjon :)

Enig, jeg også synes de er veldig gode å gå i, mot for andre høye sko!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine! Hvordan er de i størrelsen? :)

Jeg vipper mellom M og L (for hva det er verdt) nå, og vil vel si at strikkejakka er passe romslig og fleecejakka er litt mer ettersittende i str M.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vipper mellom M og L (for hva det er verdt) nå, og vil vel si at strikkejakka er passe romslig og fleecejakka er litt mer ettersittende i str M.

Takk for svar! Spørs om det må bli en slik strikkejakke på meg også, den så så god ut. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Spørs om det må bli en slik strikkejakke på meg også, den så så god ut. :biggrin:

Ja, du må nesten ha en! Bare legg merke til at det er litt ull i den, og den kan være litt stikkende om du er veldig sensitiv. Jeg kjente det etter en stund. Greit å ha et lag under og ikke rett på huden.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må nesten ha en! Bare legg merke til at det er litt ull i den, og den kan være litt stikkende om du er veldig sensitiv. Jeg kjente det etter en stund. Greit å ha et lag under og ikke rett på huden.

Da er den bestilt! :rodmer:

Tok det langt tid før du fikk din, sånn ca.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er den bestilt! :rodmer:

Tok det langt tid før du fikk din, sånn ca.?

Kult!

Det tok nøyaktig ti dager; bestilte 30. mars og den kom 9. april. To dager før forventet også :laugh:

Hvilken farge valgte du, forresten?

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!

Det tok nøyaktig ti dager; bestilte 30. mars og den kom 9. april. To dager før forventet også :laugh:

Hvilken farge valgte du, forresten?

Så bra! kjedelig å måtte vente en måneds tid på pakker fra ebay.

Jeg valgte sort, men skal ikke se bort i fra at det blir en grå også om jeg liker den veldig godt. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakke i posten i dag - leggings: http://www.ebay.com/itm/390545981251?var=660116488253&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2648

Den svarte i str L passer meg, men jeg er meget usikker på om og i hvilke situasjoner jeg kan bruke noe sånt :fnise:

Bruk en krøllete parykk, rød lebestift, store briller og en rutete skjorte i flere farger- om du en dag føler for å ikke måtte avvise typen ;) Det gjorde jeg :fnise:

Jeg brukte en lignende, matt type sammen med en sort bluse og høye hæler en gang, var faktisk en suksess selv om det ikke var helt min stil. Dette var på en større fest, og ikke på en jentekveld. Men utenom den kvelden er det som du sier, så er det å finne ut hva man kan bruke til og hvilke situasjoner :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. ser det er en stund siden du skrev dette, er du enda fornøyd? Virker den?

Den er veldig fin, og jeg kjøpte den i 3 andre farger like etter. Dessverre sluttet alle å virke ganske fort. Kjøpte nye batteri, og byttet på alle. Nå etter noen måneder, har alle stoppet igjen. Batteriene var også fra eBay og veldig billige, så mulig de hadde virket med bedre batteri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...