Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Rød neglelakk fra OPI ca. 63,-

Fin klassisk rødfarge.

Batteridrevne LED-spotlights til å klistre i taket ca. 7,- per stykk

Lyser bra, kraftigere lys enn de tilsvarende jeg har fra IKEA. (Tror forresten ikke IKEA selger dem lenger.)

Presenning til å ha over sykkelen når den står ute ca. 50,-

Ikke mottatt ennå.

Store øreringer i sølv ca. 30,-

Veldig stilige. Er vel kanskje ikke ekte sølv mtp. prisen? De er .925-stemplet, men likevel. Uansett, ser fine ut og har holdt seg pene til nå, fikk dem for ca en måned siden og har brukt dem en del.

Endret av Tonje!
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

så fine, hvordan er str på disse? :)

Jeg tror ikke jeg er rett person å spørre om det, fordi alle andre sier jo "Jeg er medium i Norge så jeg kjøpte XL og da passa den", men for meg så er det alltid at klærne fra ebay er passe eller i blant litt store, selv om jeg bestandig går for de minste størrelsene. Jeg kjøpte ihvertfall den minste størrelsen her, og jeg vil sammenlikne den med en typisk 34/36-størrelse her i landet.

Skrevet

Rød neglelakk fra OPI ca. 63,-

Fin klassisk rødfarge.

Batteridrevne LED-spotlights til å klistre i taket ca. 7,- per stykk

Lyser bra, kraftigere lys enn de tilsvarende jeg har fra IKEA. (Tror forresten ikke IKEA selger dem lenger.)

Presenning til å ha over sykkelen når den står ute ca. 50,-

Ikke mottatt ennå.

Store øreringer i sølv ca. 30,-

Veldig stilige. Er vel kanskje ikke ekte sølv mtp. prisen? De er .925-stemplet, men likevel. Uansett, ser fine ut og har holdt seg pene til nå, fikk dem for ca en måned siden og har brukt dem en del.

Så fine øreringer! *vil ha*

Må innrømme at jeg er skeptisk til å handle på Ebay jeg... er så redd for å bli svindlet? :sjenert: Men det er jo såååå mye jeg vil kjøpe

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Så fine øreringer! *vil ha*

Må innrømme at jeg er skeptisk til å handle på Ebay jeg... er så redd for å bli svindlet? :sjenert: Men det er jo såååå mye jeg vil kjøpe

hvorfor det? :klo: (altså, jeg forstår jo hvorfor, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt det på ebay, verken her i tråden, på facebook eller blant mine venner)

Endret av Noz
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor det? :klo: (altså, jeg forstår jo hvorfor, men jeg har aldri hørt om noen som har blitt det på ebay, verken her i tråden, på facebook eller blant mine venner)

Jeg forstår heller ikke den store bekymringen.

Bruker Paypal, så dejan ikke gjøre noe mhp kredittkort. Og kjøpene mine er stort sett alltid under 200 kr, så om jeg skulle oppleve å få være dritt står jeg over. Men med kun ett unntak har jeg vært fornøyd med det jeg har kjøpt.

Venter på solbriller til barna og noen nye ringer til meg selv (elsker å ha ringmåler hjemme ;) ).

Anonymous poster hash: 00703...b48

AnonymBruker
Skrevet

Rød neglelakk fra OPI ca. 63,-

Fin klassisk rødfarge.

Batteridrevne LED-spotlights til å klistre i taket ca. 7,- per stykk

Lyser bra, kraftigere lys enn de tilsvarende jeg har fra IKEA. (Tror forresten ikke IKEA selger dem lenger.)

Presenning til å ha over sykkelen når den står ute ca. 50,-

Ikke mottatt ennå.

Store øreringer i sølv ca. 30,-

Veldig stilige. Er vel kanskje ikke ekte sølv mtp. prisen? De er .925-stemplet, men likevel. Uansett, ser fine ut og har holdt seg pene til nå, fikk dem for ca en måned siden og har brukt dem en del.

Hvordan er disse LED-spotlightsene? Må man ha batteri eller noe inni de? Varer lyset lenge?

Anonymous poster hash: c931b...534

Skrevet

Hvordan er disse LED-spotlightsene? Må man ha batteri eller noe inni de? Varer lyset lenge?

Anonymous poster hash: c931b...534

De lyser som en normal lommelykt i styrke. Fine å ha i for eksempel skap, bod og kott. Hver lampe bruker tre AAA-batterier. Vet ikkehvor lenge batteriene varer, men ettersom man skrur lysene av og på ved å trykke på dem bruker de ikke særlig mye strøm.
AnonymBruker
Skrevet

De lyser som en normal lommelykt i styrke. Fine å ha i for eksempel skap, bod og kott. Hver lampe bruker tre AAA-batterier. Vet ikkehvor lenge batteriene varer, men ettersom man skrur lysene av og på ved å trykke på dem bruker de ikke særlig mye strøm.

Hvordan klistrer man de i taket? Er det noe lim man bare klistrer fast, eller må man skru de fast?

Anonymous poster hash: c931b...534

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg forstår heller ikke den store bekymringen.

*klipp*

Anonymous poster hash: 00703...b48

Jeg tørr faktisk påstå at sannsynligheten for å bli utsatt for lommetyveri når man er ute på shopping er større enn å bli svindla på ebay!

Jeg skulle gjerne hatt "leggings", altså strømpebukser til midt på leggen som man bruker under kjoler. Men det eneste jeg finner på ebay legger ned til anklene..forslag til søkeord/linker?

Skrevet

Hvordan klistrer man de i taket? Er det noe lim man bare klistrer fast, eller må man skru de fast?

Anonymous poster hash: c931b...534

Det er tape på dem.
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg tørr faktisk påstå at sannsynligheten for å bli utsatt for lommetyveri når man er ute på shopping er større enn å bli svindla på ebay!

Jeg skulle gjerne hatt "leggings", altså strømpebukser til midt på leggen som man bruker under kjoler. Men det eneste jeg finner på ebay legger ned til anklene..forslag til søkeord/linker?

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=m570.l3201&_nkw=short+leggings&_sacat=0

?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har et shampoo merke som er bilig fra ebay. Helst stor og med pumpe, da jeg synes det er mest sparsomt med å få ut shampoo av flasken. Tenker på TIGI, men vil helst under 200kr

Anonymous poster hash: 87b66...c02

DYTT! Billig shampoo anyone?

Anonymous poster hash: 01a06...5ff

Skrevet

Noen som har et shampoo merke som er bilig fra ebay. Helst stor og med pumpe, da jeg synes det er mest sparsomt med å få ut shampoo av flasken. Tenker på TIGI, men vil helst under 200kr

Anonymous poster hash: 87b66...c02

Om du vil ha TIGI kan du jo like godt handle i vanlig nettbutikk. Sånne store flasker med pumpe koster 170 på lookfantastic, 240 for shampo og balsam.

  • Liker 1
Skrevet

Jeg trenger et råd fra dere om det siste kjøpet jeg gjorde. Kjøpte et mobildeksel som jeg i utgangspunktet er fornøyd med, men synes ikke at fargen på mitt produkt stemmer overens med det som ble fremstilt når jeg kjøpte det. Er litt usikker på om jeg er kravstor iforhold til fargene, eller om jeg burde klage?

Legger ved et bilde av produktet jeg mottok og link til produktet, så kan dere se hva dere synes. :)

Deksel (Bestilte i 'Purple')

post-39256-0-78606600-1398268230_thumb.j

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg trenger et råd fra dere om det siste kjøpet jeg gjorde. Kjøpte et mobildeksel som jeg i utgangspunktet er fornøyd med, men synes ikke at fargen på mitt produkt stemmer overens med det som ble fremstilt når jeg kjøpte det. Er litt usikker på om jeg er kravstor iforhold til fargene, eller om jeg burde klage?

Legger ved et bilde av produktet jeg mottok og link til produktet, så kan dere se hva dere synes. :)

Deksel (Bestilte i 'Purple')

Jeg synes ikke du har noe å klage på her.

  • Liker 4
Skrevet

Jeg trenger et råd fra dere om det siste kjøpet jeg gjorde. Kjøpte et mobildeksel som jeg i utgangspunktet er fornøyd med, men synes ikke at fargen på mitt produkt stemmer overens med det som ble fremstilt når jeg kjøpte det. Er litt usikker på om jeg er kravstor iforhold til fargene, eller om jeg burde klage?

Legger ved et bilde av produktet jeg mottok og link til produktet, så kan dere se hva dere synes. :)

Deksel (Bestilte i 'Purple')

Det er helt klart at fargen ikke tilsvarer helt med bildet på ebay, men det er ikke noe jeg hadde orket å klage på. Hvertfall ikke når varen kostet bare noen tiere. Har vært borti det samme selv, at fargen ikke har vært lik, men har ikke brydd meg om å gjøre noe med det.

  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke du har noe å klage på her.

Det er helt klart at fargen ikke tilsvarer helt med bildet på ebay, men det er ikke noe jeg hadde orket å klage på. Hvertfall ikke når varen kostet bare noen tiere. Har vært borti det samme selv, at fargen ikke har vært lik, men har ikke brydd meg om å gjøre noe med det.

Takk for innspill. :)

Etter at jeg har tenkt meg litt om er jeg enig med dere, kommer ikke til å klage på det. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger et råd fra dere om det siste kjøpet jeg gjorde. Kjøpte et mobildeksel som jeg i utgangspunktet er fornøyd med, men synes ikke at fargen på mitt produkt stemmer overens med det som ble fremstilt når jeg kjøpte det. Er litt usikker på om jeg er kravstor iforhold til fargene, eller om jeg burde klage?

Legger ved et bilde av produktet jeg mottok og link til produktet, så kan dere se hva dere synes. :)

Deksel (Bestilte i 'Purple')

Jeg synes også det ser ut som feil farge, men synes egentlig det var finere det du hadde fått :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...