Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt noe interiør på ebay? Dekorasjoner, vaser, skåler, duker osv ?

Der er omtrent ingenting fint for min stil dessverre. Enten er det kjerring eller så er det retro og litt sånn japansk stil og marimekko. Mye som kan være kult altså, men passer ihvertfall ikke meg. Og om jeg noen gang har funnet noe fint så sender de selvsagt ikke til Norge. Er gjevnlig inne og leter. Si fra om du finner noe fint du da! :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Kjole med polkadotter

Kjempefin! Samme størrelser som i Norge, behagelig stoff, og ikke gjennomsiktig. Jeg kommer nok til å kjøpe en til, for å farge den.

Cardigan som Noz også liker

Jeg kjøpte denne i gul. Den passer fint, men er mye gulere enn det bildet viser - ikke dus, men skikkelig påskekylling. Kommer likevel til å kjøpe flere farger, for den var fin. Vaskes alene første gang, da den farger kraftig av!

Glitrende magebelte

Superstretchy, så det vil passe de fleste.

Magebelte med paljetter

Også veldig stretchy. Må advare om at paljettene sitter litt løst, og faller lett av. Beltet ser fortsatt bra ut, men det har ikke kjempehøy kvalitet.

Blazer med blonder

Ble litt skuffet over denne. Det tette stoffet er ganske blankt, ser skikkelig billig ut, og puster dårlig. Vil ikke anbefale andre å kjøpe denne, selv om den ser fin ut på bildet - den er ikke like fin i virkeligheten.

Piksellerte solbriller

Akkurat som på bildet - sommerens must ;)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte denne i gul. Den passer fint, men er mye gulere enn det bildet viser - ikke dus, men skikkelig påskekylling. Kommer likevel til å kjøpe flere farger, for den var fin. Vaskes alene første gang, da den farger kraftig av!

Heehee, så søt du er :ler:

Men det stemmer bra det, jeg bruker mine stadig vekk jeg så!

Så dem faktisk på en kjolebutikk for et par uker siden, jeg hadde tilfeldigvis på meg en av mine da, så jeg sammenliknet dem. De var klin like! Sømmer og alt. Den eneste forskjellen er at den koster 199 her i landet, imotsetning til i underkant av 40 på ebay :5:

Den blazeren har jeg også, den er helt tragisk desverre!

Så nok en gang er vi enige!

Endret av Noz
Gjest Cevita
Skrevet

Så dem faktisk på en kjolebutikk for et par uker siden, jeg hadde tilfeldigvis på meg en av mine da, så jeg sammenliknet dem. De var klin like! Sømmer og alt. Den eneste forskjellen er at den koster 199 her i landet, imotsetning til i underkant av 40 på ebay :5:

Den cardiganen var jo bare helt nydelig! Men jeg ser at den bare finnes i størrelse M. Kan dette sammenlignes med en norsk M-størrelse? Ser at alle modellene på bildene ser ganske tynne ut, mens jeg gjerne bruker rundt 42 i topper/gensere her.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

:danse:

Den cardiganen var jo bare helt nydelig! Men jeg ser at den bare finnes i størrelse M. Kan dette sammenlignes med en norsk M-størrelse? Ser at alle modellene på bildene ser ganske tynne ut, mens jeg gjerne bruker rundt 42 i topper/gensere her.

Den kan absolutt sammenligens med norsk M. Jeg er gjerne 38/40 i norske butikker, og min cardigan tåler at jeg går opp et par kilo (tror nok motsatt vei også skal gå bra ;) )

Gjest Wallet
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har kjøpt barberhøvler som passer til Venus og vanlig Mach høvler (ikke fusion), som de fornøyd med?

Anonymous poster hash: cd076...6e7
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt vårjakker på ebay? Trenger virkelig en ny jakke, kåpe, blazer, whatever...! :P

Anonymous poster hash: 49562...24b
Skrevet

Hva heter sånne borbrikker til å ha glass på på ebaysk? :P

Gjest Toppris
Skrevet

Hva heter sånne borbrikker til å ha glass på på ebaysk? :P

Coasters :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt treningsklær på Ebay?

Alise

Anonymous poster hash: ca9b1...9a6
Skrevet

...og sjekk at du kan bruke kontakten her i landet :-) Hvis det er fra England, er det egentlig bare å bytte støpslet, men fra USA kan det være verre....

Skrevet

Vil ikkje denne bli omtrent like billig å kjøpe i Noreg som å bestille frå Ebay til den prisen?

den koster rundt 2000kr her

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en tilbakemelding på kjolen når du får den :)

Gjerne også på den andre hvis du bestemmer deg for å kjøpe den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...