Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Toppris
Skrevet

Lekker! Hva kom portoen på?

Anonymous poster hash: 00703...b48

6.99 GBP. ca 70 kr med andre ord
Videoannonse
Annonse
Gjest Toppris
Skrevet

Jeg vil gjerne ha en tilbakemelding på kjolen når du får den :)

Gjerne også på den andre hvis du bestemmer deg for å kjøpe den ;)

Det skal du få :)

hehe, har ikke kjøpt den andre enda, men kommer sikkert til å gjøre det ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ny "leke" til kattene http://www.ebay.com/itm/360632032337?var=630104867220&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Blir fin når vi er ute i sommer. Rask shipping, tok 1,5 uke og da bestilte jeg i påska.

Øredobber til matmor: http://www.ebay.com/itm/271194451062?var=570153908757&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 Kom på en uke! Bestilte disse også i påsken.

Anonymous poster hash: ae20b...08d
Skrevet (endret)

ÅÅh den kjolen var søt!!! Nå vurderer jeg å kjøpe den selv.. :D Men er redd for at den blir for liten, siden det er koreansk størrelse :klo:

Ja det var den :) Endte opp med å ikke kjøpe den alikevell siden jeg ikke var sikker på størrelsen. Så kjøpte heller denne:

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Womens-Boho-Open-Side-Split-Dress-Summer-Chiffon-Long-Maxi-Skirt-S-M-L-/350927335145?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item51b4e62ee9 :)

Men jeg tror nok jeg må kjøpe den andre i fremtiden.. den var jo så søt :( hehe..

Nå gleder jeg meg til å få masse pakker i posten fremover :danse: :danse: :danse:

Endret av Sitronmelis
Skrevet

Ja det var den :) Endte opp med å ikke kjøpe den alikevell siden jeg ikke var sikker på størrelsen. Så kjøpte heller denne:

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Womens-Boho-Open-Side-Split-Dress-Summer-Chiffon-Long-Maxi-Skirt-S-M-L-/350927335145?pt=AU_Womens_Clothing_2&var=&hash=item51b4e62ee9 :)

Men jeg tror nok jeg må kjøpe den andre i fremtiden.. den var jo så søt :( hehe..

Nå gleder jeg meg til å få masse pakker i posten fremover :danse: :danse: :danse:

Åhh, trodde det var en kjole - det der var bare et skjørt! :( Liker best de som er ett plag.

AnonymBruker
Skrevet

Åhh, trodde det var en kjole - det der var bare et skjørt! :( Liker best de som er ett plag.

Skrev og spurte selger hvorfor det står dress i overskriften men kun skjørt i annonsen og fikk svar "in fact it will come with a dress"...

Anonymous poster hash: 183a9...3ed

Skrevet

Skrev og spurte selger hvorfor det står dress i overskriften men kun skjørt i annonsen og fikk svar "in fact it will come with a dress"...

Men i beskrivelsen står det jo; "pay attention:only have the skirt, no vest"?

Skrevet

Bestilt, gleder meg til pakker i posten!

"Objektiv" til EOS 450D; mest for moro skyld, hadde vært gøy å få noen ålreite bilder!

Brillesnor eller hva det nå enn heter, mistet min i fjor sommer...

Deksel - har nå hatt iPhone i snart to år, følte det kanskje var på tide med et deksel!

Singlet - denne er jeg spent på, fresh og sommerlig i alle fall!

AnonymBruker
Skrevet

whaat? Jeg trodde det var kjole jeg! Haha! Jaja, har nå kjøpt den nå da. Men er jo bare å ha en hvit singlet som på bildet så blir det jo som en kjole :) Men skjønner hva du mener.

AnonymBruker
Skrevet

Bestilt, gleder meg til pakker i posten!

"Objektiv" til EOS 450D; mest for moro skyld, hadde vært gøy å få noen ålreite bilder!

Brillesnor eller hva det nå enn heter, mistet min i fjor sommer...

Deksel - har nå hatt iPhone i snart to år, følte det kanskje var på tide med et deksel!

Singlet - denne er jeg spent på, fresh og sommerlig i alle fall!

Singletten er i et stoff som jeg syns man blir lettere svett i. Veldig syntetisk :) SÅ jeg har brukt mine slike nå i vinter, da varmer de godt med en cardigan utenpå. Fått mye skryt for dem da!

Anonymous poster hash: ae20b...08d

Skrevet

Nå savner jeg nesten å kjøpe noe billig dritt fra Ebay! Men all min lønn går nå til jobben (begynt å jobbe i klesbransjen igjen :fnise: ) Håper dere ikke glemmer meg helt da..

Anyway. Noe har det jo allikevel blitt den siste tiden.

Treningshansker - veldig god kvalitet til å være så billige. Vurderer å kjøpe inn et ekstra par. Får så hard hud på fingrene pga styrketrening, så disse har vært gull verdt.

Fettprosentmåler - tidligere målt manuelt, da har det blitt sånn ca. anslag. Nå får jeg kjappere svar :)

Svart kjole - kjøpte denne til meg først, før jeg viste den til venninnegjengen. Da fikk jeg beskjed om å bestille en til hun ene i gjengen også :fnise:

Skrevet

Har så lyst til å kjøpe denne jumpsuiten, men er så usikker på om jeg skal velge small eller medium. Medium passer best til hoftene mine, mens small passer best til overkroppen min..

Skrevet

Har så lyst til å kjøpe denne jumpsuiten, men er så usikker på om jeg skal velge small eller medium. Medium passer best til hoftene mine, mens small passer best til overkroppen min..

Jeg ville safet med en M utifra bildet, hvis du vil ha en strammere look rundt hoften kan S være vel så bra. Kommer nok an på hvor mye større M er på overdel?

Skrevet

Handlet på ebay for første gang nå. Bare "sikre" ting som ikke kan slå feil på størrelser, som iphonecase osv.

Men så lang ventetid :bond: 30-50 dager!

Skrevet

Handlet på ebay for første gang nå. Bare "sikre" ting som ikke kan slå feil på størrelser, som iphonecase osv.

Men så lang ventetid :bond: 30-50 dager!

Grattis! Hehe, husker mitt første eBay-kjøp også :P

Det tar litt tid ja, men det er det som gjør det spennende også! "Når kommer den?! Kommer den i dag?? Må sjekke postkassaaa!!" :bond: hahaha, det blir litt som julaften :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på de rare målene, hoftemål på 51 cm i str xl?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...