Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips til lim til falske vipper?

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Alltid DUO.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hei! Vet du om en MAC selger som er trygg? Ser det er utrolig lite MAC på ebay nå, virker som om de har rensket ut en del selger som har solgt falske produkter. Finner ikke igjen forrige selger som jeg kjøpte fra som het MAC lover.

Om noen andre vet må de skrike ut :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Har ikke handlet MAC på ebay, men har handlet fra allcosmeticswholesale uten problemer. Om du skal handle fra noen på ebay oppfordrer jeg deg til å handle fra folk fra statene/Canada eller england osv, ikke asia da det selges mye fake mac på ebay.

Edit: Har gått gjennom mye på ebay nå, og ser MYE tryggere ut nå enn før! Eneste minuset er at frakten er ganske dyr, men at prisen går opp er vel bare å regne med når man får luket unna de som solgte falske produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt før men tror ikke jeg fikk noen respons.. Dere som kjøper vipper, har dere tips til noen i "normal" størrelse? (Altså ikke lady gaga lengde)

Og en annen ting jeg lurte på, har noen handlet marc jacobs smykker på ebay og har tips til seriøs selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det alltid vært hos meg og! At det er så mye skriverier om at små, små, små størrelsene disse asiatiske størrelsene er i, har jeg ikke helt skjønt meg på. Bestiller alltid de minste størrelsene i klær fra e-bay og de få som ikke passer er for store (ofte bare noe for store).

Jeg skjønner meg heller ikke på disse knøttsmå asia-størrelsene; jeg tar alltid det minste, men nesten alt er for stort. :/

Har hatt en real eBay-runde i det siste;

- 8-bit solbriller, kom lynraskt, grei kvalitet, litt store (jeg er litt smal i trynet).

- Peplum-genser, kom raskt, ok kvalitet, sitter greit, tipper størrelsen er en S. Trodde fargen skulle være som på bildet, men den er nok heller skikkelig aprikos (som fargebeskrivelsen sier).

- Knestrømper, kjøpte både khaki, grå og brun. Kjempefine, alle sammen!

- Pentagram-smykke, veldig fint.

- Løs genser, denne likte jeg veldig godt! Sååå mykt stoff, løs og ledig.

- Armvarmere (eller uteliggervotter som kjæresten kalle det), myke og fine. Bestilte brun, fin farge.

- Collegegenser, fantastisk! Kom lynraskt, deilig stoff og normal størrelse. Bestilte mørk grå, kjempefin.

- Uhm, multifunksjonstopp?, fin i stoffet. Har testet den litt, funker nok fint til sommeren. Mange måter å bruke den på.

Har enda flere ting på listen, men oppdaterer heller når det kommer fram. :)

-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har falt helt for et par øyenskygger i løs form men har null snøring på hva jeg bruker som underlag for at dette skal sitte. noen som har tips ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har falt helt for et par øyenskygger i løs form men har null snøring på hva jeg bruker som underlag for at dette skal sitte. noen som har tips ?

Prøv enten Too Faced Shadow Insurance Primer eller Urban Decay Primer Potion (sistnevnte har jeg ikke prøvd selv, men har bare hørt fine ting om den) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lavendelkyss

Jeg skjønner meg heller ikke på disse knøttsmå asia-størrelsene; jeg tar alltid det minste, men nesten alt er for stort. :/

Har hatt en real eBay-runde i det siste;

- 8-bit solbriller, kom lynraskt, grei kvalitet, litt store (jeg er litt smal i trynet).

- Peplum-genser, kom raskt, ok kvalitet, sitter greit, tipper størrelsen er en S. Trodde fargen skulle være som på bildet, men den er nok heller skikkelig aprikos (som fargebeskrivelsen sier).

- Knestrømper, kjøpte både khaki, grå og brun. Kjempefine, alle sammen!

- Pentagram-smykke, veldig fint.

- Løs genser, denne likte jeg veldig godt! Sååå mykt stoff, løs og ledig.

- Armvarmere (eller uteliggervotter som kjæresten kalle det), myke og fine. Bestilte brun, fin farge.

- Collegegenser, fantastisk! Kom lynraskt, deilig stoff og normal størrelse. Bestilte mørk grå, kjempefin.

- Uhm, multifunksjonstopp?, fin i stoffet. Har testet den litt, funker nok fint til sommeren. Mange måter å bruke den på.

Har enda flere ting på listen, men oppdaterer heller når det kommer fram. :)

-

Unnskyld meg, med da er det fordi at du/dere er veldig petite og liten. Asia strl ER veldig små for asiatere er veldig små. Vi skandinavere/auropeere har generelt større kropp enda vi kan være veldig tynne.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv enten Too Faced Shadow Insurance Primer eller Urban Decay Primer Potion (sistnevnte har jeg ikke prøvd selv, men har bare hørt fine ting om den) :)

ok, så det er primer som er tingen for at dette støvet ikke bare faller av ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og saa er norske stoerrelser VELDIG store.... :fnise:



Anonymous poster hash: 40903...b9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så det er primer som er tingen for at dette støvet ikke bare faller av ?

Det kommer vel an på hva slags øyenskygge du bruker, enkelte er umulig å få til å sitte selv med superlim :tongue: men det skal funke, så lenge det er ok kvalitet på støvet, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, så det er primer som er tingen for at dette støvet ikke bare faller av ?

Stueloff har rett i det hun sier, men for å tipse litt videre når det gjelder selve påføringen så er det slik at med løs skygge så må du ikke dra kosten frem og tilbake. Øyeskyggen skal trykkes på. Ta en ren kost og gjør den litt fuktig med enten vann eller aller helst en fixing spray for makeup. Ta enten litt vann på med fingrene eller spray et par spray på kosten med sprayen. Vift litt med kosten. Deretter dypper du kosten i øyenskyggen, blåser av overskuddet og trykker kosten forsiktig mot øyelokket. Ikke noe stryking med kosten! Trykk over øyelokket til det er tomt på kosten og gjenta om du vil ha mer.Blend forsiktig om du må. Ta en ren kost og spray på litt fixing spray eller ta på van med fingrene slik at den bare er så vidt fuktig og gå over til slutt.

Anonymous poster hash: cd076...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har falt helt for et par øyenskygger i løs form men har null snøring på hva jeg bruker som underlag for at dette skal sitte. noen som har tips ?

Jeg har både UD og Too faced sin, og jeg er faktisk mest fornøyd med sistnevnte :)

Jeg har spurt før men tror ikke jeg fikk noen respons.. Dere som kjøper vipper, har dere tips til noen i "normal" størrelse? (Altså ikke lady gaga lengde)

Og en annen ting jeg lurte på, har noen handlet marc jacobs smykker på ebay og har tips til seriøs selger?

Hva tenker du på som normalt? Skal de brukes til hverdags eller til fest? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Blæh...ekkelt!

Fikk pakke i posten i dag. Åpnet den og fant dette skjerfet.

Helt greit det, men noe falt ut sammen med skjerfet.....en stor (men HELDIGVIS inntørket) bille!!! Ekstra hyggelig var det at jeg ikke så hva det var før jeg plukket det opp :blink:

Billa for ut døra i snøen, og skjerfet i frysen. Grøss...fikk ikke lyst til å bestille noe mer nå kjenner jeg...

Tenker på de som jobber i butikk, og som plutselig finner en tarantella i bananeskene. Fy F.... jeg føler med deg :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Uhm, multifunksjonstopp?, fin i stoffet. Har testet den litt, funker nok fint til sommeren. Mange måter å bruke den på.

Har enda flere ting på listen, men oppdaterer heller når det kommer fram. :)

-

Og vips så var den på vei hjem til meg også :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde bestilt poserefill til bleiebøtta fra Tyskland for et par dager siden. I går fikk jeg plutselig beskjed om at pengene var refundert og salget kansellert uten noen forklaring. Jeg tipper det er portoen som er årsaken (den var gratis), men det er fryktelig irriterende å ikke få en forklaring. Nå har jeg opplevd at å handle fra mobilappen ikke alltid gir riktig info om frakt tidligere så det er egentlig litt håpløst.

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...