Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sorte hæler Synes de var fine til den prisen, de er semskede-ish og ser veldig fine ut på. Blitzen gjør så det ser litt annerledes ut, men de er veldig fine.

Størrelsen på skoene? Hvordan er de? Jeg bruker vanligvis 38.5 (umulig å finne sko!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Ville nok bestilt 39 hvis jeg var deg da. Jeg har 38, men fikk ikke lukket glidelåsen helt opp bak, men håper at de vider seg litt ut.

Skrevet

Fikk elefantskjerfet i dag og det er kjempepent! Luktet svakt av noe som minnet om våt hund, men jeg tenker å vaske det i morgen og lufte det godt. Deilig og tynt stoff, perfekt til våren.

Jeg fikk mitt for noen dager siden! Det luktet litt som sure fotballsko... :ler: La det i bløtt i glovarmt vann med litt eddik siden det fjerner lukt og bakterier, så skylte jeg det opp for hånd etterpå. Ble veldig bra, lukter ikke i det hele tatt nå! Har brukt det hver dag omtrent etter jeg fikk det, veldig fint :)

• Liker 1
Skrevet

jeg har en liten greie å høre med dere om.

Gjelder dette det blå smykket du bestilte? For jeg bestilte det rett etter du postet, men har enda ikke fått det.. Synes det begynner å gå svært lang tid nå.

Ellers fikk jeg dette i posten idag. Supersøt topp, og kom kjemperaskt! 10 dager. Jeg tok den i M, er vanligvis S/M, den var litt trang men ikke slik at den ikke kan brukes.

Skrevet

Ville nok bestilt 39 hvis jeg var deg da. Jeg har 38, men fikk ikke lukket glidelåsen helt opp bak, men håper at de vider seg litt ut.

Nå har de plutselig ikke svarte lenger? :( Bare røde?

Skrevet

Jeg fikk mitt for noen dager siden! Det luktet litt som sure fotballsko... :ler: La det i bløtt i glovarmt vann med litt eddik siden det fjerner lukt og bakterier, så skylte jeg det opp for hånd etterpå. Ble veldig bra, lukter ikke i det hele tatt nå! Har brukt det hver dag omtrent etter jeg fikk det, veldig fint :)

Tror du den passer til enten en dame på 50 år eller ei på 30 år? Gøy når det er to runde tall i familien i løpet av få måneder, og økonomien er på bunn..

Skrevet

Gjelder dette det blå smykket du bestilte? For jeg bestilte det rett etter du postet, men har enda ikke fått det.. Synes det begynner å gå svært lang tid nå.

Ellers fikk jeg dettei posten idag. Supersøt topp, og kom kjemperaskt! 10 dager. Jeg tok den i M, er vanligvis S/M, den var litt trang men ikke slik at den ikke kan brukes.

Takk for tilbakemelding! Søm- og tekstilkvaliteten - hvordan er den?

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Hvis dere kommer over noen fine maxikjoler i f.eks bomull der inne kunne dere postet det her?

Skrevet

Noen som har bestillt denne kjolen? Har litt lyst på den, men hadde vært fint om noen hadde betillt den fra før og kunne tipse litt om kvaliteten.

Skrevet

Ellers fikk jeg dettei posten idag. Supersøt topp, og kom kjemperaskt! 10 dager. Jeg tok den i M, er vanligvis S/M, den var litt trang men ikke slik at den ikke kan brukes.

Kan du ta bilde?

Skrevet

Ja, jeg har bestillt og ikke fått. Åpner sak om jeg ikke mottar i løptet av 45 dager. da.

AnonymBruker
Skrevet

Artig :bolledeig: Mottok et miniskjørt i dag og som den trinne damen jeg er så hadde jeg bestilt stor størrelse :) Og bredden var helt fin, men lengden var ikke tilpasset i forhold til bredden så det ble som en bandasje på rumpa :fnise:

Men skjørtet for øvrig var det ingenting å si på, må bare få hekken ned i størrelse så det når "rundt" hele ;)

Anonym poster: 21a812b3a448af09492a35f790876660

Skrevet

noen som har forslag til hva jeg kan søke på for å finne sånne klistremerker til å ha i vinduet som stenger ute sol? mener man kan se ut gjennom de, men de skjermer for innsyn og sol..

vi har persienner på soverommet, men sola sniker seg jo inn alikevel!

vil ha det mørkt når jeg sover.. :natti:

Skrevet

Kan du ta bilde?

post-60960-0-81264400-1368661162_thumb.j

Håper dette hjalp! Den er litt penere i virkeligheten :-)

Takk for tilbakemelding! Søm- og tekstilkvaliteten - hvordan er den?

Ganske OK egentlig. HM-kvalitet? Litt lavere kanskje.Beltet var i alle fall typisk noe du hadde fått på HM. Håper bildet viser :-)

• Liker 3
Skrevet

Gjelder dette det blå smykket du bestilte? For jeg bestilte det rett etter du postet, men har enda ikke fått det..

I går fikk jeg alle tre...

392288_10152826861035285_749984682_n.jpg

969331_10152826861155285_1542590390_n.jpg

• Liker 1
Skrevet

post-60960-0-81264400-1368661162_thumb.j

Håper dette hjalp! Den er litt penere i virkeligheten :-)

Tusen takk!

Skrevet

fikk denne kjolen idag , med belte til. den var veldig fin! noe gjennomsiktig, som forventer. men med en lang singlet under er det no problem! :laugh:

Skrevet

jeg synes å huske at noen skrev her for en nokså lang stund siden at det ikke var så lurt å kjøpe bebisklær og bamser ogsånt fra e-bay.. (kanskje spesielt fra asia?)

Er det noen her som har noen formening om dette? og evt hvorfor?

tenkte på blant annet (noen av) disse til min lille niesebebis;

http://www.ebay.com/...=item2a2bb8f7d6

http://www.ebay.com/...=item3f24ac076f

http://www.ebay.com/...=item1e7a79fc43

Jeg kjøper ikke leker/babyklær fra Kina (eller velværeprodukter til meg selv) fordi de ikke har de samme reglene som hindrer giftstoffer i varene som vi har.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...