Gjest Inggolf Skrevet 8. mai 2013 #8181 Skrevet 8. mai 2013 Ønsker meg: Bodycon-kjole med blomster takk for at du delte, og her var det mye fint! men det er bare en ting jeg vil si, eller gjøre deg observang på.... denne kjolen som jeg lot være igjen fra innlegget ditt, om du ser på bildene som er brukt i linken så ser du at bildene er fra scener og det forteller meg at kjolen du får er en (elendig) kopi av det du ser på bildet i linken... Det er sikkert ikke sånn hver gang, men sannsynligheten er der.. 1
Eau de perfume Skrevet 8. mai 2013 #8182 Skrevet 8. mai 2013 takk for at du delte, og her var det mye fint! men det er bare en ting jeg vil si, eller gjøre deg observang på.... denne kjolen som jeg lot være igjen fra innlegget ditt, om du ser på bildene som er brukt i linken så ser du at bildene er fra scener og det forteller meg at kjolen du får er en (elendig) kopi av det du ser på bildet i linken... Det er sikkert ikke sånn hver gang, men sannsynligheten er der.. Åh! Tusen takk for du sa det! Jeg har blitt skuffet over ebay-klær alt for mange ganger, men har aldri tenkt på den sammenhengen gitt! :fise:
Gjest Inggolf Skrevet 8. mai 2013 #8183 Skrevet 8. mai 2013 (endret) Åh! Tusen takk for du sa det! Jeg har blitt skuffet over ebay-klær alt for mange ganger, men har aldri tenkt på den sammenhengen gitt! :fise: neei, det gikk faktisk plutselig opp for meg ut av det blå en dag Jeg bare kom på at "heeey- det er jo logisk!" om klærne de selger er tatt fra catwalken eller ser ut som snikfotoer av kjendiser så vet man ihvertfall at det du får i posten er vræææl ! Endret 8. mai 2013 av NozMonster
Eau de perfume Skrevet 8. mai 2013 #8184 Skrevet 8. mai 2013 neei, det gikk faktisk plutselig opp for meg ut av det blå en dag Jeg bare kom på at "heeey- det er jo logisk!" om klærne de selger er tatt fra catwalken eller ser ut som snikfotoer av kjendiser så vet man ihvertfall at det du får i posten er vræææl ! Hahaha! Du er da smart som få du! Men ja, det er virkelig logisk når du sier det. Sneaky Ebay-jalla-scams..
Blod Skrevet 8. mai 2013 #8185 Skrevet 8. mai 2013 Enda en veske strikkejakke til sommerkvelden Hvis du kjøper disse, kan du da legge ut bilder? Synes veska var dritkul, og har lenge lurt på hvordan jakken er...
Eau de perfume Skrevet 9. mai 2013 #8186 Skrevet 9. mai 2013 Hvis du kjøper disse, kan du da legge ut bilder? Synes veska var dritkul, og har lenge lurt på hvordan jakken er... Det kan jeg! Kommer til å kjøpe de, men det blir nok ikke før en stund. Jeg skal snart flytte så da er det ebay-stopp en periode.. Greit for lommeboken da
pinar Skrevet 9. mai 2013 #8187 Skrevet 9. mai 2013 Jeg lurer på hva ebay tror om meg, siden samtlig av forslagene de har til meg er av peacetegn og batikk. Denne bamsen dukket opp nå. Søt da. 1
Gjest Inggolf Skrevet 9. mai 2013 #8188 Skrevet 9. mai 2013 jeg synes å huske at noen skrev her for en nokså lang stund siden at det ikke var så lurt å kjøpe bebisklær og bamser ogsånt fra e-bay.. (kanskje spesielt fra asia?) Er det noen her som har noen formening om dette? og evt hvorfor? tenkte på blant annet (noen av) disse til min lille niesebebis; http://www.ebay.com/itm/NEW-HOT-GIANT-50-CM-BIG-PLUSH-TEDDY-BEAR-HUGE-SOFT-100-COTTON-TOY-Dark-Brown-/181122168790?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item2a2bb8f7d6 http://www.ebay.com/itm/HOT-GIANT-80CM-BIG-PLUSH-TEDDY-BEAR-HUGE-SOFT-100-COTTON-TOY-BIRTHDAY-GIFT-5-/271198193519?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item3f24ac076f http://www.ebay.com/itm/HOT-GIANT-100CM-39-BIG-CUTE-Brown-PLUSH-TEDDY-BEAR-HUGE-SOFT-100-COTTON-TOY-/130903833667?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item1e7a79fc43
pinar Skrevet 9. mai 2013 #8189 Skrevet 9. mai 2013 Jeg hadde ikke planer om å kjøpe den Poenget var at når jeg går inn på ebay sin forside, så kommer det opp masse forslag de tror vil være interessante for meg basert på tidligere søk. Og på min forside er det en haug av sånne batikk ting, og peacesymbol ting.
Adele Skrevet 9. mai 2013 #8190 Skrevet 9. mai 2013 Jeg hadde ikke planer om å kjøpe den Poenget var at når jeg går inn på ebay sin forside, så kommer det opp masse forslag de tror vil være interessante for meg basert på tidligere søk. Og på min forside er det en haug av sånne batikk ting, og peacesymbol ting. Åpnet du annonsen med det sengesettet? Isåfall har du grunnen der.. 2
pinar Skrevet 9. mai 2013 #8191 Skrevet 9. mai 2013 Åpnet du annonsen med det sengesettet? Isåfall har du grunnen der.. Grunnen er nok at jeg for ikke så lenge siden søkte på tie dye fordi jeg så etter en spesifikk ting. Alle disse peace greiene var før sengesettet
Arabell Skrevet 9. mai 2013 #8192 Skrevet 9. mai 2013 Hei! Jeg har da lest gjennom alle 410 sidene med ebaysnakkis. utrolig mange gode tips ! tror da ikke pengboka mi er enig skal komme med mine lister etterhvert, skal bare øve meg litt på den her linkinga men jeg lurer på om dere har forslag til hva jeg skal søke på for å finne klips øredobber? prøvde meg med clip on earrings , men fikk opp hovedsaklig av denne typen . og når jeg ser på bildene lenger ned på annonsen så ser det jo ut som man må ha hull for å bruke de! gode forslag mottas med takk! 2
Ixnay Skrevet 9. mai 2013 #8193 Skrevet 9. mai 2013 Jeg blir ikke klok på størrelsene Ta f.eks denne, jeg ligger normalt mellom xs og s, i størrelser. Nå ser jeg på denne. Selger angir at den er størrelse S i USA, men at S tilsvarer 26-27 inch i livet. Iflg. mine målinger så er jeg 28 inch, og da vil den jo ikke passe meg...
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8194 Skrevet 9. mai 2013 Jeg blir ikke klok på størrelsene Ta f.eks denne, jeg ligger normalt mellom xs og s, i størrelser. Nå ser jeg på denne. Selger angir at den er størrelse S i USA, men at S tilsvarer 26-27 inch i livet. Iflg. mine målinger så er jeg 28 inch, og da vil den jo ikke passe meg... Men der står mål spesifikt for plagget også, og utfra de vil den passe. Fit for Bust Within 32-34 inches Fit for Waist Within 30 inches Fit for Hip Within 36 inches Length: 27 inches (From Shoulder to hem) approx Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925
Arabell Skrevet 9. mai 2013 #8195 Skrevet 9. mai 2013 wishlist inneholder blandt annet: Bukse Kjole , blir nok brukt som genser antar jeg. liker at kjolene mine går nedfor baken jeg da.. og erfaringsmessig gjør fåtallet av kinakjolene det.. Skjerf i blått Kjole , type lang,, Yankee Candles. må bare bestemme meg for hvilke.. kjole , men redd den blir for kort.. Armbånd med ugle. Tar gjerne imot tips om flere liknende armbånd. trenger ikke være med ugler men den type massivt armbånd, eller hvordan jeg skal forklare det dette i hvitt! evt. blått... Handhåldt symaskin . ja for DET trenger jeg.. bokmerker/stickynotes Bikini Topp det er noe av det hvertfall 2
Gjest Inggolf Skrevet 9. mai 2013 #8196 Skrevet 9. mai 2013 Bukse Kjole , blir nok brukt som genser antar jeg. liker at kjolene mine går nedfor baken jeg da.. og erfaringsmessig gjør fåtallet av kinakjolene det.. gir du tilbakemelding her om disse 2? 14 kroner for kjolen ja... det er nok noe av det billigste jeg har sett av kjoler på e-bay! ikke bare på grunn av prisen, men noe sier meg at denne kjolen ikke er såå fin i virkeligheten som man håper på :/
Daxi Skrevet 9. mai 2013 #8197 Skrevet 9. mai 2013 Kjøpte disse i dag: Fargerik halspynt Halspynt 2 Halspynt 3 Halspynt 4 Halspynt 5
Lyd Skrevet 9. mai 2013 #8198 Skrevet 9. mai 2013 gir du tilbakemelding her om disse 2? 14 kroner for kjolen ja... det er nok noe av det billigste jeg har sett av kjoler på e-bay! ikke bare på grunn av prisen, men noe sier meg at denne kjolen ikke er såå fin i virkeligheten som man håper på :/ Kjolen koster 9.99 dollar, det er et par øredobber som koster 2.50...
Lyd Skrevet 9. mai 2013 #8199 Skrevet 9. mai 2013 kjole , men redd den blir for kort.. Jeg har denne! Den er kjempefin. Jeg er 1.63, og den rekker meg til midt på låret ca
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2013 #8200 Skrevet 9. mai 2013 Kjøpte en slik veske for en stund siden. Betalte vel omtrent det samme, med gratis frakt. Nå ser jeg at folk kjøper dem av ei på FB for 299 kr. Kunne jo fortalt hun som sikler på den om at hun finner den billigere på ebay, men hun er en *av ren høflighet lar jeg deg være på vennelisten*, så jeg tviler på at jeg tar meg bryet.. Anonym poster: 51b0dbc94f696f18807ed6e6714ed528 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå