Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte to kjøleskap magneter med hundeprint og søt skrift(40kr pr. stk.). Vil ikke linke for det er julegave til ei venninne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puddel - keychain som en gave til julestrømpen jeg lager til mor i år

engelsk flagg dekseltil søster med rare ting hun er opphengt i, blandt annet engelsk flagg:P (julegave)

skalleringtil samme søster

lange stripede hansker, igjen til søster

mer skallering

enda et par lange stripete hansker til henne

(greit med ebay når man har en søster som ønsker seg utrolig rare ting:P)

leggvarmere

knestrømper

smykke

øredobber - leopard style:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en Marc Jacobs veske, McQueen bukse og skjerf + en juicy dress. Guess what.. Fikk alle disse tingene for kun 5000,- Et fantastisk kupp! Jeg elsker ebay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt en Marc Jacobs veske, McQueen bukse og skjerf + en juicy dress. Guess what.. Fikk alle disse tingene for kun 5000,- Et fantastisk kupp! Jeg elsker ebay!

Supert! Korleis Marc Jacobs veske var det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bestiller en vare og totalsummen kommer opp (ink frakt) får jeg da også senere regning på moms og toll dersom det overstiger 200kr?

Eller hvordan fungerer dette egentlig? vil liksom ikke ha en ekstraregning på slep...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden jeg er gift med en mann som spiller gitar, gikk det i gitar picks her i fjor i julekalenderen, samt strenger, gitarrens og bambussokker, for han er så klam på bena.

Gitarplektrene jeg kjøpte var i tre :) disse falt tydelig i smak, for hver tresort gir forskjellige lyder, men nå er jeg gift med en musikknerd da derfor ble gavene deretter også... :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...