Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kastet meg på den siste moten og bestilte meg et par av disse: :fnise:

Spent på hvordan de er....

http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Invisible-Underwear-Panties-Lingerie-G-String-Knickers-C-String-Thong-/201244707874?pt=LH_DefaultDomain_15

Anonymous poster hash: 3ec22...8be

Da tror jeg at jeg heller hadde gått komando altså.

Anonymous poster hash: 9ad73...cf9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Evans

Har det skjedd noe med prisene på ebay siste dagene? Produkter jeg kjøpte for et par uker siden koster nå 20-30 kroner mer enn da jeg kjøpte.

Ser også at det må være noe seriøs feilprising: denne koster 91kr, og samme koster 855 kr :klo:

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser også at det må være noe seriøs feilprising: denne koster 91kr, og samme koster 855 kr :klo:

Selgere setter ofte opp prisen om de nesten er tomme på lager for en vare. Da hindrer de at folk kjøper, så slipper de å måtte fjerne annonsen og legge ut på nytt :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Evans

Selgere setter ofte opp prisen om de nesten er tomme på lager for en vare. Da hindrer de at folk kjøper, så slipper de å måtte fjerne annonsen og legge ut på nytt :)

Aha! Ja det forklarer jo saken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*SNIP*

Det var noen som kjøpte denne kjolen mange sider tilbake, hvor tilbakemeldingen var at den ikke ble fin i virkeligheten. Huske også at mange sånne ebay-blomster så får du kun en liten bukett av dem, sånn at det ikke er store greiene. Kjøpte noen roser for en stund siden som var dandert på samme måte som flere av de du la ut link til. Nedenfor ser du hvor store de fakisk var (mitt bilde)

post-48370-0-98410400-1432512627_thumb.j

Endret av Jolene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lader med tøyledning til en Samsung - artig med en litt retrostil :)

Kløpinne med periskopskaft - når man plutselig trenger en slik, så TRENGER man den :)

Nøkkelhank med snor som kan trekkes ut - kjekt til nøklene på jobb :)

Røkt paprikapulver som skal brukes til Gulasjsuppe - får bare tak i "vanlig" paprikapulver her i landet

Barberblad - det er vel heller tvilsomt at de er ekte, men de skal bare "damebrukes" i dusjen, så det er ikke så farlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen tips til søkeord for nøkkelringer som kan klipses sammen/fra hverandre? Ikke så godt forklart, men feks slik at man kan ha husnøkkelen på en del, bilnøkkelen på en annen, men klipse dem sammen. Har lett litt, men finner bare sånne par-nøkkelringer. Hilsen ikke-så-flink-på-Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samlet opp en fin liten ønskeliste med ting jeg ikke har råd til... Vil gjerne høre hvis noen har erfaring med noe av det :jepp:

Kjole

Kjole

Kjole

Kjole

Kjole

Bluse

Genser

Genser

Genser

Bukse

Sko

Sko

Falsk plante (husker ikke hva de heter)

Falske kirsebærblomster

Falske blomster

Krittavle

Jeg har den ene genseren. Ikke fra samme selger, men min er veldig gjennomsiktig og strikken i blonden revna etter et par vask. Nå nappa jeg ut strikken da :-p

Edit: glemte link

http://www.ebay.com/itm/sexy-femme-dentelle-manche-chauve-souris-pull-chemises-hauts-top-t-shirts-36-54/191139246064?hash=item2c80c96ff0

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen som kjøpte denne kjolen mange sider tilbake, hvor tilbakemeldingen var at den ikke ble fin i virkeligheten. Huske også at mange sånne ebay-blomster så får du kun en liten bukett av dem, sånn at det ikke er store greiene. Kjøpte noen roser for en stund siden som var dandert på samme måte som flere av de du la ut link til. Nedenfor ser du hvor store de fakisk var (mitt bilde)

Åå :( Så noen hadde vært kjempefornøyd med den på Facebook, så det er nok ganske avhengig av selgeren. Har brent meg på det med blomster og planter også, men samtidig har jeg fått noen som virkelig har levd opp til forventningene. Disse, for eksempel, var akkurat like store som på bildet. Planen er uansett å kjøpe én bukett, og hvis den er fin, men liten så kjøper jeg flere :)

Jeg har den ene genseren. Ikke fra samme selger, men min er veldig gjennomsiktig og strikken i blonden revna etter et par vask. Nå nappa jeg ut strikken da :-p

Edit: glemte link

http://www.ebay.com/itm/sexy-femme-dentelle-manche-chauve-souris-pull-chemises-hauts-top-t-shirts-36-54/191139246064?hash=item2c80c96ff0

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301329160101 noen som har kjøpt denne bikinien? Er den fin i regnbuefargen? Hvordan er størrelsen?

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301293615461 og noen som har erfaring med denne kjolen? Er mange varianter, er interessert i den bodycon-varianten og den #2 vneck-kimono-aktige?

Endret av Flynn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åå :( Så noen hadde vært kjempefornøyd med den på Facebook, så det er nok ganske avhengig av selgeren. Har brent meg på det med blomster og planter også, men samtidig har jeg fått noen som virkelig har levd opp til forventningene. Disse, for eksempel, var akkurat like store som på bildet. Planen er uansett å kjøpe én bukett, og hvis den er fin, men liten så kjøper jeg flere :)

Takk for tilbakemelding!

Blomster har jeg kjøpt litt med den samme tankegangen som deg. Er de fine er de fine, men er de ikke, så er det ikke mange pengene brukt :) Måtte bare svare deg når du ønsket erfaringer. Håper det var til hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har noen tips til søkeord for nøkkelringer som kan klipses sammen/fra hverandre? Ikke så godt forklart, men feks slik at man kan ha husnøkkelen på en del, bilnøkkelen på en annen, men klipse dem sammen. Har lett litt, men finner bare sånne par-nøkkelringer. Hilsen ikke-så-flink-på-Ebay.

Er det slike du tenker på? Nøkkelhank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301329160101 noen som har kjøpt denne bikinien? Er den fin i regnbuefargen? Hvordan er størrelsen?

http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301293615461 og noen som har erfaring med denne kjolen? Er mange varianter, er interessert i den bodycon-varianten og den #2 vneck-kimono-aktige?

De var fine, bare synd at frakta er dyrere enn selve klærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomster har jeg kjøpt litt med den samme tankegangen som deg. Er de fine er de fine, men er de ikke, så er det ikke mange pengene brukt :) Måtte bare svare deg når du ønsket erfaringer. Håper det var til hjelp :)

Ja, ikke sant :) Setter pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fine, bare synd at frakta er dyrere enn selve klærne.

Antakeligvis er klærne dyrere, men pga toll så har de satt ned prisen på klærne og frakta opp. Ikke at det hjelper oss lengre -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker ebay. Kjøper 99% av all sminken min der, iphone covere, ladere til iphone (laaange), neglelakk.. Skal sette inn linker neste gang jeg kjøper noe=)

Anonymous poster hash: 99c46...cbb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...