AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #14081 Del Skrevet 24. mai 2015 Kastet meg på den siste moten og bestilte meg et par av disse: Spent på hvordan de er.... http://www.ebay.com/itm/Sexy-Women-Invisible-Underwear-Panties-Lingerie-G-String-Knickers-C-String-Thong-/201244707874?pt=LH_DefaultDomain_15 Anonymous poster hash: 3ec22...8be Da tror jeg at jeg heller hadde gått komando altså.Anonymous poster hash: 9ad73...cf9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brunsaus123 Skrevet 24. mai 2015 #14082 Del Skrevet 24. mai 2015 Hamburgerpresse må selvfølgelig til når grillen skal frem. Funket veldig bra og leveringa tok bare 5 dager fra England. http://www.ebay.com/itm/231478908834?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. mai 2015 #14083 Del Skrevet 24. mai 2015 Har samlet opp en fin liten ønskeliste med ting jeg ikke har råd til... Vil gjerne høre hvis noen har erfaring med noe av det Kjole Kjole Kjole Kjole Kjole Bluse Genser Genser Genser Bukse Sko Sko Falsk plante (husker ikke hva de heter) Falske kirsebærblomster Falske blomster Krittavle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 24. mai 2015 #14084 Del Skrevet 24. mai 2015 (endret) Har det skjedd noe med prisene på ebay siste dagene? Produkter jeg kjøpte for et par uker siden koster nå 20-30 kroner mer enn da jeg kjøpte. Ser også at det må være noe seriøs feilprising: denne koster 91kr, og samme koster 855 kr Endret 24. mai 2015 av Evans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. mai 2015 #14085 Del Skrevet 24. mai 2015 Det er mye feilprising overalt på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 24. mai 2015 #14086 Del Skrevet 24. mai 2015 Ser også at det må være noe seriøs feilprising: denne koster 91kr, og samme koster 855 kr Selgere setter ofte opp prisen om de nesten er tomme på lager for en vare. Da hindrer de at folk kjøper, så slipper de å måtte fjerne annonsen og legge ut på nytt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 24. mai 2015 #14087 Del Skrevet 24. mai 2015 Selgere setter ofte opp prisen om de nesten er tomme på lager for en vare. Da hindrer de at folk kjøper, så slipper de å måtte fjerne annonsen og legge ut på nytt Aha! Ja det forklarer jo saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. mai 2015 #14088 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) *SNIP* Det var noen som kjøpte denne kjolen mange sider tilbake, hvor tilbakemeldingen var at den ikke ble fin i virkeligheten. Huske også at mange sånne ebay-blomster så får du kun en liten bukett av dem, sånn at det ikke er store greiene. Kjøpte noen roser for en stund siden som var dandert på samme måte som flere av de du la ut link til. Nedenfor ser du hvor store de fakisk var (mitt bilde) Endret 25. mai 2015 av Jolene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 25. mai 2015 #14089 Del Skrevet 25. mai 2015 Lader med tøyledning til en Samsung - artig med en litt retrostil Kløpinne med periskopskaft - når man plutselig trenger en slik, så TRENGER man den Nøkkelhank med snor som kan trekkes ut - kjekt til nøklene på jobb Røkt paprikapulver som skal brukes til Gulasjsuppe - får bare tak i "vanlig" paprikapulver her i landet Barberblad - det er vel heller tvilsomt at de er ekte, men de skal bare "damebrukes" i dusjen, så det er ikke så farlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzette Skrevet 25. mai 2015 #14090 Del Skrevet 25. mai 2015 Er det noen som har noen tips til søkeord for nøkkelringer som kan klipses sammen/fra hverandre? Ikke så godt forklart, men feks slik at man kan ha husnøkkelen på en del, bilnøkkelen på en annen, men klipse dem sammen. Har lett litt, men finner bare sånne par-nøkkelringer. Hilsen ikke-så-flink-på-Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. mai 2015 #14091 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) Har samlet opp en fin liten ønskeliste med ting jeg ikke har råd til... Vil gjerne høre hvis noen har erfaring med noe av det KjoleKjoleKjoleKjoleKjoleBluseGenserGenserGenserBukseSkoSko Falsk plante (husker ikke hva de heter)Falske kirsebærblomsterFalske blomster Krittavle Jeg har den ene genseren. Ikke fra samme selger, men min er veldig gjennomsiktig og strikken i blonden revna etter et par vask. Nå nappa jeg ut strikken da :-p Edit: glemte link http://www.ebay.com/itm/sexy-femme-dentelle-manche-chauve-souris-pull-chemises-hauts-top-t-shirts-36-54/191139246064?hash=item2c80c96ff0 Endret 25. mai 2015 av Brimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 25. mai 2015 #14092 Del Skrevet 25. mai 2015 Det var noen som kjøpte denne kjolen mange sider tilbake, hvor tilbakemeldingen var at den ikke ble fin i virkeligheten. Huske også at mange sånne ebay-blomster så får du kun en liten bukett av dem, sånn at det ikke er store greiene. Kjøpte noen roser for en stund siden som var dandert på samme måte som flere av de du la ut link til. Nedenfor ser du hvor store de fakisk var (mitt bilde) Åå Så noen hadde vært kjempefornøyd med den på Facebook, så det er nok ganske avhengig av selgeren. Har brent meg på det med blomster og planter også, men samtidig har jeg fått noen som virkelig har levd opp til forventningene. Disse, for eksempel, var akkurat like store som på bildet. Planen er uansett å kjøpe én bukett, og hvis den er fin, men liten så kjøper jeg flere Jeg har den ene genseren. Ikke fra samme selger, men min er veldig gjennomsiktig og strikken i blonden revna etter et par vask. Nå nappa jeg ut strikken da :-p Edit: glemte linkhttp://www.ebay.com/itm/sexy-femme-dentelle-manche-chauve-souris-pull-chemises-hauts-top-t-shirts-36-54/191139246064?hash=item2c80c96ff0 Takk for tilbakemelding! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 25. mai 2015 #14093 Del Skrevet 25. mai 2015 (endret) http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301329160101 noen som har kjøpt denne bikinien? Er den fin i regnbuefargen? Hvordan er størrelsen?http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301293615461 og noen som har erfaring med denne kjolen? Er mange varianter, er interessert i den bodycon-varianten og den #2 vneck-kimono-aktige? Endret 25. mai 2015 av Flynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 25. mai 2015 #14094 Del Skrevet 25. mai 2015 Åå Så noen hadde vært kjempefornøyd med den på Facebook, så det er nok ganske avhengig av selgeren. Har brent meg på det med blomster og planter også, men samtidig har jeg fått noen som virkelig har levd opp til forventningene. Disse, for eksempel, var akkurat like store som på bildet. Planen er uansett å kjøpe én bukett, og hvis den er fin, men liten så kjøper jeg flere Takk for tilbakemelding! Blomster har jeg kjøpt litt med den samme tankegangen som deg. Er de fine er de fine, men er de ikke, så er det ikke mange pengene brukt Måtte bare svare deg når du ønsket erfaringer. Håper det var til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Midnattsol Skrevet 25. mai 2015 #14095 Del Skrevet 25. mai 2015 Er det noen som har noen tips til søkeord for nøkkelringer som kan klipses sammen/fra hverandre? Ikke så godt forklart, men feks slik at man kan ha husnøkkelen på en del, bilnøkkelen på en annen, men klipse dem sammen. Har lett litt, men finner bare sånne par-nøkkelringer. Hilsen ikke-så-flink-på-Ebay. Er det slike du tenker på? Nøkkelhank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 25. mai 2015 #14096 Del Skrevet 25. mai 2015 http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301329160101 noen som har kjøpt denne bikinien? Er den fin i regnbuefargen? Hvordan er størrelsen?http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&alt=web&id=301293615461 og noen som har erfaring med denne kjolen? Er mange varianter, er interessert i den bodycon-varianten og den #2 vneck-kimono-aktige? De var fine, bare synd at frakta er dyrere enn selve klærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 25. mai 2015 #14097 Del Skrevet 25. mai 2015 Blomster har jeg kjøpt litt med den samme tankegangen som deg. Er de fine er de fine, men er de ikke, så er det ikke mange pengene brukt Måtte bare svare deg når du ønsket erfaringer. Håper det var til hjelp Ja, ikke sant Setter pris på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 25. mai 2015 #14098 Del Skrevet 25. mai 2015 De var fine, bare synd at frakta er dyrere enn selve klærne. Antakeligvis er klærne dyrere, men pga toll så har de satt ned prisen på klærne og frakta opp. Ikke at det hjelper oss lengre -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2015 #14099 Del Skrevet 25. mai 2015 Elsker ebay. Kjøper 99% av all sminken min der, iphone covere, ladere til iphone (laaange), neglelakk.. Skal sette inn linker neste gang jeg kjøper noe=) Anonymous poster hash: 99c46...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzette Skrevet 26. mai 2015 #14100 Del Skrevet 26. mai 2015 Er det slike du tenker på? Nøkkelhank Ja, tusen takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå