AnonymBruker Skrevet 21. september 2014 #13101 Del Skrevet 21. september 2014 Den er fra Primark og kvaliteten er derfor mest sannsynlig elendig. Jeg ville ikke kjøpt regnjakke derfra hvis du er på jakt etter noe som virkelig tåler regn... Åja, tusen takk! Jeg hadde ikke kjøpt enda for ville bestemme meg om fargen. Vet du eller noen andre om en ok god regnjakke, som kanskje er litt feminin? Litt sånn som den jeg linket til, altså noe med snøring i midjen. Jeg synes fort at regnjakker blir kjedelige. Anonymous poster hash: 83e67...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille_Lotta Skrevet 22. september 2014 #13102 Del Skrevet 22. september 2014 Hei! Skal lage et lite fotostudio her hjemme og lurer på om noen vet om selgere som selger rimelige startpakker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 22. september 2014 #13103 Del Skrevet 22. september 2014 Åja, tusen takk! Jeg hadde ikke kjøpt enda for ville bestemme meg om fargen. Vet du eller noen andre om en ok god regnjakke, som kanskje er litt feminin? Litt sånn som den jeg linket til, altså noe med snøring i midjen. Jeg synes fort at regnjakker blir kjedelige. Anonymous poster hash: 83e67...ac0 Regnjakke ville jeg kjøpt i sportsbutikk. Kari traa har jo en del fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 22. september 2014 #13104 Del Skrevet 22. september 2014 Det er vel billig fordi du kjøper det stort sett fra produsenten eller forhandlere i Kina. Du tenker på alibaba, dealextreme osv du nå. Ebay er bare et åpent marked for salg av alt mulig. Ja om du søker på ting som koster 10 kroner med frakt finner du kun billigkopier fra kina. Men det betyr ikke at det meste er denslags. Man får kjøpt biler til mange millioner der inne også. Og millioner av originalvarer. Mine beste kjøp har ikke vært i laveste prisklasse. Og de har ikke vært fra kina. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 22. september 2014 #13105 Del Skrevet 22. september 2014 Hei! Skal lage et lite fotostudio her hjemme og lurer på om noen vet om selgere som selger rimelige startpakker? Du må nesten si mer hva du skal oppnå. Budsjett, størrelse, hva du har fra før osv. Mobilt eller fast? Hvilken avstand og brennvidde har du tenkt å operere med? Hvilke typer bilder skal du ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 22. september 2014 #13106 Del Skrevet 22. september 2014 Jeg har blitt helt hektet! Tusen takk til alle som deler ting de har kjøpt:) Går det an å lese reviews på akkurat den varen? Jeg får bare opp generelle kommentarer om selgeren, ønsker å lese om hvordan kjolen (feks) var i strl, stoff osv. Anonymous poster hash: 59ea4...c2e Nei det går ikke. Mange selger produkter som ser like ut også men et parti kan være bra, et annet dårlig. Typisk for Kina varer. Noen selgere er mer kresne enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEirin Skrevet 22. september 2014 #13107 Del Skrevet 22. september 2014 Du tenker på alibaba, dealextreme osv du nå. Ebay er bare et åpent marked for salg av alt mulig. Ja om du søker på ting som koster 10 kroner med frakt finner du kun billigkopier fra kina. Men det betyr ikke at det meste er denslags. Man får kjøpt biler til mange millioner der inne også. Og millioner av originalvarer. Mine beste kjøp har ikke vært i laveste prisklasse. Og de har ikke vært fra kina. Nå spurte jo personen hvorfor ting var så utrolig billig på Ebay da. Ikke hvorfor den bilen kosta 2 mill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guybrush Skrevet 22. september 2014 #13108 Del Skrevet 22. september 2014 Nå spurte jo personen hvorfor ting var så utrolig billig på Ebay da. Ikke hvorfor den bilen kosta 2 mill. Du skjønte ikke poenget. Noe på ebay er billig, noe er dyrt. Noe koster mye, noe koster lite. Dyrt og billig er relative verdier. Og ebay er ikke et "10er marked" med asiatiske varer slik alibaba er for eksempel. Derfor blir både spørsmål og svar på mange måter feil og misvisende. Selv er jeg oppgitt over de som tror ebay er en tjeneste for å selge og kjøpe billige kinesiske kopier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEirin Skrevet 22. september 2014 #13109 Del Skrevet 22. september 2014 Du skjønte ikke poenget. Noe på ebay er billig, noe er dyrt. Noe koster mye, noe koster lite. Dyrt og billig er relative verdier. Og ebay er ikke et "10er marked" med asiatiske varer slik alibaba er for eksempel. Derfor blir både spørsmål og svar på mange måter feil og misvisende. Selv er jeg oppgitt over de som tror ebay er en tjeneste for å selge og kjøpe billige kinesiske kopier. Å herregud, jeg er da fullstendig klar over at Ebay ikke er kinamarket. Men jeg svarte på spørsmålet slik det var stilt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13110 Del Skrevet 22. september 2014 Regnjakke ville jeg kjøpt i sportsbutikk. Kari traa har jo en del fint. Åh, takk for forslag. Men jeg er fattig student, nettopp derfor jeg tyr til ebay for regnjakke. Anonymous poster hash: 83e67...ac0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 22. september 2014 #13111 Del Skrevet 22. september 2014 http://www.ebay.com/itm/Lumbar-Back-Soft-Cushion-Home-Decor-Support-Wood-Design-Natural-Throw-Pillow-N98-/380998145752?pt=AU_Stuffed_Animals&hash=item58b54256d8 :hoho: Fikk meg til å tenke på "The Log Lady" fra Twin Peaks Add to watch list Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 22. september 2014 #13112 Del Skrevet 22. september 2014 Add to watch list Den var jo sånn "stygg-kul" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13113 Del Skrevet 22. september 2014 Åh, takk for forslag. Men jeg er fattig student, nettopp derfor jeg tyr til ebay for regnjakke. Anonymous poster hash: 83e67...ac0 Hva med stormberg? De har stadig gode tilbud.Anonymous poster hash: a2f10...24d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2014 #13114 Del Skrevet 22. september 2014 Åh, takk for forslag. Men jeg er fattig student, nettopp derfor jeg tyr til ebay for regnjakke. Anonymous poster hash: 83e67...ac0 Stormberg har ofte salg, trenger ikke å koste så mye og du får bra kvalitet. Dessuten er den garantert tett Anonymous poster hash: e0ba3...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiolinisten Skrevet 22. september 2014 #13115 Del Skrevet 22. september 2014 Kjøpte dette holdningsbelte. Veldig fornøyd. Komfortablet å ha på, sitter som støpt. Vises heller ikke under klær, noe som er et stort pluss for meg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 22. september 2014 #13116 Del Skrevet 22. september 2014 (endret) Kjøpte denne; http://www.ebay.com/itm/360903814575?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Venter i spenning på pakke, har hørt flere ganger at den er veldig bra. Liten update; har fått boken og har allerede lest halvparten i løpet av dagen. Veldig, veldig bra! Kan sterkt anbefales til alle hundeeiere. Endret 22. september 2014 av Gaea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Notisblokk Skrevet 23. september 2014 #13117 Del Skrevet 23. september 2014 Fikk disse rosene i dag, veldig fornøyd! Eneste var at de virkelig luktet kjemikalier, men etter å ha skyldt dem i vann (opp ned), var de helt perfekte. Fargen ble ikke borte, og de var virkelig søte. Ikke store, men utrolig skjønne! Hvordan ser bladene ut? Ser de veldig falske ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 23. september 2014 #13118 Del Skrevet 23. september 2014 Har akkurat kjøpt meg et sånt, for å se om det er god nok kvalitet til å gi som julegave. Er fattig student i år... Kart der du skraper frem de landene du har besøkt. http://www.ebay.com/itm/New-Travel-Edition-Vacation-Scratch-Off-World-Map-Creative-Poster-Present-/281409743526?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item418553eaa6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 23. september 2014 #13119 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Hvordan ser bladene ut? Ser de veldig falske ut? Personlig synes jeg ikke det egentlig, men helt ekte ser de heller ikke ut. Bildene nedenfor er mine egne, tok med et bilde av armen min med rosene for å vise størrelsen. Der hvor stilken er brukket nederst er det fordi jeg ville ha den til å passe i en vase, var ikke slik da jeg mottok dem Red: beklager for store bilder! Endret 23. september 2014 av Jolene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karenina Skrevet 23. september 2014 #13120 Del Skrevet 23. september 2014 Har akkurat kjøpt meg et sånt, for å se om det er god nok kvalitet til å gi som julegave. Er fattig student i år... Kart der du skraper frem de landene du har besøkt. http://www.ebay.com/itm/New-Travel-Edition-Vacation-Scratch-Off-World-Map-Creative-Poster-Present-/281409743526?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item418553eaa6 De er helt geniale, har ett selv som stadig blir beundret ved besøk, og har samlet opp en hel haug som skal gis til reiseglade venner og familie til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå