Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

3 pakker i posten i dag! :danse:

Kjolen var over all forventning! Fargen er som på bildet, fin kvalitet (litt gjennomsiktig) og bare helt nydelig. Ganske lang, faktisk - rakk meg til knærne (jeg er 164 cm).

Bikinien var kjempefin! Helt normal H&M-kvalitet. Fargen er litt skarpere enn det ser ut til på bildet, og toppen er litt løs/stor i omkrets, så må nok sy den inn før jeg stikker til Kroatia.

Bikini nr.2 var helt fantastisk! Super kvalitet (bedre enn H&M), tunge gullkjeder, godt sydd. Fin størrelse.

Sorry hvis det er et litt personlig spørsmål, men hvilken BH-størrelse har du og hvilken størrelse valgte du i den første bikinien?

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry hvis det er et litt personlig spørsmål, men hvilken BH-størrelse har du og hvilken størrelse valgte du i den første bikinien?

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Det går helt fint. :) Bruker mest 65D fra Cubus (målene mine er 64/81) og bestilte bikinien i S.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Yeey for pakker i postkassa i dag!

Denne her klokka i rød, som overraskende nok var for stor!

Trodde den kom til å være superliten jeg, men må nok lage et ekstra hull på reima.

http://www.ebay.com/itm/390513405522?var=660104914413&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Og så denne shortsen. Den var fin og satt bra, meeen... de hadde jo ikke laget hull til knappene :grine:

Det ser ut som at de rett og slett bare har glemt det, og i og med at jeg ikke finner meg sy`ersk så aner

jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. :laugh:

http://www.ebay.com/itm/271090932956?var=570122716089&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

(Jeg husker det var en rett etter meg som klikka den shortsen hjem... Har du fått den enda?)

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt servietter eller noe til å vaske mac skjermen med?

Anonym poster: 90760c063c4b51ea13ada5ead2438997

Skrevet

Yeey for pakker i postkassa i dag!

Denne her klokka i rød, som overraskende nok var for stor!

Trodde den kom til å være superliten jeg, men må nok lage et ekstra hull på reima.

http://www.ebay.com/itm/390513405522?var=660104914413&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Og så denne shortsen. Den var fin og satt bra, meeen... de hadde jo ikke laget hull til knappene :grine:

Det ser ut som at de rett og slett bare har glemt det, og i og med at jeg ikke finner meg sy`ersk så aner

jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. :laugh:

http://www.ebay.com/itm/271090932956?var=570122716089&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

(Jeg husker det var en rett etter meg som klikka den shortsen hjem... Har du fått den enda?)

Noen ganger er det sydd opp der knappehullet skal være, men man må selv lage hullet. Det gjøres enklest med en tapetkniv.

Skrevet

Noen som har kjøpt denne type bikini fra eBay? Det er vel en kopi av et dyrere merke tror jeg, håper bare kopien faktisk er fin.

Jeg bestilte i L ettersom det virker som om størrelsene er litt små. Bruker S/M ellers.

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

$T2eC16dHJIkE9qU3lQu6BRY7z4t9Hw~~60_3.JPG?rt=nc

Ikke fornøyd med denne.

Bikinioverdelen var som en norsk L, mens bikinitrusen var som en S. Ingen av delene passet i størrelsen.

Overdelen var dessuten ikke like fin som på bildet, og fargen er mye mer rødlig/varm i virkeligheten.

20130419_165831_zps0ce1a674.jpg

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet

Noen ganger er det sydd opp der knappehullet skal være, men man må selv lage hullet. Det gjøres enklest med en tapetkniv.

ja, jeg skjønner hva du mener og jeg titta godt etter om dette var tilfelle på shortsen min,

men det er potte tett der altså..Det ser veldig ut som at det kommer til å gå dårlig om jeg

skjærer løs der.. Men jeg får ta den med meg til mamma til helgen så får vi se hvordan

resultatet blir :Nikke:

Gjest Inggolf
Skrevet

Tonje; kanskje det bare er bilde som lyver, siden du absolutt ikke er fornøyd, men her i fra så synes

jeg at bikinitoppen sitter pent!

• Liker 6
Skrevet

Tonje; kanskje det bare er bilde som lyver, siden du absolutt ikke er fornøyd, men her i fra så synes

jeg at bikinitoppen sitter pent!

Enig.

Skrevet

Takk! Det var jo koselig å høre, kanskje jeg var i overkant negativ til den siden jeg forventet noe annet.

Men bildet viser nok ikke hvordan den sitter helt, for den er såpass løs at den er «slaskete» her og der, og det er jo ikke så pent på en bikinioverdel. Men kanskje jeg hadde likt den mye bedre om den satt litt mer ordentlig på.

Skrevet

Takk! Det var jo koselig å høre, kanskje jeg var i overkant negativ til den siden jeg forventet noe annet.

Men bildet viser nok ikke hvordan den sitter helt, for den er såpass løs at den er «slaskete» her og der, og det er jo ikke så pent på en bikinioverdel. Men kanskje jeg hadde likt den mye bedre om den satt litt mer ordentlig på.

Er den et bomkjøp for deg? Kan kjøpe den jeg hvis jeg er bredere over brystet enn deg :)

Skrevet

Noen som har fine tips til selgere som selger brudekjoler/brudeutstyr? :) Det er en jungel! Synes denne var rimelig fin da: http://www.ebay.com/...=item1e709f9bed :rodmer:

Vær obs på at faktisk vare ikke alltid er like fin som den på bildet!

Min søster kjøpte en knallfin brudekjole fra eBay. Når den endelig kom til henne, så kjolen ut som om var sydd med billiglaken fra Jysk..

• Liker 1
Skrevet

Er den et bomkjøp for deg? Kan kjøpe den jeg hvis jeg er bredere over brystet enn deg :)

Ja, ble et bomkjøp pga. størrelsen. Selger gjerne. Sender deg en PM :)

Skrevet

Noen som har kjøpt servietter eller noe til å vaske mac skjermen med?

Anonym poster: 90760c063c4b51ea13ada5ead2438997

Du finner ganske mange variasjoner av kvalitet på mikrofiberkluter på ebayen. Jeg kjøpte selv et stort antall små kluter til å pusse brilleglass, alt av skjermer osv med, for en ganske billig penge - for et par år siden. De er geniale til å pusse med ihvertfall.

Skrevet

Har gått litt bananas på nye negllakker! Har nesten ingen freshe lyse farger (bortsett fra en knæsj rosa). Elsker OPI og holdbarheten din, så det går bare i det merket.

Gul

Rød

Grønn

Blå

Oransje

Kjøpte du en og en med frakt på hver neglelakk? Eller ordnet selgeren det sånn at du får alle neglelakkene i en sending (frakt)? Har lyst på dem, men har ikke lyst å betale 30 kr i frakt pr neglelakk :P

Skrevet

Vær obs på at faktisk vare ikke alltid er like fin som den på bildet!

Min søster kjøpte en knallfin brudekjole fra eBay. Når den endelig kom til henne, så kjolen ut som om var sydd med billiglaken fra Jysk..

Klar over det, men mange som har bestillt brudekjoler fra Ebay har også vært fornøyde. Man bør se litt på statistikken til selgeren og sånt, også er jo kjolen billig, så fullstendig krise er det jo ikke om den ikke er perfekt. Går an å kjøpe noe annet om man er misfornøyd :)

Gjest Armule
Skrevet

Kjøpte du en og en med frakt på hver neglelakk? Eller ordnet selgeren det sånn at du får alle neglelakkene i en sending (frakt)? Har lyst på dem, men har ikke lyst å betale 30 kr i frakt pr neglelakk :P

Jeg ba om å få alt i én sending. Men frakten ble fortsatt litt for mye, etter min mening (21.50$). Så jeg har spurt hva som er grunnlaget for fraktprisen. Ikke fått svar enda. Selgeren bruker litt vel lang til på tilbakemeldinger.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ba om å få alt i én sending. Men frakten ble fortsatt litt for mye, etter min mening (21.50$). Så jeg har spurt hva som er grunnlaget for fraktprisen. Ikke fått svar enda. Selgeren bruker litt vel lang til på tilbakemeldinger.

Det står jo ganske klart under "Shipping and payments" hvor mye selger tar i fraktkostnad for en vare, og hvor mye det vil koste per ekstra vare. Selvfølgelig kan man spørre selger om grunnlag for fraktprisen, men man kan liksom ikke klage heller når det faktisk står der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...