Gå til innhold

Den store eBay-tråden

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*følge med til tross for ebay forbud fra mandag av*

Får vondt inni meg allerede..kribler i fingrene! :)

Hæææ?? Blir det forbudt på ordentlig? Eller har du laget deg regler for at DU ikke skal innpå der noe mer?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha. Jeg leste SILKE, ikke slike.. Skjønte ikke et pøkk av det der :fnise:

På tide å legge seg. Men jeg skjønte ikke hva slike var heller da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det? Beklager hvis det er skikkelig tydelig, jeg ser det bare ikke :gjeiper:

Er skjermer til bilen min. skjærer vekk den rustne delen over bakhjulene av karosseriet og sveiser inn dette, klæss litt lakk på = alt blir vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skjermer til bilen min. skjærer vekk den rustne delen over bakhjulene av karosseriet og sveiser inn dette, klæss litt lakk på = alt blir vakkert.

Såpass ja! Ja, det er nok dyrere i landet vårt, bra du fant såpass billige. Ikke så ille når du kan gjøre jobben selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja! Ja, det er nok dyrere i landet vårt, bra du fant såpass billige. Ikke så ille når du kan gjøre jobben selv :)

Har kjøpt en haug med deler til den bilen på ebay, skal gjennom omfattende restaurering til våren. jeg har vel betalt ca 6000 totalt for alt sammen, hadde jeg kjøpt det her i landet hadde det glatt kostet langt over 30.000

jeg elsker ebay! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en haug med deler til den bilen på ebay, skal gjennom omfattende restaurering til våren. jeg har vel betalt ca 6000 totalt for alt sammen, hadde jeg kjøpt det her i landet hadde det glatt kostet langt over 30.000

jeg elsker ebay! :fnise:

Haha, du høres ut som pappaen min. Han bestiller ting til oppvaskmaskinen på eBay. Jeg tror han har fått nesten ny oppvaskmaskin, bit for bit, fra eBay. Han er veldig fornøyd med seg selv :)

Mine kjøp:

Moleskine

Mummikopp

Hunter-sokker

EOS-leppepomade

EOS-leppepomade

EOS-leppepomade

EOS-håndkrem

ESSIE-neglelakk

ESSIE-neglelakk

Overlakk

Magnetisk neglelakk

Klesbørste

OPI-neglelakk

OPI-neglelakk

Anbefaler ikke siste selger, da hun brukte veldig lang tid på å svare på henvendelser og brukte lang tid på å sende samlet pris etter at hun hadde sagt at hun skulle gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre noen spørssmål om det ebay greine for jeg har nemmelig en bruker, og jeg klør litt i fingrene her! :)

- Hvis man skal kjøpe en bukse/sko/ringer etc. Hvor velger jeg størrelse??

- Blir dere med på budrunde eller shopper dere rett fra "buy it now"?

- Hvordan finner jeg ut om jeg betaler for frakt eller ei?

- Frakt og porto er det samme?

- OG hvis jeg skulle finne en som sender fraktfritt, og kjøpe noe som koster 1 dollar, så trekkes det KUN 5,56NOK fra paypal konoten min?

Sånn! Mye dumme spm her ser jeg, men håper noen gidder å hjelpe meg litt! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre noen spørssmål om det ebay greine for jeg har nemmelig en bruker, og jeg klør litt i fingrene her! :)

- Hvis man skal kjøpe en bukse/sko/ringer etc. Hvor velger jeg størrelse??

- Blir dere med på budrunde eller shopper dere rett fra "buy it now"?

- Hvordan finner jeg ut om jeg betaler for frakt eller ei?

- Frakt og porto er det samme?

- OG hvis jeg skulle finne en som sender fraktfritt, og kjøpe noe som koster 1 dollar, så trekkes det KUN 5,56NOK fra paypal konoten min?

Sånn! Mye dumme spm her ser jeg, men håper noen gidder å hjelpe meg litt! :)

Hei! :-)

Hvis du gjør et kjapt søk i google på "ebay guide" kan du finne flere gode beskrivelser som gir svar på alt du spør om - MED bilde henvisninger så det blir enklere å sette ord til handling!

Se feks på denne bloggerens guide: LINK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg bare lurer på noe, har det noen gang gått mer enn 2 dager før de har sendt varen? er ganske ny på dette å er 4 dager siden jeg betalte så det burde kanskje vært sendt nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bare lurer på noe, har det noen gang gått mer enn 2 dager før de har sendt varen? er ganske ny på dette å er 4 dager siden jeg betalte så det burde kanskje vært sendt nå?:)

glemte å ta med, 2 dager etter du har betalt selfølgelig:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som har tips til selgere som selger fine interiørting med god kvalitet? F.eks duker, løpere, lysestaker osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å ta med, 2 dager etter du har betalt selfølgelig:D

Ser du på om den er satt til "shipped"? For det er nemlig ikke alle selgere som er like flinke til å merke varen som avsendt.

Dermed kan varen din være sendt, uten at den ligger under "shipped". På en annen side er det jo i tillegg vanlig å få melding fra selger om at den er sendt.

Kanskje du kan sende en melding og spørre?

Som regel blir varen sendt første virkedagen etter bestilling, men det finnes jo unntak. Du kan jo også sjekke om det står noe om at selgeren er utilgjengelig i en viss tid fremover. Det kan jo være en årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du høres ut som pappaen min. Han bestiller ting til oppvaskmaskinen på eBay. Jeg tror han har fått nesten ny oppvaskmaskin, bit for bit, fra eBay. Han er veldig fornøyd med seg selv :)

Høres ut som en klok og hyggelig mann! ^^

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...