^KinderMaxi^ Skrevet 17. november 2011 #661 Del Skrevet 17. november 2011 Silikon iphone case (hvitt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #662 Del Skrevet 17. november 2011 Slips til katten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. november 2011 Forfatter #663 Del Skrevet 17. november 2011 Vil bare tipse om at Strawberrynet er på ebay, og jeg synes prisene der er billigere enn hvis man bestiller rett i selve nettbutikken. Finner butikken på ebay her. IsaDora Fruity Amazing Glaze - # 37 Pineapple - 8.50 AUD Elizabeth Taylor Luxury Lip Gloss - # 05 Hollywood - $10 Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 17. november 2011 #664 Del Skrevet 17. november 2011 Det fant jeg også ut i går, så har bestilt litt Biosilk produkter til julegaver Biosilk Shampoo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@laide^ Skrevet 17. november 2011 #665 Del Skrevet 17. november 2011 Også er det vel kjekt å bruke paypal når man handler på ebay og ellers på nettet, for får man ikke varen får man igjen pengene Så jeg betaler alltid via paypal om det lar seg gjøre. Jeg bestilte et produkt for to måneder siden som jeg enda ikke har fått. Jeg har bestilt fra denne selgeren før som har gått helt fint. Det kom opp et varsel på ebay siden min om at jeg måtte ''åpne sak'' innen en dato. Denne datoen var ca. 1,5 mnd etter jeg kjøpte produktet. Jeg var litt for godtroende, og tenke at det kanskje tok litt lenger tid i posten siden selgeren brukte en uke før ''pakken ble sendt'', så jeg åpnet ikke sak. Så nå har det gått to mnd da, og jeg har ikke fått pakken. Ser at selgeren får mange negative feedback pga. det samme for tiden... Men det jeg lurer på er om det på noen som helst måte er mulig å få pengene tilbake nå ? Jeg får ikke laget sak på kjøpet, da denne fristen er gått ut. Har sendt mail til selgeren flere ganger, har ikke fått svar på disse. Så til slutt ga jeg negativ feedback. Er heldigvis ikke mye penger det er snakk om, men er kjedelig når det skjer allikevell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 17. november 2011 #666 Del Skrevet 17. november 2011 Slips til katten Haha! Link? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 17. november 2011 #667 Del Skrevet 17. november 2011 Sist gang jeg handlet på Ebay kjøpte jeg EL-tester og graviditetstester. Ellers handler jeg en del ørepynt og ting til Iphone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 17. november 2011 #668 Del Skrevet 17. november 2011 Å herregud, denne tråden skulle jeg hoppet over... Nå har jeg kjøpt masse av det dere har linket til: iphone covere (nintendo og gammeldags kasett), en hel haug med serviettringer (synd jeg ikke visste om dem da jeg gifta meg), veskeholder osv. Jeg har kjoledilla og vanligvis kjøper jeg kjoler fra Kina. Om de ikke passer er det ikke noe stort tap når man betaler 100-200 kr for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #669 Del Skrevet 17. november 2011 Jeg skal kjøpe en kjole til en femårig jente som eeeelsker rosa prinsessekjoler. Tenkte jeg skulle finne noe nydelig på ebay, men syns de fleste ser ut som sånn typisk utkledningskjole som man får kjøpt på Nille.. Noen tips? Begynner å haste.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 17. november 2011 #670 Del Skrevet 17. november 2011 Hvis du skal ha en veldig fin kjole kan du søke på pink flower girl dress. Da får du opp masse fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2011 #671 Del Skrevet 17. november 2011 Vil bare tipse om at Strawberrynet er på ebay, og jeg synes prisene der er billigere enn hvis man bestiller rett i selve nettbutikken. Finner butikken på ebay her. IsaDora Fruity Amazing Glaze - # 37 Pineapple - 8.50 AUD Elizabeth Taylor Luxury Lip Gloss - # 05 Hollywood - $10 Mvh Yvonne Takk for tips! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. november 2011 #672 Del Skrevet 17. november 2011 Vil bare tipse om at Strawberrynet er på ebay, og jeg synes prisene der er billigere enn hvis man bestiller rett i selve nettbutikken. Finner butikken på ebay her. IsaDora Fruity Amazing Glaze - # 37 Pineapple - 8.50 AUD Elizabeth Taylor Luxury Lip Gloss - # 05 Hollywood - $10 Mvh Yvonne Et utrolig godt tips, sparte over 100 kr inkl frakt på KMS sjampo ved å handle fra Strawberrynet på Ebay i stedet for den originale siden Ligger allerede i mine favoritter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 17. november 2011 #673 Del Skrevet 17. november 2011 Naboen skal få herpes til jul. klesbretter! Gleder meg til å få et skap som ser ryddig ut (alle unnskyldninger forsvinner hvertfall!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 17. november 2011 #674 Del Skrevet 17. november 2011 Naboen skal få herpes til jul. klesbretter! Gleder meg til å få et skap som ser ryddig ut (alle unnskyldninger forsvinner hvertfall!) Hehe, noe sånt bruker Sheldon i Big bang theory. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 17. november 2011 #675 Del Skrevet 17. november 2011 Hehe, det var min første tanke da jeg så den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 17. november 2011 #676 Del Skrevet 17. november 2011 HAHA! Herlig at du nevnte Sheldon. Det er nettopp derfor jeg kjøpte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 17. november 2011 #677 Del Skrevet 17. november 2011 Kjøpte klesbretteren jeg også Husker da jeg så den i big bang theory og tenkte "sånn må jeg bare ha" Klesskapet mitt skal bli så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 17. november 2011 #678 Del Skrevet 17. november 2011 Haha. Sambo får en sånn til jul! Og ja, vi elsker Big Bang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #679 Del Skrevet 17. november 2011 carefresh bedding smådyrstrø. glemte å dele opp bestillinga så det ble plutselig dyrt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 17. november 2011 #680 Del Skrevet 17. november 2011 Hurra, korsettene mine har kommet, og det er overraskende god kvalitet på dem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå