Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2014


blomst12

Anbefalte innlegg

ultralyd i morgen!! wææææ så spent, nervøs og nyskjerrig. Håper sånn at jeg ser et bankende hjerte <3

Masse lykke til! Håper og tror at det blir en fantastisk opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag klatremusa! :)

Jeg har bare tatt den ene testen jeg. Var på apoteket og vurderte å kjøpe en til, men tenkte at jeg heller sparer pengene. Jeg kjenner jo veldig godt på kroppen at jeg faktisk er gravid :) Jeg har legetime først på januar, så da tipper jeg det blir UL etter det en gang, ca uke 14-15. Det blir stas :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen :) hjertet slo og der var bare en :) sååå deilig å få sett <3 Jeg har lest at når man ser hjerte slå er det bare sånn rundt tre prosent sjangse for å miste så jeg krysser alt jeg har. Hun var litt usikker på hvor langt på vei jeg var, alt fra uke 7+0 til 7+6. Hun kom fram til at jeg var 7+6 men jeg går utifra 7+5 slik babyverden sier også får jeg heller sette meg frem en dag på neste ultralyd dersom det er lettere å se hvor langt på vei jeg er da :) kjedelig å bli satt tilbake. Skal tilbake igjen i uke 12. Absolutt verdt pengene!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen :) hjertet slo og der var bare en :) sååå deilig å få sett <3 Jeg har lest at når man ser hjerte slå er det bare sånn rundt tre prosent sjangse for å miste så jeg krysser alt jeg har. Hun var litt usikker på hvor langt på vei jeg var, alt fra uke 7+0 til 7+6. Hun kom fram til at jeg var 7+6 men jeg går utifra 7+5 slik babyverden sier også får jeg heller sette meg frem en dag på neste ultralyd dersom det er lettere å se hvor langt på vei jeg er da :) kjedelig å bli satt tilbake. Skal tilbake igjen i uke 12. Absolutt verdt pengene!:)

Gratulerer :) så herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen :) hjertet slo og der var bare en :) sååå deilig å få sett <3 Jeg har lest at når man ser hjerte slå er det bare sånn rundt tre prosent sjangse for å miste så jeg krysser alt jeg har. Hun var litt usikker på hvor langt på vei jeg var, alt fra uke 7+0 til 7+6. Hun kom fram til at jeg var 7+6 men jeg går utifra 7+5 slik babyverden sier også får jeg heller sette meg frem en dag på neste ultralyd dersom det er lettere å se hvor langt på vei jeg er da :) kjedelig å bli satt tilbake. Skal tilbake igjen i uke 12. Absolutt verdt pengene! :)

Herligheten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn her jeg også, selvom det er tidlig! :)

Er nå 4+2 med nummer 2, vi har en jente på 1,5 år fra før! Og foreløpig beregnet termin er 20 august :rodmer:

Jeg var veldig heldig, og ikke kvalm en eneste dag sist. Så jeg håper at jeg slipper unna denne gangen også, men det vil tiden vise :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også, selvom det er tidlig! :)

Er nå 4+2 med nummer 2, vi har en jente på 1,5 år fra før! Og foreløpig beregnet termin er 20 august :rodmer:

Jeg var veldig heldig, og ikke kvalm en eneste dag sist. Så jeg håper at jeg slipper unna denne gangen også, men det vil tiden vise :fnise:

Velkommen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder alle gravide å holde seg unna dopapir med julemønster!

Får jo hjertestans hver gang jeg har tørket meg og det ser ut som blod på papiret... Men så er det bare rødt julekurv-mønster!!

:sjokk::hoho:

Endret av Mary Poppins
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder alle gravide å holde seg unna dopapir med julemønster!

Får jo hjertestans hver gang jeg har tørket meg og det ser ut som blod på papiret... Men så er det bare rødt julekurv-mønster!!

:sjokk::hoho:

Haha :laugh: Har vært ut for nesten det samme selv: Snøyt meg mens jeg satt på do og fikk hjertet i halsen da jeg så at det glimtet i rødt i det jeg trakk opp. Jeg merket jo at det kom litt neseblod når jeg snøyt meg, så ikke spør hvordan jeg klarte å glemme det på de 60 sekundene jeg brukte på å tisse :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen :) hjertet slo og der var bare en :) sååå deilig å få sett <3 Jeg har lest at når man ser hjerte slå er det bare sånn rundt tre prosent sjangse for å miste så jeg krysser alt jeg har. Hun var litt usikker på hvor langt på vei jeg var, alt fra uke 7+0 til 7+6. Hun kom fram til at jeg var 7+6 men jeg går utifra 7+5 slik babyverden sier også får jeg heller sette meg frem en dag på neste ultralyd dersom det er lettere å se hvor langt på vei jeg er da :) kjedelig å bli satt tilbake. Skal tilbake igjen i uke 12. Absolutt verdt pengene! :)

å! Så deilig det må være å ha sett at alt er slik det skal være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder alle gravide å holde seg unna dopapir med julemønster!

Får jo hjertestans hver gang jeg har tørket meg og det ser ut som blod på papiret... Men så er det bare rødt julekurv-mønster!!

:sjokk::hoho:

HAHA! Ja!!! Ikke sant!

Man er litt sårbar første tiden - hjertet mitt stoppet opp når jeg trodde jeg hadde blødd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så morro med UL klatremusa :strix: håper det blir titting på vår mageboer på kontrollen i januar :)

Var innom legen i dag selv etter en slitsom morgen. Har vært dårlig de siste dagene og kaster opp, vært kvalm og veldig sliten. Ble sykemeldt noen dager nå, håper på å klare å holde litt mer på maten snart. Lille bolla kom inn på badet da jeg stod å ropte i do, strøk meg på ryggen og sa entusiastisk "ferdig!" da jeg skylte ned :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har begynt å lukte masse rart i går og i dag! Kan ikke fordra vakumpakket pålegg etter par dager :(

Alt lukter så mye sterkere. Jeg kom inn til ICA som jeg aldri pleide å lukte - jeg følte jeg traff veggen da jeg kom inn, skikkelig fiskelukt *ææssj!* og forbi alle restauranter... :oP med tung mat lukt! Og en svett mann :(

er på vei til uke 5 - har så lyst å sjekke tidlig ultralyd for å se om hjertet slår, men vet ikke om jeg klarer å vente til uke 12 :(

Endret av livelovelaugh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være med her? Er uke 6+3 og får opp termin 8. August beregnet fra eggløsning. Er så heldig å vite eksakt dato siden jeg var hos gyn og tok UL to dager etter EL. 😄

Er skikkelig kvalm og har vært hjemme fra jobb en uke og ligget nærmest strak på senga og sofaen. Hvis jeg ikke blir bedre til mandag blir det legetime. Skal på tidlig UL på torsdag da vi ønsket å se om det er liv, antall huleboere og at de(n) har funnet riktig hule 😊 er så full av symptomer som kvalme og tretthet at det må minst være 5 stk inni der... Hehehe

Er første barn, vi er gift og rundt 30 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...