Gå til innhold

Boligjakten på Tv3


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får de som selger boligene sine beskjed om at det er Boligjakten som kommer på privatvisning? Regner med det, men. 🤷‍♀️

Jeg hadde ønsket å vite om det før jeg plutselig så boligen min på riksdekkende TV og den ble kritisert i huet og rævva av de som skulle kjøpe hvertfall. 😂

Uansett, hadde du turt å la Boligjakten gå på visning i din bolig?

Anonymkode: bf171...9f6

Mannen og jeg snakket om det, og ja, jeg tror det. Nå har jeg aldri skrytet på meg å ha god interiør-stil, så da tåler jeg kritikken, tror jeg 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Får de som selger boligene sine beskjed om at det er Boligjakten som kommer på privatvisning? Regner med det, men. 🤷‍♀️

Jeg hadde ønsket å vite om det før jeg plutselig så boligen min på riksdekkende TV og den ble kritisert i huet og rævva av de som skulle kjøpe hvertfall. 😂

Uansett, hadde du turt å la Boligjakten gå på visning i din bolig?

Anonymkode: bf171...9f6

Det er jeg helt sikker på at de vet, man kan ikke filme et privat hjem uten tillatelse. 
Jeg hadde turt det, men ville gjerne satt vekk skittentøyet først!

Likte veldig godt episoden, normale budsjett og nedpå folk. Tror de i Oslo gjorde et godt kjøp, og kan bo der lenge.

Anonymkode: ccb3b...4e9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får de som selger boligene sine beskjed om at det er Boligjakten som kommer på privatvisning? Regner med det, men. 🤷‍♀️

 

Boligen til en kollega var med. Hen fikk ikke beskjed før opptaket var ferdig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Lady Lovelylocks skrev:

Boligen til en kollega var med. Hen fikk ikke beskjed før opptaket var ferdig.

Kunne hun velge om det skulle vises på TV?

Hadde daua om hjemmet mitt ble vist på TV og det ble veldig kritisert.

Anonymkode: bf171...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får de som selger boligene sine beskjed om at det er Boligjakten som kommer på privatvisning? Regner med det, men. 🤷‍♀️

Jeg hadde ønsket å vite om det før jeg plutselig så boligen min på riksdekkende TV og den ble kritisert i huet og rævva av de som skulle kjøpe hvertfall. 😂

Uansett, hadde du turt å la Boligjakten gå på visning i din bolig?

Anonymkode: bf171...9f6

En kollega som skulle selge ble i hvert fall spurt om det kunne brukes i Boligjakten. 

Anonymkode: ab4a9...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte det nybygget på Ljan, var sykt fint. Sjeldent man ser så fine og kreative løsninger på nybygg. Skjønner at det ikke var boligen for dem, men den var fremdeles kul. 

Anonymkode: 76682...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Likte det nybygget på Ljan, var sykt fint. Sjeldent man ser så fine og kreative løsninger på nybygg. Skjønner at det ikke var boligen for dem, men den var fremdeles kul. 

Anonymkode: 76682...ca0

Fengselet?

Anonymkode: bf171...9f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, fire24 said:

Julius 8 år i episode 4 er altså fantastisk! 😂 "Mamma er jo over 25 år og har sluttet å vokse" 

Asså, han VAR så søt. De bor i oppgangen min nå, så de fant seg en koselig plass å bo må jeg få si :)

Anonymkode: 03bc4...73c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.3.2015 den 16.32, Hoppetaujenta skrev:

...men kjøkkenet var jo helt tipptopp jo? En liten fargeforskjell kan umulig velte opplevelsen av å trives et sted?

Jeg snakker bare for min del og jeg har bodd mange rare steder som hverken så ut som fugl eller fisk, eller var slik

som jeg innerst inne ville ha det, men jeg trivdes jo der uansett. :) Jeg forstår rett og slett ikke sånn flisespikkerier.

Men da er ikke du så nøye på interiør og sånt da, helt greit det! Men er mange som er det. Inkludert meg selv. Jeg vet hvordan jeg vil ha det og sånn må det bli😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.2.2020 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Fengselet?

Anonymkode: bf171...9f6

Jeg syntes det var et friskt pust, alle nybygg blir bygget helt likt i dag. Gøy å se at noen gjorde noe annerledes. 

Anonymkode: 76682...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/15/2020 at 8:51 PM, AnonymBruker said:

Asså, han VAR så søt. De bor i oppgangen min nå, så de fant seg en koselig plass å bo må jeg få si :)

Anonymkode: 03bc4...73c

Så hyggelig å høre! Han var helt herlig. Syns moren virket tøff også, var en kontrast å se denne familien kontra andre i 20-årene som har hatt mange millioner å kjøpe for. Og syns Hans Christian var så fin med dem.

Anonymkode: ccb3b...4e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dette programmet. Han megleren fra nord Norge har en herlig og småteit humor, litt dadjokes. Kul fyr.

Karianne er en dame jeg som jeg lett kunne irritere meg over, men digger henne! Og gud a meg så flott hun er! Og tøff!

Anonymkode: 75bac...048

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens episode: de med fukishuset hadde jo et veldig kult hus fra før, og da er det kanskje vanskelig å se for seg hvordan man kan totalrenovere noe opp til samme standard. Ikke overrasket over at de ikke bydde på noe.

Spennende budrunde for hun som kjøpte leilighet, jeg hadde ikke klart å ha så is i magen. Syns leiligheten var veldig fin.

Anonymkode: 03d8d...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2020 den 16.24, fire24 skrev:

Julius 8 år i episode 4 er altså fantastisk! 😂 "Mamma er jo over 25 år og har sluttet å vokse" 

Herregud, helt nydelig !!  Julius assa! ❤

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sesong denne gangen og. Fem vanlige episoder og en oppsummering. 

Anonymkode: 03d8d...ff2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort sesong denne gangen og. Fem vanlige episoder og en oppsummering. 

Anonymkode: 03d8d...ff2

Stusset på dette jeg og. Er sesongen over allerede🤔

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...