Gå til innhold

Boligjakten på Tv3


-Jiinxs-

Anbefalte innlegg

Det var mitt synspunkt. Akkurat som du er velkommen til å ha ditt, så har jeg mitt. ;)

Så fint for deg :)

Selv syns jeg jenta er fin og bonus for dialekten. Og nei, jeg er ikke henne og er heller ingen kåt tenåring. En voksen kvinne som er trygg på meg selv og min kropp og holder meg for god til å kritisere andre kvinners kropp og utseende.

God påske til deg ;)

Anonymous poster hash: 57532...9e3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt fint at du er deg og ingen annen. Hun kler seg selvsagt som hun vil, men det passer ikke inn i det programmet.

Hun skal selge hus - ikke seg selv. Ha en god påske De også. :tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun hatt på seg pene hverdagsklær istedenfor festklær som sitter som limt, hadde det blitt veldig bra.

Jeg liker programmet og konseptet. Alt blir bedre og mer avslappet om det er kjøperne og husene

som kommer i første rekke. Hun selger seg selv og "sin vakre kropp" i samme slengen.

Den forrige salgsdamen var fin i så måte. :)

Dette er helt vanlige klær som kvinnelig megler i Oslo, altså mennene går ofte i full mørk dress...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fint at du er deg og ingen annen. Hun kler seg selvsagt som hun vil, men det passer ikke inn i det programmet.

Hun skal selge hus - ikke seg selv. Ha en god påske De også. :tommelopp:

Wow. Kanskje du burde vurdere å flytte til Syria? En kvinne selger ikke kroppen sin fordi hun går med ettersittende kjoler eller skjørt altså.

Anonymous poster hash: 81946...333

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil, så forstår du hva jeg mener.

Ferdig snakka for min del. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på opptak om noen søkere fra Bergen og Tromsø. Jeg blir rett og slett dårlig av hvordan folk oppfører seg.

Da hun ene sa at hun ikke ville ha trapper, tenkte jeg øyeblikkelig sykdom og leddproblemer, men jenta var

grunnleggende lat og gadd ikke å bo noe sted hvor det var trapper. Hun virket stolt av det?!? Hva f***?

Den andre damen virket snobbete. Alt så helt greit ut på det store kjøkkenet, men hun ville rive alt for hun

ville ha et hvitt kjøkken. Ikke svakt eggeskallfarget. Hva er det for noe galt med folk som skal ha det

på millimeteren som de vil og som ikke kan godta noe som helst annet? Bortskjemte d****unger!

I tillegg er det ofte menn i disse parene vi ser, og "han" virker ofte som at han skuler på sin samboer/kone

og ser hva hun sier før han selv mener noe, for det er hun som bestemmer. Æsj, hva slags forhold er det folk har?

De skulle ha tvangsbodd i slummen noen år og lært seg til å være takknemlige for normalt bra standard.

Huff. Nå hisset jeg meg opp igjen. :(

Det ER faktisk en vesentlig forskjell på eggeskallfarget og hvitt! Både mtp andre farger på lister, vegger, gardiner, benkeplater, gulv, dørknotter, takplater, og hvitevarer!

Det er stor forskjell!

Jeg vil heller ikke ha et svakt eggeskallfarget kjøkken, derfor har jeg bestilt kjøkken i nettop -HVITT- ikke bomull, ikke eggehvit. Det er faktisk en stor forskjell.

Det ser passe dumt ut om kjøkkeninnredninga ser skitten ut pga at du har "feil" farge på det rundt, eller at veggfargen som du falt for ser helt krise ut sammen med et eggeskallfarget kjøkken. Hvitt er ikke bare "hvitt". Alt spiller inn iden sammenhengen.

Anonymous poster hash: f55ab...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Beklager at jeg ler litt får latterkick nå...men i min verden er det ikke et verdensproblem

at fargen er eggeskall og ikke hvit og dermed ikke matcher alt man skal omgi seg med

i sitt veldesignede hjem.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Beklager at jeg ler litt får latterkick nå...men i min verden er det ikke et verdensproblem

at fargen er eggeskall og ikke hvit og dermed ikke matcher alt man skal omgi seg med

i sitt veldesignede hjem.

Hah, mitt hjem er langt fra veldesignet!

Men når det kommer til farger så er det ikke bare å sause sammen alt mulig, bare gå i nærmeste malebutikk å forhør deg. Spør hvordan en eggehvit kjøkkeninnredninggår sammen med fargen CHI på veggene f.eks.

Når folk bruker mange millioner på hus så må deforbeholde seg retten til å LIKE det de skal kjøpe.

Anonymous poster hash: f55ab...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marizz

Jeg begynte faktisk å se dette programmet bare for å se på den hyggelige mannen, og den bitchy dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset veldig over dagens episode ang huset i Skien. De la inn bud til prisantydningen og selger avviste budet. Har de lov til det?

Anonymous poster hash: 57532...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stusset veldig over dagens episode ang huset i Skien. De la inn bud til prisantydningen og selger avviste budet. Har de lov til det?

Anonymous poster hash: 57532...9e3

Selger står fritt til å godta eller forkaste ethvert bud. Selger trenger heller ikke godta det høyeste budet, man selger til hvem man vil, for den prisen man selv er villig til å godta.

Anonymous poster hash: f55ab...5a7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når det kommer til farger så er det ikke bare å sause sammen alt mulig, bare gå i nærmeste malebutikk å forhør deg.

Spør hvordan en eggehvit kjøkkeninnredninggår sammen med fargen CHI på veggene f.eks.

Anonymous poster hash: f55ab...5a7

Jeg er veldig i mot at man må gå til malebutikken og spørre Gudene om man kan få lov til å blande det ene

eller det andre. Jeg avgjør selv hva jeg vil ha i min nærhet, og jeg kan blande hva som helst om det faller seg sånn og jeg trives med det. Jeg blir glad av å ha mitt særpreg som ingen andre har. Mine omgivelser er meg. Jeg er unik! :)

At man ikke kan mikse visse ting bare fordi "noen som påstår å ha peiling på det" sier det, er meg fullstendig uforståelig. Disse menneskene bak diskene vil om ikke så mange årene si det stikk motsatte av hva de har sagt i dag.

Når trendene skifter (og det gjør de alltid) blir folk lei av det de har gjort så lenge, og da skal de følge den NYE trenden, nemlig å gi blaffen, bli litt ville og gale og gjøre som de vil.

Veldig mange kommer ikke til å få det til av seg selv, for de er vant til å bli ledet...så da må de bak disken igjen vise hvordan man kan gjøre for å få det akkurat passe trendy og tøft som siste skrik tilsier. Det blir liksom så tafatt i mine øyne.

Syns det er fryktelig trist at så mange følger oppussingsbibelen slavisk og at andre må fortelle dem hva de skal like i sine liv. Er det virkelig så viktig å ha det på prikken slik som alle andre skal ha det? Må alle være like?

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selger står fritt til å godta eller forkaste ethvert bud. Selger trenger heller ikke godta det høyeste budet, man selger til hvem man vil, for den prisen man selv er villig til å godta.Anonymous poster hash: f55ab...5a7

Ja, det vet jeg.

Men i dette tilfelle avviste selger budet grunnet for "lav" bud. Da hadde de brukt lokkepris, noe som ikke er lov.

Anonymous poster hash: 57532...9e3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hun nye programlederen er jo helt rå! Hun får alt hun byr på, og har baller av stål.

Fy flate for ei dame!

Anonymous poster hash: dc797...43d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig i mot at man må gå til malebutikken og spørre Gudene om man kan få lov til å blande det ene

eller det andre. Jeg avgjør selv hva jeg vil ha i min nærhet, og jeg kan blande hva som helst om det faller seg sånn og jeg trives med det. Jeg blir glad av å ha mitt særpreg som ingen andre har. Mine omgivelser er meg. Jeg er unik! :)

At man ikke kan mikse visse ting bare fordi "noen som påstår å ha peiling på det" sier det, er meg fullstendig uforståelig. Disse menneskene bak diskene vil om ikke så mange årene si det stikk motsatte av hva de har sagt i dag.

Når trendene skifter (og det gjør de alltid) blir folk lei av det de har gjort så lenge, og da skal de følge den NYE trenden, nemlig å gi blaffen, bli litt ville og gale og gjøre som de vil.

Veldig mange kommer ikke til å få det til av seg selv, for de er vant til å bli ledet...så da må de bak disken igjen vise hvordan man kan gjøre for å få det akkurat passe trendy og tøft som siste skrik tilsier. Det blir liksom så tafatt i mine øyne.

Syns det er fryktelig trist at så mange følger oppussingsbibelen slavisk og at andre må fortelle dem hva de skal like i sine liv. Er det virkelig så viktig å ha det på prikken slik som alle andre skal ha det? Må alle være like?

Her var det snakk om at EGGHVIT kjøkken ikke ville bli fint sammen med helt hvitt, man må tenke på hvordan de ulike fargene står til hverandre. Det kjøkkenet ville sett skittengult ut hvis veggene var i feks chi.

Skjønner godt hun ville byttet skapene, det ville jeg også.

Anonymous poster hash: f55ab...5a7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vet jeg.

Men i dette tilfelle avviste selger budet grunnet for "lav" bud. Da hadde de brukt lokkepris, noe som ikke er lov.

Anonymous poster hash: 57532...9e3

Det trenger det ikke være. Hvis en bolig har veldig mange visninger på finn for eksempel, så skrus forventningene til selger og megler opp. Hvis du merker at interessen for boligen din er stor og at markedet er godt skjønner jeg godt at man vil ha en ny visningsrunde. Husk at det er jo ikke selgeren som dikterer taksten som takstmannen setter, selgeren kan ha en annen forventning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her var det snakk om at EGGHVIT kjøkken ikke ville bli fint sammen med helt hvitt, man må tenke på hvordan de ulike fargene står til hverandre. Det kjøkkenet ville sett skittengult ut hvis veggene var i feks chi.

Skjønner godt hun ville byttet skapene, det ville jeg også.Anonymous poster hash: f55ab...5a7

At hun vil bytte til noe hun liker bedre er jo naturlig. Men det som mange syns er rart er å henge seg opp i sånne ting når du kikker på hus til 8millioner. Det er jo rimelig lett å fikse, burde ikke ha noe å si i den store sammenhengen.

Anonymous poster hash: 65849...5a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg sa nei jeg".

Beste øyeblikket i denne serien hittil! :D

Og det så ut som at guttungen holdt på å drite på seg i panikk

Da lo jeg litt

Anonymous poster hash: addd2...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Grøss. Ene paret på Boligjakten nå

Anonymous poster hash: e7b4b...a03

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...