Gå til innhold

Å drikke vann til middag..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror vi drakk melk når vi var små, deretter vann eller farris, noen ganger brus.

Nå drikker jeg somregel vann, med mindre jeg spiser ute, da blir det cola light e.l.

Familien til kjæresten min bor i USA og der var det brus eller melk til middag. Tror det er veldig vanlig med melk til middag der. Ikke rart melka kommer i fireliters dunker!

Anonymous poster hash: bebd4...e15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi drikker vann, bortsett fra når det er pizza, taco eller julemat :) Da er det brus.

Skrevet

Vi drikker stort sett vann til alle måltider i hverdagen.

I helgene har vi ofte juice til frokost, og Pepsi Max eller boble til middag.

Skrevet

Vann, Farris, vin eller øl til middag avhengig av hva og når den spises. Unntaket er grøt, da drikkes det saft. Juice drikkes kun til frokost.

Jeg er vokst opp med melk til alle måltider.

Skrevet

Alltid Cola Zero til middagen. Bortsett fra juleaften, da drikker jeg julebrus.

Anonymous poster hash: 9351b...7c5
Skrevet

Det kommer helt annpånåssen mat det er..

Er det sterk mat så drikker jeg melk, siden det nøytraliserer.

Litt bedre middag, feks biff, så er det enten brus eller øl.

Vanlig husmanskost så drikker jeg vann.

Anonymous poster hash: 8c0e0...d55

Skrevet

Drikker saft, stort sett. Brus i helga.

Skrevet

Vi har alltid drukket melk til middag, skummetmelk da jeg ikke klarer å drikke noe annet. Utenom melk drikker jeg egentlig så og si bare vann. Har vokst opp med melk til middag fra jeg var liten, så har på en måte bare blitt en vane, trodde egentlig alle drakk melk jeg. hehe

Gjest winston
Skrevet

Her drikkes det vann til middag. Unntakene er rød saft til grøt og melk til pannekaker (sjelden vi har noen av delene dog). Drikker sjelden vin til mat, da drikker jeg det heller før og etter maten.

Skrevet

Her drikkes det vann til middag. Unntakene er rød saft til grøt og melk til pannekaker (sjelden vi har noen av delene dog). Drikker sjelden vin til mat, da drikker jeg det heller før og etter maten.

Avsporing, men hvorfor det? Du går jo glipp av en mulighet til å ta måltidene til nye høyder! :)

Anonymous poster hash: bb163...4f4

Gjest winston
Skrevet

Avsporing, men hvorfor det? Du går jo glipp av en mulighet til å ta måltidene til nye høyder! :)

Anonymous poster hash: bb163...4f4

Sikkert feil vin ;)

Men også at jeg gjør en ting av gangen :D

Gjest pausemusikk
Skrevet

Jeg drikker saft til middag i hverdagene, eller ingenting. Men når det er helg så blir det brus :D

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har vokst opp med saft til middag, men nå foretrekker jeg vann. Melk liker jeg også, men ikke til middagsmat.

Skrevet

vann

Visste du at vann skrives wann på nynorsk?

Gjest slettetbruker
Skrevet (endret)

Visste du at vann skrives wann på nynorsk?

jeg lever på bondelandet der skolen min ble kåret til telemarks beste skole i nynorsk (elns), så nei

Endret av Mephobia
  • Liker 2
Skrevet

Drikker alltid vann fordi jeg synes annen drikke tar over smaken på maten..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...