Gå til innhold

Blir en mann lei av ligge med en deilig dame? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. Den dama du har lagt ut bilde av er IKKE spesielt deilig.

2. Du trenger ikke være god i senga fordi om du er pen.

3. Sexlyst hos menn er ofte veldig visuelt, kle deg sexy og tenn han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det er helt andre sider ved forholdet deres du bør starte å jobbe med. Hvilke sider dette kan være vet jeg ikke, men det slår meg at det er en spesiiell "forholdsgnist" (noe som er mer omfattende enn sex og som binder dere sammen) som mangler. Kanskje dere rett og slettt ikke passer sammen?

Det slår meg at dere har kjørt dere inn i en blindgate der dere har drept litt av kjæreste-magien. Å ta meg seg manglende spenning i forholdet inn på soverommet og tro at man kan bare slå på en bryter så fungerer sexen, det går ikke. Heller ikke for mange menn.

Jeg har vært med min kjære i tre år, og vi kan ikke gå nakne eller halvnakne forbi hverandre uten å gi/få lystful oppmerksomhet. Hun er det vakreste jeg har sett, og jeg tenner like mye på henne nå som da vi møttes. Men mye av at det går så lett, er fordi det romantiske sammensveisede paret man ofte er som nyforelsket, også på ikke-seksuelle måter, det har vi vært så helidge og bevart. Så når det er tid for sex, har vi allerede en gnist mellom oss fra resten av dagen sammen som hjelper på tenningen.

Når det gjelder sex konkret, ville jeg nok vært forsiktig med å ta det over en grense du ikke vil, f.eks. anal. Hvis slike ting MÅ prøves for at han skal tenne på sin kjære, blir jeg bekymret for dere. Jeg mener at å krysse seksuelle grenser er sunnere i et forhold der sexen allerede er god, men i et forhold der sexen har kjølnet kan det bli et substitutt for normal tenning på sin partner. Det er i så fall bare en kortvarig løsning, som kan slå tilbake på dere raskere enn du aner, og kan til og med føre til at du mister lysten også. Jeg foreslår å se om dere kan fikse sexlivet (og parforholdet) på en måte som gir dere lysten på hverandre tilbake slik det pleide å være, før dere prøver ting i sengen som skal "fikse" alt men som i realiteten kan ødelegge mer. Et normalt godt sexliv og parforhold skal ikke MÅTTE ha slik og sånn sex før den grunnleggende lysten for sin partner er på plass.

Uansett, jeg tror dere må være ærlige mot dere selv, og kanskje belyse flere sider av forholdet enn sexlivet alene.

(Forøvrig er knulle er flott ord)

Anonymous poster hash: 7c14c...b81

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud

Stakkar folk.hvorfor ikke sette deg oppå han ?

Vi prøvde seriøst å ha sex nå i og med at det er lenge siden (bla grunnet mensen). Begge lå 'daue' i senga og prøvde å holde gnisten. Jeg lå naken og ertet han litt med rumpen i ansiktet hans, han var kåt og lå å runka i mens. Jeg prøvde å erte han litt, ala. kom å ta meg, men han bare lå der. Gjespa ett par ganger også. Han sa så 'legg deg på siden', noe jeg ikke ville fordi vi alltid har den stillingen der og jeg liker den ikke. Jeg vil se ham mens vi har sex. Jeg ville misjoner, så det ble ingen av de stillingene.

Jeg la meg så på siden mot han, mens vi hadde litt sex. Han prøvde flere ganger å flytte seg til i anal, men jeg skjøv han unna da jeg ikke ønsker å ha slik sex enda. Så hadde vi sex litt da, men det bare dabba totalt av.

Det endte med at jeg bare kledde på meg typ 'dette her gidder jeg ikke nå'. Han unnskyldte seg med å være trøtt og gikk å kledde på seg også.

Hva tror du? ts

Anonymous poster hash: cf752...2a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For every hot girl in the world, there's a guy out there who's tired of banging her." Charlie Sheen(Harper).

Du virker litt overfladisk, det overfladiske blir kjedelig etterhvert.



Anonymous poster hash: fa0a4...d75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn ser på kvinner som en forbruksvare, når de er lei leken finner de en ny. Sånn er det. Uansett om du ser ut som Cheryl Cole. Skjønner meg ikke på mannfolk.

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Kvinner er ferskvarer. Tar man dem ikke før utløpsdatoen er det bare å kaste dem.

Anonymous poster hash: 4bd4d...7a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir vant til alt, uansett utseende. Det som var nytt og spennende vil slutte å være nytt og spennende.

Det betyr ikke derimot at det er vanlig å slutte å ha sex. Hvis han ikke har sex med deg onanerer han jo i stedet (forhåpentligvis har han ikke sex med andre).

Det er forskjell på å ikke ha like spennende sex og å slutte å ha sex. Det første er vanlig, sistnevnte ikke. Sexlysten går jo ikke ned generelt bare fordi man er vant til hverandre.

Her er det noe annet som er problemet. Enten forholdet dere imellom, eller han er deprimert etc.



Anonymous poster hash: 77e9d...337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For every hot girl in the world, there's a guy out there who's tired of banging her." Charlie Sheen(Harper).

Du virker litt overfladisk, det overfladiske blir kjedelig etterhvert.

Anonymous poster hash: fa0a4...d75

Det er ikke Charlie Sheens quote, det ble sagt lenge før hans tid. Sant er det uansett.

Anonymous poster hash: 77e9d...337

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvordan man ser ut så kan man bli lei etter år etter år. Den fine tapetserte veggen gir deg sikkert brekninger etter 10 år.

De som er utro søker som regel spenning.



Anonymous poster hash: 20d67...7cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

TS, du spurte om input på referatet fra nattens/kveldens forsøk på å ha sex.

Jeg 'hørte' mye dårlig kommunikasjon i den beskrivelsen... mye 'nei' fra bgegge parter, mange ønsker og håp som ikke er kommunisert.

Standardsvaret, her som så ofte ellers, er nok at dere må prøve å snakke litt om grensene... og å ha leken, fri sex.

Sex skal være gøy, lekent, utforskende og fritt.

Og til enkelte her inne: Et nydelig hus hvor ingen er hjemme, - det er det nok av hos begge kjønn.

TS, overse alle de AB'er som pukker på at kvinner er ferskvare, forbruksdato slik og sånn.

Jeg tipper majoriteten av dem aldri har hatt et forhold som varte mer enn et knulls tid... om de kom så langt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Du kan se dødsbra ut men allikevel bli byttet ut, pga det man har kan bli kjedelig i lengden for noen og da er nytt noe mer spennende. Noe man ikke har rørt før og som skaper begjær. Det har ikke noe med utseendet at menn eller kvinner for den slags skyld er utro-

Det kan også være at sexen er kjedelige , det samme hver dag og ikke noe spennende og nytt som blir tilført.

Men får håpe for din skyld at det ordner seg for dere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du sier at i starten hadde dere mye sex. Men hvordan var sexen? Var det ekte, rått begjær? Hadde dere hyppig oralsex, varierte stillinger, var det rive-av-hverandre klærne sex? Følte du en virkelig tiltrekning og connection mellom dere?

En ting er om noe har endret seg - han har funnet en annen, problemet i forholdet etc. Men utifra beskrivelsen din av sist gang dere forsøkte høres det nesten ut som dere ikke er kompatible i det hele tatt.



Anonymous poster hash: 77e9d...337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde jo å ta intiatv. Jeg lekte meg jo rundt i senga, mens han bare lå der. Er det virkelig kvinnen som skal gjøre alt??

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Om ikke en lek fungerer, prøver man en annen. Om du skal få fart på sexlivet, skader det ikke at du gjør alt noen ganger. Dessuten fungerer oral begge veier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For every hot girl in the world, there's a guy out there who's tired of banging her." Charlie Sheen(Harper).

Du virker litt overfladisk, det overfladiske blir kjedelig etterhvert.

Anonymous poster hash: fa0a4...d75

Helt riktig. Ts virker KJEMPEOVERFLADISK. Ååå...jeg er så kjempepen. Mitt ytre er perfekt..men hvorfor vil ikke mannen ligge med meg??

Bare den instillingen forteller alt.

Joda, han var nok sikkert veldig interessert i utseende ditt i starten. Men etterhvert fant han ut du er så dønn kjedelig, selvhøytidelig og høy på deg selv at det utseende ikke er så mye pirrende lenger.

If you want to make love to my body you have to make love to my brain.

Anonymous poster hash: cb2db...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er alt for mange som gjemmer seg bak en dataskjerm og tror at et kallenavn på nett gir dem grønt lys til å oppføre seg som forkastelige mennesker.

Det er helt greit å si at man føler seg for pen tilat kjæresten ikke skal ha lyst på sex. Ts fremstår også som en attraktiv partner. Med attraktiv mener jeg ikke utseende, for det vet jeg ingenting om. Men HUN er den som tar initiativet. HUN er den som vil prøve nye stillinger. Er det ikke en slik dame mange menn vil ha? En som ikke har for mange usikkerheter rundt egen kropp, en som gjerne tar initiativ, en som har sexlyst og ikke liker "den same gamle rutinen". Hun er jo en flott partner!

Ts; dere har problemer i forholdet, men du er ikke årsaken eller den som tenker/gjør noe galt. Men løft blikket utover sex og fysikk, og se på kjemi og måten dere passer sammen på.

Anonymous poster hash: 7c14c...b81

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men HUN er den som tar initiativet. HUN er den som vil prøve nye stillinger. Er det ikke en slik dame mange menn vil ha? En som ikke har for mange usikkerheter rundt egen kropp, en som gjerne tar initiativ, en som har sexlyst og ikke liker "den same gamle rutinen". Hun er jo en flott partner!

Anonymous poster hash: 7c14c...b81

Uenig. Innlegget var mye at hun vifter med rumpa og tror det holder, og så sier nei til hans forslag: Han ville ha henne på siden, men det ville ikke hun, så ville han ha anal (noe rumpevifting kan oppfattes som en invitt til) og det ville hun heller ikke. Det eneste hun ville var misjonær, og det er fryktelig kjedelig, når man allerede er litt lei.

Når TS spør pm råd synes jeg heller ikke vi så fryktelig slemme, når vi kommer med forslag til ting hun kan forbedre, heller enn å bare være enig i at typen er dum.

Anonymous poster hash: bc6b7...4c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Er bare å holde seg unna menn så vi slipper å bli kastet vekk som unger kaster vekk leker de er lei av. Menn ser bare på kvinner som et hull de kan sprute i.

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Jeg ønsker å møte dere kvinner som skriver slikt og har en slik holdning. Kan umulig forestille meg at dere har et særlig godt liv eller forståelse for at menn - i likhet med kvinner - er ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,

her var det mye rart: mye mannehat og mangel på selvinnsikt :/

Jeg kan gå god for mye som blir sagt her om at utseende alene ikke holder i lengden hva gjelder sexlivet. Det mange menn ønsker i sexlivet er en kjæreste som ikke bare ser sexy ut, men som tenker sexy (leken, utforskende, fordomsfri, åpen, frisinnet osv osv osv). Gjelder iallefall meg.

Jeg er så "heldig" at jeg har verdens deiligste dame (utseendemessig), hun er smart og behagelig å være med. Men hun er ufattelig kjedelig hva gjelder sexlivet. I et forhold er det forventet at man skal kunne åpne seg for hverandre. Ergo har jeg fortalt henne om mine fantasier, fetsisjer osv. Jeg har lagt til rette for henne slik at hun kan oppfylle de, bl.a. kjøpte jeg inn masse sexy klær som jeg pakket inn i flere små pakker og gjemte de rundt i leiligheten våres og sendte henne på "skattejakt". For å gi noe tilbake hadde jeg gjemt en større pakke med godsaker for hennes nytelse. Dette er nå snart ett år siden, og jeg har enda ikke sett et fnugg av disse outfitsene og lekene. Enkelte leker ble derimot tatt ibruk inntil de ble ødelagt, for hennes tilfredsstillelse. Alt som skjer på "soverommet" har skjedd grunnet mitt initiativ, all utforsking er det jeg som har gjort (ofte misslyket).

Jeg sitter igjen med en følelse av at sexlivet vårt er mitt ansvar. Og med alle de dårlige resultatene av mitt arbeid - så kan jeg trykt si at jeg ikke takler å ha dette ansvaret ;) Hadde hun fortalt meg noe hun ønsket jeg skulle gjøre, så hadde jeg gjort det øyeblikkelig og med stor stor glede. Men mine ønsker og behov blir forkastet.

Men jeg skal ikke være så generaliserende å si at alle damer er super egoister som kun tenker på seg selv og sin nytelse - At alle damer bare tar uten å gi. At ingen damer tar noen form for ansvar og initiativ, altså alle damer er bortskjemte og late :P

Jeg elsker alikevel kjæresten min, selv om sexlysten er bitte bitte liten. For selv om jeg har lite lyst til å ha sex med kjæresten, så er det fortsatt hun jeg ønsker å ha sex med ;)



Anonymous poster hash: a7e4a...6f0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm,

her var det mye rart: mye mannehat og mangel på selvinnsikt :/

Jeg kan gå god for mye som blir sagt her om at utseende alene ikke holder i lengden hva gjelder sexlivet. Det mange menn ønsker i sexlivet er en kjæreste som ikke bare ser sexy ut, men som tenker sexy (leken, utforskende, fordomsfri, åpen, frisinnet osv osv osv). Gjelder iallefall meg.

Jeg er så "heldig" at jeg har verdens deiligste dame (utseendemessig), hun er smart og behagelig å være med. Men hun er ufattelig kjedelig hva gjelder sexlivet. I et forhold er det forventet at man skal kunne åpne seg for hverandre. Ergo har jeg fortalt henne om mine fantasier, fetsisjer osv. Jeg har lagt til rette for henne slik at hun kan oppfylle de, bl.a. kjøpte jeg inn masse sexy klær som jeg pakket inn i flere små pakker og gjemte de rundt i leiligheten våres og sendte henne på "skattejakt". For å gi noe tilbake hadde jeg gjemt en større pakke med godsaker for hennes nytelse. Dette er nå snart ett år siden, og jeg har enda ikke sett et fnugg av disse outfitsene og lekene. Enkelte leker ble derimot tatt ibruk inntil de ble ødelagt, for hennes tilfredsstillelse. Alt som skjer på "soverommet" har skjedd grunnet mitt initiativ, all utforsking er det jeg som har gjort (ofte misslyket).

Jeg sitter igjen med en følelse av at sexlivet vårt er mitt ansvar. Og med alle de dårlige resultatene av mitt arbeid - så kan jeg trykt si at jeg ikke takler å ha dette ansvaret ;) Hadde hun fortalt meg noe hun ønsket jeg skulle gjøre, så hadde jeg gjort det øyeblikkelig og med stor stor glede. Men mine ønsker og behov blir forkastet.

Men jeg skal ikke være så generaliserende å si at alle damer er super egoister som kun tenker på seg selv og sin nytelse - At alle damer bare tar uten å gi. At ingen damer tar noen form for ansvar og initiativ, altså alle damer er bortskjemte og late :P

Jeg elsker alikevel kjæresten min, selv om sexlysten er bitte bitte liten. For selv om jeg har lite lyst til å ha sex med kjæresten, så er det fortsatt hun jeg ønsker å ha sex med ;)

Anonymous poster hash: a7e4a...6f0

Om hun hadde kommet inn i stua mens du så på TV, hun hadde på seg en liten, sexy og gjennomsiktig kjole med ingenting under, hadde du hoppet rett i seng med henne da? :)

Jeg vurderer å gjøre noe sånt med kjæresten min, men jeg tipper han blir å si "jeg er litt opptatt da, men vi kan gjøre det i kveld"... Er jeg sikker på. Jeg kan gå naken hele dagen, si at jeg er kåt, men han tar meg aldri der og da, han sier hele tiden at vi kan vente til i kveld. Kjedelig..

Anonymous poster hash: 109b7...aad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...