Gå til innhold

Blir en mann lei av ligge med en deilig dame? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig! Dere er totalt verdiløse, ene og alene fordi dere ikke kan stå og tisse... Hvorfor ingen av dere har kjøpt dere trakt, er for meg en gåte.

Vi er ikke verdiløse,men heller mer mot en lykkelig tilværelse der man kan slippe å være en gjenstand for menn.

Anonymous poster hash: fbbf8...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen! Mange nye svar, ser jeg....

Jeg tror det er veldig forskjellig fra mann til mann, akkurat som det er for oss kvinner. Det trenger ikke alltid være slik at en mann blir lei av deg, men at det kanskje gjelder selve sexen, kanskje tar du ikke nok initiativ, kanskje er det litt dårlig kommunikasjon mellom dere... Menn kan være usikre og, det kan ligge emosjonelt. Kan være mye.

Jeg tror at det kanskje har litt med at jeg ikke tar nok initiativ, det at jeg og kjæresten ikke har så mye sex som jeg ønsker. Jeg må rett og slett si "ta meg!" oftere. Ulempen er det å bli skuffet om han sier nei..

Men likevel skulle jeg ønske han kunne "se" meg mer enn han gjør... Jeg kan gå naken i stua etter jeg har dusjet, men han ser ikke på meg, smiler ikke, kommer ikke og tar på meg, slik han gjorde før. Har vel kanskje med at han er så vant til meg. ;) hehe...

Men jeg tror det kommer an på personen. Alle er forskjellige.

Noen menn bruker kvinner, andre menn er i forhold fordi de faktisk elsker kvinnen, og ønsker å være sammen med henne.

Edit: Jeg er veldig ubestemt når det kommer til ordvalg i dag, hehe....

Endret av s@nd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han kan. Knuller en fyr som har en dame som ser døds bra ut. tynn og flott.

Jeg har rødt hår og fregner (sjarmerende nok i seg selv) men jeg er ikke like tynn som henne . men han er fortsatt i senga mi gang på gang.

Anonymous poster hash: 64b0b...ce6

:klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er her mannehategruppa holder til? Jeg vurderte nesten et øyeblikk å bli medlem :fnise:

TS: Spør han hva du kan gjøre bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke verdiløse,men heller mer mot en lykkelig tilværelse der man kan slippe å være en gjenstand for menn.

Anonymous poster hash: fbbf8...4b6

Men du veit at det finnes menn som ikke behandler damer som gjenstander, fordi de forstår at dere er personer på lik linje med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen svare det siste innlegget mitt fra når jeg forklarte sexakten i kveld?

ts



Anonymous poster hash: cf752...2a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen svare det siste innlegget mitt fra når jeg forklarte sexakten i kveld?

ts

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Det er ingen av oss som veit hva han tenker, så det er noe du må snakke med han om. Det virker som at han vil prøve analsex, så det er jo en måte å piffe opp sexlivet på, om det er noe for deg. Om det ikke er det, får du prøve å finne på noe annet... Men det er han du må snakke med, for det er bare han som veit hva han tenker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er antagelig litt kjedelig i senga, når du tror at du har gjort jobben din, bare ved å være fin. Vær mer aktiv og spontan, gjør oral, anal og de tingene han tenner på, krev at han gjør de tingene du tenner på.



Anonymous poster hash: bc6b7...4c2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaptein Kuk

Spørsmålet mitt er: Er det min feil? Dabber sexen av selv om dama ser bra ut? Hadde han hatt mer lyst dersom jeg så enda bedre ut? Eller dabber sexen av uansett hvor bra man ser ut?

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Når du øyensynlig tror det holder med at du har et bra utseende og en bra kropp, så er det i det minste grunn til å tro at du rett og slett er litt for kjedelig i senga til at det holder for ham i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hva det bildet skylle illustrere? Ligner du på henne på bildet, var det det?

Anonymous poster hash: c8aee...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke hva det bildet skylle illustrere? Ligner du på henne på bildet, var det det?

Anonymous poster hash: c8aee...c41

Skulle, ikke skylle ;)

Anonymous poster hash: c8aee...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yikes. Kanskje du rett og slett ikke er spennende nok for han? Kanskje han fantaserer om andre kvinner/annen kvinne i hans liv?



Anonymous poster hash: dc9a5...c18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUkk!!! Er slike innlegg seriøse eller er det bare meg som ikke passer her lenger?

Blir man Gud hvis man tror nok på han?

Samme dumme spørsmål!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du som mann gått lei av å ha sex med denne kvinnen over flere år?

http://thechive.files.wordpress.com/2013/06/245-hot-brunette-236-4fe1311a-sz850x1275-animate.jpg?w=500&h=750

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Jeg kan jo egentlig svare litt mer klart på dette her.... Jeg hadde blitt lei av å ha sex med hu 1 gang, om hu var dårlig i senga. Dårlig i senga = at hu stort sett bare ligger der, og bare flytter litt på seg når mannen ber om det, og gjør svært lite av eget initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Muskler er ferskvare. Det er sex også. Sex er best i ny innpakking av og til, ellers går man lei.

Jo mindre sex man har, jo mindre har man lyst på sex. Jo mer sex man har, jo mer sex har man lyst på. Bruker man energi, får man energi. Situasjonen som dere beskriver virker helt vanlig etter man har vært sammen en stund. De fleste har ikke fantastisk orgasmisk sex 4 ganger i uken.

Gjør ting som dere ikke har gjort før og utfordre hverandre til å lage et gøyalt lite sex spill. Det er ikke like lett å fortelle partneren hva dere ønsker i senga. Lag lapper over små og større seksuelle ting som dere liker og vil at partneren skal gjøre for/med deg. Begge lager hemmelige lapper. Trekk en lapp en eller flere ganger i uken. Dere får hvert deres frikort som gir fritak for å gjøre lappen. Bruker man opp frikortet vet man at man må gjennomføre alle lappene som er igjen...... Vær kreativ og ha det gøy. Det kan kanskje hjelpe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Spørsmålet mitt er: Er det min feil? Dabber sexen av selv om dama ser bra ut? Hadde han hatt mer lyst dersom jeg så enda bedre ut? Eller dabber sexen av uansett hvor bra man ser ut?

Ett eksempel:

Hadde du som mann gått lei av å ha sex med denne kvinnen over flere år?

http://thechive.files.wordpress.com/2013/06/245-hot-brunette-236-4fe1311a-sz850x1275-animate.jpg?w=500&h=750

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Glemte forresten å svare på spørsmålet: Hadde sikkert gått lei, en pen kropp er ikke nok. Det må være noe mer. Man puler jo også med hjernen og hjerte. Det er som med Barbie dukker. De er pene og gøye å leke med i starten, men etter en stund blir det hele kjedelig og man mister interessen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid

Enig. Er bare å holde seg unna menn så vi slipper å bli kastet vekk som unger kaster vekk leker de er lei av. Menn ser bare på kvinner som et hull de kan sprute i.

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Oi, skjønner at du har rikelig med erfaring med menn... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde seriøst å ha sex nå i og med at det er lenge siden (bla grunnet mensen). Begge lå 'daue' i senga og prøvde å holde gnisten. Jeg lå naken og ertet han litt med rumpen i ansiktet hans, han var kåt og lå å runka i mens. Jeg prøvde å erte han litt, ala. kom å ta meg, men han bare lå der. Gjespa ett par ganger også. Han sa så 'legg deg på siden', noe jeg ikke ville fordi vi alltid har den stillingen der og jeg liker den ikke. Jeg vil se ham mens vi har sex. Jeg ville misjoner, så det ble ingen av de stillingene.

Jeg la meg så på siden mot han, mens vi hadde litt sex. Han prøvde flere ganger å flytte seg til i anal, men jeg skjøv han unna da jeg ikke ønsker å ha slik sex enda. Så hadde vi sex litt da, men det bare dabba totalt av.

Det endte med at jeg bare kledde på meg typ 'dette her gidder jeg ikke nå'. Han unnskyldte seg med å være trøtt og gikk å kledde på seg også.

Hva tror du? ts

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Kan noen svare det siste innlegget mitt fra når jeg forklarte sexakten i kveld?

ts

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Ser du ikke det selv? Du må ta kontrollen. Runke han, ha oralsex, når han spør om du kan legge deg på siden, sier du at du vil prøve en annen stilling, drar han rundt med deg eller sett deg oppå han, vis at du er sikker når du gjør ting. Om det ikke fungerer, må du spørre han.

Erting fungerer tydeligvis ikke for han, så tror du burde slutte med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring, er at avtagende sexlyst har lite med utsende å gjøre. Å mer med forholde ellers å gjøre, eller det kan også være manglende felles interesser på det sexuelle.

Så for å si det enkelt. Værdens vakreste og mest sexy kvinne, kan være bånn i bøtta og lite interesang å ha med i senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du ikke det selv? Du må ta kontrollen. Runke han, ha oralsex, når han spør om du kan legge deg på siden, sier du at du vil prøve en annen stilling, drar han rundt med deg eller sett deg oppå han, vis at du er sikker når du gjør ting. Om det ikke fungerer, må du spørre han.

Erting fungerer tydeligvis ikke for han, så tror du burde slutte med det.

Jeg prøvde jo å ta intiatv. Jeg lekte meg jo rundt i senga, mens han bare lå der. Er det virkelig kvinnen som skal gjøre alt??

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...