Gå til innhold

Blir en mann lei av ligge med en deilig dame? (bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samboeren min og jeg, har nesten ikke sex lengre. Det er han det står på. Jeg har alltid hatt høy sexlyst relatert til han, og sier sjeldent nei. I starten av forholdet for to år siden hadde vi som alle andre sex flere ganger dagen (i alle fall en gang om dagen). Siden dette har det egentlig bare minket med tiden.

Han sier han er kåt og vil ha sex, men det blir liksom ikke noe med det. Vi kan sitte på hver vår pc flere kvelder på rad, og legger oss sammen å kose uten sex.

Både jeg og kjæresten min er attraktive mennesker utad.

Spørsmålet mitt er: Er det min feil? Dabber sexen av selv om dama ser bra ut? Hadde han hatt mer lyst dersom jeg så enda bedre ut? Eller dabber sexen av uansett hvor bra man ser ut?

Ett eksempel:

Hadde du som mann gått lei av å ha sex med denne kvinnen over flere år?

http://thechive.files.wordpress.com/2013/06/245-hot-brunette-236-4fe1311a-sz850x1275-animate.jpg?w=500&h=750



Anonymous poster hash: cf752...2a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samboeren min og jeg, har nesten ikke sex lengre. Det er han det står på. Jeg har alltid hatt høy sexlyst relatert til han, og sier sjeldent nei. I starten av forholdet for to år siden hadde vi som alle andre sex flere ganger dagen (i alle fall en gang om dagen). Siden dette har det egentlig bare minket med tiden.

Han sier han er kåt og vil ha sex, men det blir liksom ikke noe med det. Vi kan sitte på hver vår pc flere kvelder på rad, og legger oss sammen å kose uten sex.

Både jeg og kjæresten min er attraktive mennesker utad.

Spørsmålet mitt er: Er det min feil? Dabber sexen av selv om dama ser bra ut? Hadde han hatt mer lyst dersom jeg så enda bedre ut? Eller dabber sexen av uansett hvor bra man ser ut?

Ett eksempel:

Hadde du som mann gått lei av å ha sex med denne kvinnen over flere år?

http://thechive.files.wordpress.com/2013/06/245-hot-brunette-236-4fe1311a-sz850x1275-animate.jpg?w=500&h=750

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Om sexlysten dabber av eller ikke, har lite med utseende å gjøre,. Et vakkert ansikt kan være kjedelig i senga

Anonymous poster hash: 23b11...b63

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om sexlysten dabber av eller ikke, har lite med utseende å gjøre,. Et vakkert ansikt kan være kjedelig i senga

Anonymous poster hash: 23b11...b63

Selv om dama har bra kropp i tillegg? Jeg hadde flott selvtillit tidligere, men etter at sexen begynte å dabbe av fra hans side så har jeg blitt mer og mer usikker på meg selv.

ts

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min og jeg, har nesten ikke sex lengre. Det er han det står på. Jeg har alltid hatt høy sexlyst relatert til han, og sier sjeldent nei. I starten av forholdet for to år siden hadde vi som alle andre sex flere ganger dagen (i alle fall en gang om dagen). Siden dette har det egentlig bare minket med tiden.

Han sier han er kåt og vil ha sex, men det blir liksom ikke noe med det. Vi kan sitte på hver vår pc flere kvelder på rad, og legger oss sammen å kose uten sex.

Både jeg og kjæresten min er attraktive mennesker utad.

Spørsmålet mitt er: Er det min feil? Dabber sexen av selv om dama ser bra ut? Hadde han hatt mer lyst dersom jeg så enda bedre ut? Eller dabber sexen av uansett hvor bra man ser ut?

Ett eksempel:

Hadde du som mann gått lei av å ha sex med denne kvinnen over flere år?

http://thechive.files.wordpress.com/2013/06/245-hot-brunette-236-4fe1311a-sz850x1275-animate.jpg?w=500&h=750

..tydeligvis ikke attraktive nok.

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Anonymous poster hash: f6a61...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om dama har bra kropp i tillegg? Jeg hadde flott selvtillit tidligere, men etter at sexen begynte å dabbe av fra hans side så har jeg blitt mer og mer usikker på meg selv.

ts

Anonymous poster hash: cf752...2a1

Du har sikkert sett menn som har en pen kjæreste som også har en fin kropp, så dumper han henne og finner ei som er mindre pen, med mindre pen kropp og forelsker seg i henne.

Anonymous poster hash: 23b11...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg også lurt på. Det dabber av her og, i blant. Lurer på hva det er, vi har jo god sex når vi har sex, og vi begge er jo attraktive.

Kanskje det er fordi man er så vant til hverandre..? Men likevel har jeg SÅ lyst på romantikk, LIDENSKAP og het sex,uansett om vi ser hverandres ansikt hver dag. Jeg savner den utrolig hete* sexen vi hadde før. Nå kliner/kysser vi aldri under sex. Men han blir tydeligvis ikke tent av det.. Var vel i begynnelsen det var spennende for han, antar jeg :)

Jeg kan godt ha sex 2-3 ganger daglig om det var det, sexlysten er ikke borte hos meg.. :)

Edit: feil ordvalg :)

Endret av s@nd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn ser på kvinner som en forbruksvare, når de er lei leken finner de en ny. Sånn er det. Uansett om du ser ut som Cheryl Cole. Skjønner meg ikke på mannfolk.



Anonymous poster hash: 59a3d...52d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart han kan. Knuller en fyr som har en dame som ser døds bra ut. tynn og flott.

Jeg har rødt hår og fregner (sjarmerende nok i seg selv) men jeg er ikke like tynn som henne . men han er fortsatt i senga mi gang på gang.



Anonymous poster hash: 64b0b...ce6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bråkar

Unge kvinner kan være så usikre at de hemmes i for stor grad - men oftere enn folk tror er det mannen som er problemet i slike tilfeller.

Menn kan også "ikke ha lyst". Han kan være misfornøyd med noe, stresse med ett eller annet, være overarbeidet, mistet følelser etc.

Men - han kan også være deprimert eller ha problemer med nærhet. Når de legger det det over på dama - som enkelte her gjør - og sier hun er kjedelig i senga har de ikke sjelden usympatiske personlighetstrekk også ("det er ikke meg - det er deg"). De må du ligge unna.

Men en ting her: dersom dere tilbringer kveldene deres "sammen" med å sitte foran hver deres skjerm så høres det ikke ut som et knakende godt forhold. Dere må gjøre mer sammen enn å knulle - hvis ikke slutter en med det også til slutt.

Snakk med ham om det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. En normalt potent mann blir like fort lei av sex med en pen dame som med en mindre pen. Kjedelig, men beklageligvis sant. Men det finnes heldigvis noen menn som er fornøyd med å reise på hytta hver helg, og som i det hele tatt ønsker seg det vante og trygge:)

Anonymous poster hash: a3fa9...1b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre. En normalt potent mann blir like fort lei av sex med en pen dame som med en mindre pen. Kjedelig, men beklageligvis sant. Men det finnes heldigvis noen menn som er fornøyd med å reise på hytta hver helg, og som i det hele tatt ønsker seg det vante og trygge:)

Anonymous poster hash: a3fa9...1b4

Æsj. Netttopp derfor jeg holder meg unna menn, da jeg ikke vil bli byttet ut som en leke når han er lei.

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er et problem som kan ha røtter i en hel del forskjellige ting, og er dermed umulig å svare på... Men la oss anta at det er sexen som er problemet da, og at den dabber av fordi han kjeder seg. Da kan det jo være en idé å utforske litt nye ting. Kanskje det finnes noe som tenner han, som han ikke har fått prøve før, eller kanskje det er noe han ikke har tatt opp tidligere, fordi han er "redd" for at du skal syns det er ufint?

Det kan også være lurt å prøve å ta styringa selv. Vær veldig aktiv under sexen, og pass på å gjøre MINST halvparten av arbeidet. Vær veldig aktiv, lag masse lyder, og vis med hele kroppen din hvor kåt han gjør deg.

Menn ser på kvinner som en forbruksvare, når de er lei leken finner de en ny. Sånn er det. Uansett om du ser ut som Cheryl Cole. Skjønner meg ikke på mannfolk.



Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Nei, det er jo helt tydelig at du ikke gjør det :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ordtak som sier det. Nå er jeg ikke så flink på å få det ordrett meen ; "uansett hvor fin damen er blir mannen lei av å knulle henne .." trist men sant..så tror folk må ha litt mere å gå på enn at man er dødspen liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knuller

Anonymous poster hash: 64b0b...ce6

Det ordet der er så stygt at jeg kaster opp innvendig..

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordet der er så stygt at jeg kaster opp innvendig..

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Det er godt du sier ifra. Tenk på alle kattungene som hadde dødd, om du ikke gjorde det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et pent ansikt og en pen kropp kan skape interesse, men de er ikke alene nok til å holde interessen oppe. I det lange løp er det kjemi, personlighet og spenningen to personer i mellom som er avgjørende. Det gjelder både i senga og i forhold generelt. Et fysisk ytre vil ikke skape sexuell spenning i det lange løp, og kvinnen er like ansvarlig for å skape denne spenningen som det mannen er.



Anonymous poster hash: 1ad18...685
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi prøvde seriøst å ha sex nå i og med at det er lenge siden (bla grunnet mensen). Begge lå 'daue' i senga og prøvde å holde gnisten. Jeg lå naken og ertet han litt med rumpen i ansiktet hans, han var kåt og lå å runka i mens. Jeg prøvde å erte han litt, ala. kom å ta meg, men han bare lå der. Gjespa ett par ganger også. Han sa så 'legg deg på siden', noe jeg ikke ville fordi vi alltid har den stillingen der og jeg liker den ikke. Jeg vil se ham mens vi har sex. Jeg ville misjoner, så det ble ingen av de stillingene.

Jeg la meg så på siden mot han, mens vi hadde litt sex. Han prøvde flere ganger å flytte seg til i anal, men jeg skjøv han unna da jeg ikke ønsker å ha slik sex enda. Så hadde vi sex litt da, men det bare dabba totalt av.

Det endte med at jeg bare kledde på meg typ 'dette her gidder jeg ikke nå'. Han unnskyldte seg med å være trøtt og gikk å kledde på seg også.

Hva tror du? ts



Anonymous poster hash: cf752...2a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er dessverre bare sexleketøy for menn. Bedre å leve sitt eget liv enn å prøve å behage enn mann der noe aldri er bra nok...

Anonymous poster hash: fbbf8...4b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er dessverre bare sexleketøy for menn. Bedre å leve sitt eget liv enn å prøve å behage enn mann der noe aldri er bra nok...

Anonymous poster hash: fbbf8...4b6

Enig. Er bare å holde seg unna menn så vi slipper å bli kastet vekk som unger kaster vekk leker de er lei av. Menn ser bare på kvinner som et hull de kan sprute i.

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Er bare å holde seg unna menn så vi slipper å bli kastet vekk som unger kaster vekk leker de er lei av. Menn ser bare på kvinner som et hull de kan sprute i.

Anonymous poster hash: 59a3d...52d

Vi er dessverre bare sexleketøy for menn. Bedre å leve sitt eget liv enn å prøve å behage enn mann der noe aldri er bra nok...

Anonymous poster hash: fbbf8...4b6

Enig! Dere er totalt verdiløse, ene og alene fordi dere ikke kan stå og tisse... Hvorfor ingen av dere har kjøpt dere trakt, er for meg en gåte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...