AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #161 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen som tenker på å reise tilbake og besøke sitt tidligere jeg? For risikabelt http://www.youtube.com/watch?v=D01mdGW9-Zg Anonymous poster hash: 8f5c7...970 1
Lutetium 71 Skrevet 19. oktober 2013 #162 Skrevet 19. oktober 2013 For risikabelt http://www.youtube.com/watch?v=D01mdGW9-Zg Anonymous poster hash: 8f5c7...970 Good point. Jeg får satse på å rappe min egen post. (God gammel splitthopp-klassiker det der forresten)
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2013 #163 Skrevet 19. oktober 2013 Alle år har vært ulike. Alle år har hatt positive sider ved seg, og negative. Sånn vil det alltid være og. Det vi snakker om, har eksistert. Et liv uten PC, mobil og Internett HAR eksistert, et liv der folk var enda mer sosiale og besøkte hverandre uten å ringe (fordi det ikke var mulig) HAR eksistert, et liv der kvinner gikk i kjoler og menn gikk i dress HAR eksistert. Noen ønsker å gå tilbake i tid fordi kvinner gikk i kjoler, noen ønsker å gå tilbake i tid fordi barn var mer ute enn inne; alle er ulike og ønsker ulike ting. Fokuset MITT var iallefall å se på de positive tingene som var før i tiden, for ja, det fantes faktisk positive ting før og! Det gjør det nå og. Og det fantes mange negative ting, noe det gjør nå og. Men jeg vil ikke tenke på det negative nå, jeg vil tenke på det positive. Det er så mange som ødelegger stemningen ved å trekke fram ALT som var fælt med fortiden. Anonymous poster hash: 04ffe...3d7 Ødelegger stemningen ved å trekke inn realitetene ved virkeligheten, ja. Så poenget om at dere drømmer om en verden som ikke egentlig har eksistert, en verden der de negative sidene kan ignoreres, står fortsatt. Anonymous poster hash: 4d820...eae 4
Gjest BettyBoop Skrevet 19. oktober 2013 #164 Skrevet 19. oktober 2013 Ingen som tenker på å reise tilbake og besøke sitt tidligere jeg? Eller i det minste påvirke sitt tidligere jeg på et eller annet vis, eller til og med spionert på sine foreldre? Jeg kan da umulig være den eneste som har sett Tilbake til fremtiden filmene?jo det tenker jeg på
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #165 Skrevet 3. juli 2014 Bump! Har nettopp sett Midnight in Paris og drømmer meg bort. Om ikke bare noen år tilbake, da gamle Nokia-telefoner var stor stas, klatring i trær var mer vanlig enn iPad-spilling, lørdagsgodteposen var ukens høydepunkt og venner ringte på døren i stedet for å sende en melding på facebook.. Nostalgi <3 Anonymous poster hash: de37f...340 1
Lutetium 71 Skrevet 3. juli 2014 #166 Skrevet 3. juli 2014 Bump! Har nettopp sett Midnight in Paris og drømmer meg bort. Om ikke bare noen år tilbake, da gamle Nokia-telefoner var stor stas, klatring i trær var mer vanlig enn iPad-spilling, lørdagsgodteposen var ukens høydepunkt og venner ringte på døren i stedet for å sende en melding på facebook.. Nostalgi <3Anonymous poster hash: de37f...340 Minner er som regel hypet. Trust me. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2014 #167 Skrevet 3. juli 2014 Minner er som regel hypet. Trust me. Nja.. Ikke i mine øyne.Anonymous poster hash: de37f...340
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. juli 2014 #168 Skrevet 3. juli 2014 (endret) Av og til drømmer jeg om å dra tilbake i tid. Å dra tilbake da jenter gikk i søte kjoler og gutter gikk i sellebukser. Kvinner i fine kjoler og menn i dress. Da tv, mobil og Internett ikke fantes, barna lekte ute i gatene, guttene jobbet på gårder eller som mekanikere på somrene, flørtet med jentene og kjøpte dem iskrem eller gikk på kino. Noe lignende som filmen, "The Notebook". Det så ut som en så nydelig tid.. Jeg skulle noen ganger ønske jeg vokste opp på en slik plass, i en slik tid.. Hadde sommerromanser, bodde i et hvitt trehus blant store idylliske trær ved siden av en stor innsjø... Ah, så koselig og romantisk det høres ut! Istedet for å vokse opp som tenåring foran PC-skjermen... Nå vokser barn opp foran PC-skjermen... Alt skal være så moderne nå. Jeg skulle ønske jeg vokste opp før i tiden. Anonymous poster hash: 04ffe...3d7 Det triste er at det faktisk er sant. Etterkrigstiden er vår histories mest fantastiske tid. Økonomien BOOMET. Middelklassen blomstret opp - "alle" fikk råd til en "mustang" og sted å bo. Unger lekte ute, kvinner var lykkelige enten hjemme eller på arbeid, menn følte at livet gav mening - arbeid var det plenty av. Mulighetene var endeløse, og alt kunne skje framover. Framtiden føltes så nerme..Filmene ble bedre, musikken ble bedre, Folks helse var god, vi fikk kortere arbeidstid, ferier, osv osv ALT ble bedre! Nå lever vi i den framtiden..yaaay...NÆÆÆÆT! I dag blir alt dårligere. Det eneste som blir bedre er myndighetenes muligheter til å overvåke og kontrollere oss. Vi tror vi er friere fordi vi kan velge mellom 400 kanaler framfor 2. Vi tror vi er rikere fordi hus i dag koster 10 årslønner framfor 1.Vi tror vi har mye ferie, men faktum er at folk jobber mer enn noen gang før. Folk er online og tilgjengelige for arbeid hvor enn de måtte befinne seg. Vi tror vi er heldigere fordi vi slipper oppleve alt fæle nyhetene forer oss med hver dag. Faktum er vel at folk selv i Sudan er lykkeligere enn oss i den vidunderlige nye verden. Go figure.. Endret 3. juli 2014 av FuturePrimitive
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. juli 2014 #169 Skrevet 3. juli 2014 Minner er som regel hypet. Trust me. Muligens sant om du drømmer om leve i middelalderen, eller oldtidens Roma. Men når det gjelder "the golden years" 50-60-tallet, så tar du feil. Det har blitt slått fast at det var (i USA vel og merke) den rikeste tiden i landets historie. Da folk flest hadde det best.
Gjest BettyBoop Skrevet 3. juli 2014 #170 Skrevet 3. juli 2014 Muligens sant om du drømmer om leve i middelalderen, eller oldtidens Roma. Men når det gjelder "the golden years" 50-60-tallet, så tar du feil. Det har blitt slått fast at det var (i USA vel og merke) den rikeste tiden i landets historie. Da folk flest hadde det best.ikke norge
Gjest FuturePrimitive Skrevet 3. juli 2014 #171 Skrevet 3. juli 2014 ikke norge I norge også, i stor grad.
Gjest Corto Maltese Skrevet 4. juli 2014 #172 Skrevet 4. juli 2014 Jeg kunne godt tenkt meg og reise tilbake i tid for og oppholde meg der i perioder men jeg ville ikke ha bodd der fast. Det er faktisk slik at de flest mennesker i dag lever mye bedre en hva man gjorde før i tiden. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #173 Skrevet 4. juli 2014 For meg hadde det holdt å dratt tilbake til 90 tallet, synes verden har tatt helt feil retning siden den gang. Anonymous poster hash: a1f32...197 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2014 #174 Skrevet 4. juli 2014 For meg hadde det holdt å dratt tilbake til 90 tallet, synes verden har tatt helt feil retning siden den gang.Anonymous poster hash: a1f32...197 Enig! Anonymous poster hash: de37f...340
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #175 Skrevet 4. juli 2014 I norge også, i stor grad. er langt fra det mine foreldre kan fortelle
Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. juli 2014 #176 Skrevet 4. juli 2014 er langt fra det mine foreldre kan fortelle Mulig dine foreldre var svært fattig arbeiderklasse. Men jeg snakker om de generelle linjene. Vi hadde enorme oppgangstider i etterkrigsårene. Du får bare lese deg opp. Ting har hverken før eller siden vært så bra for så mange mennesker.
Gjest FuturePrimitive Skrevet 4. juli 2014 #177 Skrevet 4. juli 2014 For meg hadde det holdt å dratt tilbake til 90 tallet, synes verden har tatt helt feil retning siden den gang. Anonymous poster hash: a1f32...197 Haha. Helt enig. Tenk bare på kommersmusikken på 90-tallet i forhold til i dag.. Rage against the machine Nirvana Nas Wu tang Beastie Boys Beck Prodigy Alle nevnte er udødelige hitmaskiner som folk vil høre på i all framtid mest sannsynlig. Tviler på at folk vil gå rundt og høre på Rihanna feat Joe Mac feat Dildo Yo feat Assfuck fist feat C-yo jo lo feat Rahmanna feat Snoop lion sellout smokedmybrainout mixed by MC SNAKE-FIST på hit for kids and retarded adults 49 2
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #178 Skrevet 4. juli 2014 Mulig dine foreldre var svært fattig arbeiderklasse. Men jeg snakker om de generelle linjene. Vi hadde enorme oppgangstider i etterkrigsårene. Du får bare lese deg opp. Ting har hverken før eller siden vært så bra for så mange mennesker. det var de ikke. De var middelklasse. Men det var mange i ihvertfall faren min sin klasse som var det.
Gjest Idollet Skrevet 4. juli 2014 #179 Skrevet 4. juli 2014 (endret) Jeg har noen naboer med unger og de springer rundt fremdeles ivertfall. Data og slikt blir veldig fort kjedelig i forhold til å være litt ute med venner. Når det gjelder det å be jenter ut, gjør ikke folk det enda da? Ser ikke noe galt med det, men det er vel færre som gjør det kanskje. Endret 4. juli 2014 av Idollet
Gjest BettyBoop Skrevet 4. juli 2014 #180 Skrevet 4. juli 2014 Når det gjelder det å be jenter ut, gjør ikke folk det enda da? Ser ikke noe galt med det, men det er vel færre som gjør det kanskje.nei folk gjør ikke det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå