Gå til innhold

Kjærlighetsredet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neste sesong i TV-verdenen er vel på nyåret - altså over jul.

Anonymous poster hash: 21c93...7be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke orket og sett programmet neste uke uansett, har fått nok av "skjendis"-Magne for leenge siden..



Anonymous poster hash: 6bb3e...469
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er egentlig konseptet bak programmet? det jeg har forstått er at det er 4jenter og 1 gutt, gutten velger en jente, så kan jenta velge mellom gutten og pengene, så skal en jente velge 1gutt blant 4gutter, og en gutt går videre

jeg satt og leste litt på kampanje.com og kom over dette bilde http://www.kampanje.com/medier/article6929175.ece er det greit og bruke en sånn kjole som sneier nippla?

Endret av Frøkenlove
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke rart at de har få seere når de sender det så sent.

Jeg ser det på webtv. Føler ikke det er verdt å være helt utslitt når jeg står opp 05:30 for å dra på jobb neste dagen fordi jeg satt oppe til midnatt for å se kjærlighetsredet. Syns de kunne sendt det en time tidligere, det hadde sikkert hjulpet på seertallene

men realiteten er at «Ari og Per» utsettes og det samme gjør «Kjærlighetsredet». Rent personlig synes jeg disse programmene har hatt et noe sent sendetidspunkt (22.30, journ. anm), sier administrerende direktør Trond Kvernstrøm i Monster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at det ikke er lengre! Jeg synes det var god underholdning. Elsker slike typer program, men vet jo at mange hater det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattinka

Kjipt at det ikke er lengre! Jeg synes det var god underholdning. Elsker slike typer program, men vet jo at mange hater det også.

Er det avsluttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det avsluttet?

Vises ikke på tv lengre, men tror kanskje det skulle komme senere en gang (pga. få seere). Finnes eller ikke på viaplay. kjipt. Jeg som gledet meg til å se Magne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattinka

Vises ikke på tv lengre, men tror kanskje det skulle komme senere en gang (pga. få seere). Finnes eller ikke på viaplay. kjipt. Jeg som gledet meg til å se Magne.

Haha synd for magne som gledet seg fryktelig til å være kjendis..Rart at de bare kan avslutte en serie sånn midt i da. Høres rart ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

haha, Julie! Vet godt hvem hun er, stod i stall med henne for en del år siden. Da var hun veldig skrytete og "bortskjemt" (dyr hest, likte å vise hun var bedre enn oss andre osv). Hun var også veeeldig glad i oppmerksomhet fra gutter, husker hun sendte nakenbilder til gutter på mms da vi knapt var tenåringer:p

Morsomt å se henne igjen:)

Syns foressten Sara var kjempeslem som hintet om at Julie var tykk. "Hun spiser hele tiden" og sånn. Syns Julie hadde finere kropp enn Sara. Da de filmet Sara naken bakfra (da hun overnattet med Kindi) tenkte jeg "wow, jeg har ti ganger finere rumpe enn Miss Norway!". Hun har nydelig ansikt, men kroppen var vel den minst fine av de fire jentene. Julie så trent ut i det minste:) Om enn litt too much silikon:p



Anonymous poster hash: 073d5...9a1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan innrømme at jeg er en av de som så på. Riktignok så tok jeg det opp og så det dagen etter.

Men blir ganske irritert over Tv3, som spoiler ALT når de reklamerer for programmet. Dette skjer to ganger!! Jeg så lett hvem som Magne valgte, og jeg så lett hvem som hu ene jenta i rosa kjole valgte. I tillegg så jeg hvem som manglet av frierne, som jeg da skjønner skal være med neste gang. Det blir jo for dumt av tv3!

Jeg liker hva anonym..9a1 skriver over meg her. Sara er slem og ufin. Og har heller ikke digg rompe. Julie Koksvik er etter min menig en utrolig søt jente og utrolig mye finere enn Sara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

så de episodene som sendes nå er ett år gamle? fy farao for et program, og guuud så patetisk magne er.



Anonymous poster hash: c4468...2a7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Enhjørning

Ååh, jeg trodde det var de siste episodene noensinne men fikk med meg at det lå noen "nye" ute igår. Haha jeg blir så flau av å se det.. Måtte holde meg for ørene og lukke igjen øynene flere ganger når Magne sa ting som "Jeg er jo en kjendis" osv.. Klarer dessverre ikke la være å se på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven

Ååh, jeg trodde det var de siste episodene noensinne men fikk med meg at det lå noen "nye" ute igår. Haha jeg blir så flau av å se det.. Måtte holde meg for ørene og lukke igjen øynene flere ganger når Magne sa ting som "Jeg er jo en kjendis" osv.. Klarer dessverre ikke la være å se på :fnise:

Kondolerer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magne er høy på pæra ja. Ble flau på hans vegne da han fortalte om den konserten han hadde vært på :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om han Thomas? ( på tv nå begynte 22.30)...



Anonymous poster hash: 1109b...014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...