Gå til innhold

Fattige og syke menn vrakes av kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er snakk om urealistiske forventninger og selvinnsikt. Skjønnheten og udyret-eventyret er ønsketenkning for menn.

Anonymous poster hash: cb394...6cf

Selvfølgelig er det det, men slik jeg ser det så er det faktisk menn som ser ut til å fire mest på kravene også hva utseende angår. Å se chubby, utrente jenter med veltrente og attraktive menn er ikke akkurat sjeldent.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del tar en og en person konkret og gidder ikke bruke tid på å analysere hva en person vil eller ikke vil ut i fra hva han jobber med og hvor han bor. Det handler om holdning til seg selv og livet egentlig. Vi er alle forskjellige og har forskjellige ønsker og behov. Så lenge en person ikke klager, er lat og umotivert så kan han bo og leve som han vil for min del.

Når vi snakker om en ganske stor gruppe mennesker, blir det en del generaliseringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 35 år, bor på 14 kvm hybel og jobber nattskift på Deli De Luca,

Så er det noen som lurer på hvorfor menn over en viss alder velger å "nave" fremfor å ta en "drittjobb"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet meg en kronisk syk mann som mottar AAP. Ikke nok med at han fikk meg på kroken men han har til og med en unge fra et tidligere forhold. Men så er jeg heller ingen overfladisk prinsesse som er ute etter en forsørger. Jeg vil tjene mine egne penger og velge mann etter hva jeg tenner på og forelsker meg i, uavhengig av hvor mye han tjener.



Anonymous poster hash: f9c3a...f91
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for fattige menn har andre medfølgende karakterstikker. Slik som manglende ambisjoner, latskap, rusmisbruk, mentale problemer, etc.

Ingen single menn i dagens samfunn er fattige uten at de selv er ansvarlig for det.

Anonymous poster hash: 250d9...dc7

Håhåhå, ikke lat som om du ikke ble våt i buksa av DiCaprio i Titanic!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det noen som lurer på hvorfor menn over en viss alder velger å "nave" fremfor å ta en "drittjobb"?

I stedet for å fokusere på 5 ord, hvorfor ikke se det i sammenheng med resten av teksten? Og da mener jeg HELE TEKSTEN, ikke bare bruddstykket du siterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være seriøst? Tror du virkelig at normalen er at kvinner tar mindre hensyn til utseende enn menn?Anonymous poster hash: 76df6...87d

Mulig jeg tar feil, men mitt inntrykk er at menn så definitivt er mer overfladiske enn kvinner. En stygg mann får seg bra/ok dame, men stygge damer forblir single.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor eksisterer flerkoneri i mange land fremdeles?

Hvorfor eksisterte flerkoneri i enda flere land tidligere?

Fordi menn med makt og penger var de som fikk damer og er de som får damer.

Anonymous poster hash: 7bc13...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men mitt inntrykk er at menn så definitivt er mer overfladiske enn kvinner. En stygg mann får seg bra/ok dame, men stygge damer forblir single.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Eller så er de bra nok til å pule på men blir skjult som en skitten hemmelighet.

Anonymous poster hash: dfa37...350

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattige og syke mennesker er jo bare i veien.

Så du mener dette egentlig dreier seg om sosialdarwinisme ? Den sterkestes rett til å formere seg gjelder, og de svakere individene går under?

Anonymous poster hash: 01a1f...842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men mitt inntrykk er at menn så definitivt er mer overfladiske enn kvinner. En stygg mann får seg bra/ok dame, men stygge damer forblir single.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Tøv. Det er bare du som antageligvis tenker som alle andre kvinner, der undersøkelser viser at de finner ca 80% av tilfefeldig utvalg av menn som mindre attraktive, mens menn fant ca 60-70% av et tilfeldig utvalg av kvinner attraktive.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaptein Kuk

Håhåhå, ikke lat som om du ikke ble våt i buksa av DiCaprio i Titanic!

Våt i trusa, terminologien er våt i trusa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøv. Det er bare du som antageligvis tenker som alle andre kvinner, der undersøkelser viser at de finner ca 80% av tilfefeldig utvalg av menn som mindre attraktive, mens menn fant ca 60-70% av et tilfeldig utvalg av kvinner attraktive.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

"Over eller under gjennomsnittet" var vel drøftelsen. Tenk på det, kvinner finner 80% av menn under gjennomsnittlig attraktive.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men mitt inntrykk er at menn så definitivt er mer overfladiske enn kvinner. En stygg mann får seg bra/ok dame, men stygge damer forblir single.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Etter å ha sett dette vet jeg ikke om det finnes pene damer:

http://www.side2.no/catwalk/article3689869.ece

Skremmende.

Anonymous poster hash: 96f56...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha sett dette vet jeg ikke om det finnes pene damer:

http://www.side2.no/catwalk/article3689869.ece

Skremmende.

Anonymous poster hash: 96f56...d9f

Det er jo direkte skremmende. Men det mest skremmende er jo kommentarene hun har fått om at "hun var naturlig vakker fra før" osv, dette viser hvor innbilske og lite kritiske kvinner er til seg selv og hverandre og kan nok forklare hvorfor mange menn må svelge kameler for å få sex med dem. Hennes naturlige jeg er jo ikke noe penere enn otto jespersen, men disse kvinnene vil nok hevde at hun fortjener en brad pitt.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo direkte skremmende. Men det mest skremmende er jo kommentarene hun har fått om at "hun var naturlig vakker fra før" osv, dette viser hvor innbilske og lite kritiske kvinner er til seg selv og hverandre og kan nok forklare hvorfor mange menn må svelge kameler for å få sex med dem. Hennes naturlige jeg er jo ikke noe penere enn otto jespersen, men disse kvinnene vil nok hevde at hun fortjener en brad pitt.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Hun er naturlig vakker. Pent hår og velproposjert ansikt. Leppene er fyldige. Er du stygg fra naturens siden kan du ikke sminkes pen i særlig grad.

Anonymous poster hash: 01a1f...842

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vraker ikke menn pga økonomi eller helse. Det finnes mange egenskaper som er viktigere enn penger og helse, bla hvordan personen forholder seg til sykdommen sin og hvorfor han har lav inntekt. Hvordan han behandler meg og andre, om han har ambisjoner osv.

I løpet av de ni årene jeg var singel traff jeg mange menn og de to som virkelig visste hva det ville si å være en god kjæreste var de med lav økonomi og alvorlig sykdom/skade. Den siste av dem er nå min samboer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er naturlig vakker. Pent hår og velproposjert ansikt. Leppene er fyldige. Er du stygg fra naturens siden kan du ikke sminkes pen i særlig grad.

Anonymous poster hash: 01a1f...842

Hun har trøtte øyne, rundt ansikt, blek hud, hudormer, pjuskete Orange hår, og du kaller henne vakker? Jeg hater å være slem med folk pga utseende, men hun er jo den rake motsetningen til alt vi menn tenner på.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...