Gå til innhold

Fattige og syke menn vrakes av kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Izabella

Jeg ønsker ikke å forsørge noen, eller å bli forsørget. For min del er det viktig at vi er så likestilte som mulig, både når det gjelder utdanning/ambisjoner. Vi har begge fullført profesjonsstudier, og selv om jeg har datet mange i studietida, er det kun de som har studert det samme/noe lignende som faktisk har forstått hvorfor jeg ønsket å bruke de to timene ekstra på lesesalen hver dag for å oppnå gode resultater. Så, for min del handler det like mye om å forstå min partners valg og at han skal forstå mitt.

Endret av Izabella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med kvinner som forblir barnløse og singel? Hvorfor velges de vekk av menn?

Jeg er hverken rusmisbruker eller deprimert, men er jo evig singel likevel. Ingen menn er interesserte i meg og prøver jeg, så blir jeg avvist.

Noen teorier her? Nei, jeg lider ikke av prinsessesyndrom og driver ikke med ONS. Bare helt vanlig dame som søker vanlig mann, men velges vekk.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Menn må feie litt for egen dør før de begynner og klage. For jeg kjenner mang en taper som har valgt vekk oppegående kvinner fordi hun ikke såg ut sånn han tenkte seg damen sin.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så man kan ikke få en skikkelig bra dame om man er fattig?

Anonymous poster hash: 96f56...d9f

Selvfølgelig kan man det! Man må bare vise at man har en verdi på tross av det at man ikke har orden på økonomien. Ingen har alt og ingen er perfekte, men man må ha noe å vise som gjør at man blir attraktiv for en potensiell partner. Det kan være målsetninger, gode verdier og menneskelige kvaliteter, eller andre ting som gjør at personer vil tilbringe tid med han/henne.

Det er jo DET det handler om i bunn og grunn, å ha lyst til å være sammen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn må feie litt for egen dør før de begynner og klage. For jeg kjenner mang en taper som har valgt vekk oppegående kvinner fordi hun ikke såg ut sånn han tenkte seg damen sin.

Det er litt det jeg mistenker også, at vanlige damer kan velges vekk av tilsvarende menn fordi sistenevnte mangler selvinnsikt. Hadde vært artig å høre hva menn tenker om dette, uten sytinga og klaginga. Jeg tror at enkelte menn er så påvirket av media og det kvinnelige skjønnhetsidealet de møter der, at de helt har mistet gangsynet- både på seg selv og sin egen attraktivitet og kvinners.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt det jeg mistenker også, at vanlige damer kan velges vekk av tilsvarende menn fordi sistenevnte mangler selvinnsikt. Hadde vært artig å høre hva menn tenker om dette, uten sytinga og klaginga. Jeg tror at enkelte menn er så påvirket av media og det kvinnelige skjønnhetsidealet de møter der, at de helt har mistet gangsynet- både på seg selv og sin egen attraktivitet og kvinners.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Godt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle en som avviser damer som er bedre enn han som en taper, men heller som en dust.. :P

Innlegget er ryddet for reklame.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig kan man det! Man må bare vise at man har en verdi på tross av det at man ikke har orden på økonomien. Ingen har alt og ingen er perfekte, men man må ha noe å vise som gjør at man blir attraktiv for en potensiell partner. Det kan være målsetninger, gode verdier og menneskelige kvaliteter, eller andre ting som gjør at personer vil tilbringe tid med han/henne.

Det er jo DET det handler om i bunn og grunn, å ha lyst til å være sammen..

Javel, så en mann på 35 år, som bor i en 14 kvm hybel og jobber nattskift på Deli De Luca kan få en skikkelig bra dame?

Hva mener du egentlig??

Anonymous poster hash: 96f56...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke et problem en gang, kun for menn som har illusjoner om at kvinner er noe annet enn de er og tror de går glipp av noe å samle på. Jeg har hatt min del av kvinner og kan med hånden på hjertet si at det eneste de egentlig har å tilby er en mus og en varm kropp føle på. Utover det er de rene energityvene som tvinger deg inn i lån, gjeld, hennes familieønsker, og drar deg lengere og lengere bort fra dine venner og omgivelser, og et ensomt liv er nok bedre enn et ødelagt liv som mange menn ender opp i. De fleste selvmord blant menn er høyest rundt 30 årene, den typiske småbarnsalderen når dama tar ungene fra han og ødelegger hele hjemmet han har strevd for i 20 årene, så er man ressurssvak er det at damene ikke legger seg etter deg det minste problemet. Anonymous poster hash: 76df6...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så en mann på 35 år, som bor i en 14 kvm hybel og jobber nattskift på Deli De Luca kan få en skikkelig bra dame?

Hva mener du egentlig??

Ja absolutt, hvis han viser at han trives med seg selv og det livet han lever. Hva er egentlig så ille med å jobbe nattskift på Deli De Luca og bo på 14 kvm når man uansett er singel og uten forpliktelse/unger? Så lenge regningene betales og man selv er tilfreds ser jeg ikke problemet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kaptein Kuk

Tviler også på at kvinnelige rusmisbrukere vasser i frierier.

Det er fordi du setter kvinnekjønnet ditt i menns sted, og tenker som kvinne på vegne av menn uten å være i stand til hverken å se, forstå eller leve deg inn i forskjellene. Mitt inntrykk er at kvinnelige rusmisbrukere flest faktisk har kjæreste.

Fattige og syke kvinner utnyttes av menn.

Anonymous poster hash: 346bf...5bf

Det er heller slik at i motsetning til fattige og syke menn, har fattige og syke kvinner noe å tilby som det motsatte kjønn verdsetter. Fattige og syke menn er på sin side fullstendig verdiløse i kvinners øyne.

Når du har forstått og innsett denne virkeligheten, kan du komme tilbake og diskutere hvem som blir utnyttet av hvem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel, så en mann på 35 år, som bor i en 14 kvm hybel og jobber nattskift på Deli De Luca kan få en skikkelig bra dame?

Hva mener du egentlig??

Anonymous poster hash: 96f56...d9f

Ser ingenting galt i at en singel mann bor og jobber slik som nevnt.Så sant jeg liker han som person og han har orden i livet sitt,har det lite å si for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt det jeg mistenker også, at vanlige damer kan velges vekk av tilsvarende menn fordi sistenevnte mangler selvinnsikt. Hadde vært artig å høre hva menn tenker om dette, uten sytinga og klaginga. Jeg tror at enkelte menn er så påvirket av media og det kvinnelige skjønnhetsidealet de møter der, at de helt har mistet gangsynet- både på seg selv og sin egen attraktivitet og kvinners.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Du kan umulig være seriøst? Tror du virkelig at normalen er at kvinner tar mindre hensyn til utseende enn menn?

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja absolutt, hvis han viser at han trives med seg selv og det livet han lever. Hva er egentlig så ille med å jobbe nattskift på Deli De Luca og bo på 14 kvm når man uansett er singel og uten forpliktelse/unger? Så lenge regningene betales og man selv er tilfreds ser jeg ikke problemet!

Det å leve slik i seg selv er ikke nødvendigvis noe galt i. Men jeg ser for meg at kvinner flest i hans aktuelle aldersgruppe (30 år pluss/minus) er ute etter å etablere seg. Type rekkehus, golden retriver, volvo og unger. Og da kan det bli utfordrende med en mann som overhodet ikke har noe på stell.

Min erfaring er at disse mennene ofte har totalt urealistiske forventinger til hva slags dame de kan få, og tar ikke til takke med noe dårligere enn en snerten 19åring.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være seriøst? Tror du virkelig at normalen er at kvinner tar mindre hensyn til utseende enn menn?

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Det er snakk om urealistiske forventninger og selvinnsikt. Skjønnheten og udyret-eventyret er ønsketenkning for menn.

Anonymous poster hash: cb394...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å leve slik i seg selv er ikke nødvendigvis noe galt i. Men jeg ser for meg at kvinner flest i hans aktuelle aldersgruppe (30 år pluss/minus) er ute etter å etablere seg. Type rekkehus, golden retriver, volvo og unger. Og da kan det bli utfordrende med en mann som overhodet ikke har noe på stell.

Min erfaring er at disse mennene ofte har totalt urealistiske forventinger til hva slags dame de kan få, og tar ikke til takke med noe dårligere enn en snerten 19åring.

Jeg synes ikke det å bo som singel på en liten hybel og ha en vanlig jobb trenger være ensbetydende med å leve uten noe på stell.

Finnes mange umodne menn som har det materielle,økonomiske og jobbmessige i orden utdad,men skraper man litt i fasaden ser man hvor utrolig lite voksne de er.

Om man bare er en sjel og en skjorte føler man kanskje ikke behov for å bo i stor leilighet. Bor man sentralt føler man kanskje ikke behov for å eie egen bil. Synes det å bo i en mindre leilighet/hybel vel så ofte kan vise at man har god økonomisk sans og er nøysom.

Men jeg vet også om de som er slik du beskriver,helt uten realitetsorientering i forhold til hvor attraktive de er og hvilke damer de kan få.

Anonymous poster hash: 01a1f...842

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva med kvinner som forblir barnløse og singel? Hvorfor velges de vekk av menn?

Jeg er hverken rusmisbruker eller deprimert, men er jo evig singel likevel. Ingen menn er interesserte i meg og prøver jeg, så blir jeg avvist.

Noen teorier her? Nei, jeg lider ikke av prinsessesyndrom og driver ikke med ONS. Bare helt vanlig dame som søker vanlig mann, men velges vekk.

Anonymous poster hash: 15232...6f4

Jammen det gjelds ikke, for kvinner blir aldri valgt vekk, vet du vel..... :ironi: Kvinnenes privilegium er å velge vekk alle disse mennene som løper etter oss.

Det er bare menn som velges vekk av alle disse prinsessene som ikke kan ta til takke med en arbeidsledig fyllik - for de sistnevnte har nemlig en naturgitt rett til å få seg en dame uansett hvordan de ellers har stelt seg i livet.

*hvor er sarkasmeflagget når jeg trenger det?*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det gjelds ikke, for kvinner blir aldri valgt vekk, vet du vel..... :ironi: Kvinnenes privilegium er å velge vekk alle disse mennene som løper etter oss.

Det er bare menn som velges vekk av alle disse prinsessene som ikke kan ta til takke med en arbeidsledig fyllik - for de sistnevnte har nemlig en naturgitt rett til å få seg en dame uansett hvordan de ellers har stelt seg i livet.

*hvor er sarkasmeflagget når jeg trenger det?*

:sarkasme:

Here u go, doll!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for fattige menn har andre medfølgende karakterstikker. Slik som manglende ambisjoner, latskap, rusmisbruk, mentale problemer, etc.

Ingen single menn i dagens samfunn er fattige uten at de selv er ansvarlig for det.

Anonymous poster hash: 250d9...dc7

Det er nok heller ikke sånne som deg eller andre kvinner som skal leve ut sine ambisjoner gjennom en mann som er disse mennenes svar på en bra dame.

Anonymous poster hash: 76df6...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å leve slik i seg selv er ikke nødvendigvis noe galt i. Men jeg ser for meg at kvinner flest i hans aktuelle aldersgruppe (30 år pluss/minus) er ute etter å etablere seg. Type rekkehus, golden retriver, volvo og unger. Og da kan det bli utfordrende med en mann som overhodet ikke har noe på stell.

Min erfaring er at disse mennene ofte har totalt urealistiske forventinger til hva slags dame de kan få, og tar ikke til takke med noe dårligere enn en snerten 19åring.

Jeg for min del tar en og en person konkret og gidder ikke bruke tid på å analysere hva en person vil eller ikke vil ut i fra hva han jobber med og hvor han bor. Det handler om holdning til seg selv og livet egentlig. Vi er alle forskjellige og har forskjellige ønsker og behov. Så lenge en person ikke klager, er lat og umotivert så kan han bo og leve som han vil for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...