Gjest Chloè Skrevet 6. november 2013 #381 Skrevet 6. november 2013 "Live and let live. For de av dere som ikke forstår uttrykket: Lev som du vil og ønsker, la andre gjøre det samme. Jeg har lenge hatt det som en form for mantra, dette med at man skal fokusere på seg selv fremfor å bry seg i hva alle andre driver med hele tiden. Faktisk ser jeg på det som en del av en liten 2-stegs plan for å få det bra. Fokuser på deg selv Drit i hva alle andre måtte mene at du skal gjøre, føle, tenke, være Hva er egentlig poenget med å bry seg med hva naboen driver med? Det er jo faktisk 100% bortkastet tid. Du får ikke bestemt hvordan andre skal leve, du får ikke forandret en person fordi du mener han eller hun lever annerledes enn de burde, så hvorfor sløser du bort tiden din på å hakke, hetse, kritisere? MÅ du mene noe om absolutt alt og alle" HÆ? Man kan jo virkelig begynne å lure på hva i all verden som feiler denne dama,for det er vel ganske tydelig at det er noe?! Jeg hadde aldri trodd at hun kunne komme med noen av de kommentarene som folk postet her,hadde jeg ikke gått på Twitter og insta for å se selv. Hva i all verden..
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #382 Skrevet 7. november 2013 Ingen her som kunne tenke seg å Prøve å få tak i passordet? Jeg prøvde, men fikk det ikke litt rart egentlig, var fast leser og på "godfot" med henne for en del år tilbake. Sluttet å lese etter endel dritt kom fram i lyset da...Anonymous poster hash: 8862a...b17
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #383 Skrevet 7. november 2013 "Live and let live. For de av dere som ikke forstår uttrykket: Lev som du vil og ønsker, la andre gjøre det samme. Jeg har lenge hatt det som en form for mantra, dette med at man skal fokusere på seg selv fremfor å bry seg i hva alle andre driver med hele tiden. Faktisk ser jeg på det som en del av en liten 2-stegs plan for å få det bra. Fokuser på deg selv Drit i hva alle andre måtte mene at du skal gjøre, føle, tenke, være Hva er egentlig poenget med å bry seg med hva naboen driver med? Det er jo faktisk 100% bortkastet tid. Du får ikke bestemt hvordan andre skal leve, du får ikke forandret en person fordi du mener han eller hun lever annerledes enn de burde, så hvorfor sløser du bort tiden din på å hakke, hetse, kritisere? MÅ du mene noe om absolutt alt og alle" Et annet uttrykk som er verd å leve etter, er "du skal ikke tåle så inderlig vel den urett som ikke rammer deg selv". Og for de som ikke forstår uttrykket, betyr det at man skal ikke la være å si i fra når noen gjør noe galt mot andre, selv om det er er ikke en selv som blir rammet. Her blir små barn utsatt for hets og direkte stygge kommentarer i full offentlighet fra en voksen, og det mener jeg er rett å si i fra om. Anonymous poster hash: 0616a...0d5 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #384 Skrevet 7. november 2013 Ingen her som kunne tenke seg å Prøve å få tak i passordet? Jeg prøvde, men fikk det ikke litt rart egentlig, var fast leser og på "godfot" med henne for en del år tilbake. Sluttet å lese etter endel dritt kom fram i lyset da...Anonymous poster hash: 8862a...b17 Jeg har også prøvd. Har også vært leser før, fikk ikke passordet. Virker ikke som at hun gir det til så mange. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
Enjoysock Skrevet 7. november 2013 #385 Skrevet 7. november 2013 Jeg har også prøvd. Har også vært leser før, fikk ikke passordet. Virker ikke som at hun gir det til så mange. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 har hun svart på eposten eller bare ikke sendt noe tilbake?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #386 Skrevet 7. november 2013 har hun svart på eposten eller bare ikke sendt noe tilbake? Ikke sendt noe som helst. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #387 Skrevet 7. november 2013 Hun følger vel med her, og når dere sier at dere skal prøve å få tak i passordet så er det vel ganske naturlig at hun ikke gir det til de hun får mail av i tidsrommet folk snakker om det her. Anonymous poster hash: 35d74...6bf
Enjoysock Skrevet 7. november 2013 #388 Skrevet 7. november 2013 Ikke sendt noe som helst. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 hmm, er det lenge siden? jeg sende epost i forgårs eller noe
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #389 Skrevet 7. november 2013 hmm, er det lenge siden? jeg sende epost i forgårs eller noe Har du fått det? Jeg sendte epost den dagen det ble lagt ut, det er vel to dager siden. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
stinatina Skrevet 7. november 2013 #390 Skrevet 7. november 2013 Jeg har lest begge bloggene hennes i lang tid. Jeg stoler på det hun skriver og føler hun gir mye bra hjelp om hudpleie. Jeg har av og til kommentert hyggelige kommentarer, men ellers vært lite synlig på bloggene hennes. Jeg spurte også om passord, og har heller ikke fått svar. Regner derfor med at vi ikke fikk tilgang. HC skriver jo: "Og obs! Jeg tar meg den frihet og sender passord til de jeg føler for å gi det til. Det er ikke noe personlig om du ikke får lese innlegget, det forstår dere helt sikkert." Så da "følte" hun sikkert ikke for å gi oss passordet selv om vi sikkert alltid har oppført oss fint og hyggelig. Vanskelig å skjønne egentlig. hehe! Men får prøve å ikke ta det personlig... ... ...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #391 Skrevet 7. november 2013 Jeg har lest begge bloggene hennes i lang tid. Jeg stoler på det hun skriver og føler hun gir mye bra hjelp om hudpleie. Jeg har av og til kommentert hyggelige kommentarer, men ellers vært lite synlig på bloggene hennes. Jeg spurte også om passord, og har heller ikke fått svar. Regner derfor med at vi ikke fikk tilgang. HC skriver jo: "Og obs! Jeg tar meg den frihet og sender passord til de jeg føler for å gi det til. Det er ikke noe personlig om du ikke får lese innlegget, det forstår dere helt sikkert." Så da "følte" hun sikkert ikke for å gi oss passordet selv om vi sikkert alltid har oppført oss fint og hyggelig. Vanskelig å skjønne egentlig. hehe! Men får prøve å ikke ta det personlig... ... ... Jeg begynner å tro at det er ytterst få som har fått lest det. Kun mennesker hun kjenner personlig. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #392 Skrevet 7. november 2013 Jeg begynner å tro at det er ytterst få som har fått lest det. Kun mennesker hun kjenner personlig. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 Tror du virkelig det finnes noe innlegg? Kan da like gjerne være et like pek for å sjekke reaksjonene på KG. Og kommentarene under innlegget av de som tilsynelatende har lest dette er såppas like at de virker til å være skrevet av samme person. Anonymous poster hash: e00c6...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #393 Skrevet 7. november 2013 Tror du virkelig det finnes noe innlegg? Kan da like gjerne være et like pek for å sjekke reaksjonene på KG. Og kommentarene under innlegget av de som tilsynelatende har lest dette er såppas like at de virker til å være skrevet av samme person. Anonymous poster hash: e00c6...c4c Det kan stemme det. At det bare var noe hun gjorde for å sjekke reaksjonen her inne. Fordi hun bryr seg jo ikke med andre mennesker, og kan ikke forstå hvorfor folk bryr seg om hva andre driver med, hun gidder ihvertfall ikke det! Anonymous poster hash: c1ba4...ee8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #394 Skrevet 7. november 2013 Hilde Christina @hildechristina Protected account10h Mye man kan si om dumme mennesker, men dere er ikke særlig lite forutsigbare heller. Muahaha. HA. HAAAAAAA. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #395 Skrevet 7. november 2013 Hilde Christina @hildechristina Protected account10h Mye man kan si om dumme mennesker, men dere er ikke særlig lite forutsigbare heller. Muahaha. HA. HAAAAAAA. Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 Hva mener hun med dette? Anonymous poster hash: eb7ad...acb
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #396 Skrevet 7. november 2013 Hva mener hun med dette? Anonymous poster hash: eb7ad...acb Det er ikke godt å si, jeg tolket det til at det kunne være at vi dumme menneskene på kvinneguiden som har påpekt alle de forferdelige tingene hun har gjort er så forutsigbare. MUAHAHA innlegget var bare tull. Hahaha for å sjekke hvordan vi reagerte her inne? Det er det jeg tenker ihvertfall. Kan være jeg tar feil Anonymous poster hash: c1ba4...ee8 3
Gjest Ciegus Skrevet 7. november 2013 #397 Skrevet 7. november 2013 Hva mener hun med dette? Anonymous poster hash: eb7ad...acb Hva tror du? Hun poster et "hemmelig" innlegg og folk her inne blir smågale og tigger etter passordet, akkurat som forutsett. Hun oppfører seg som en 12-åring og nyter selvfølgelig synet av desperasjonen. At hun er like desperat selv ser hun ikke. Hun driter seg bare mer og mer ut, det er jo flaut å se på. Men så klarer man ikke å la være heller. Men jeg er nå litt enig med HC. Live and let live. Hun lever riktignok ikke etter den filosofien selv, men la hun nå få lov til å grave seg ned i fred. 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #398 Skrevet 7. november 2013 Hva tror du? Hun poster et "hemmelig" innlegg og folk her inne blir smågale og tigger etter passordet, akkurat som forutsett. Hun oppfører seg som en 12-åring og nyter selvfølgelig synet av desperasjonen. At hun er like desperat selv ser hun ikke. Hun driter seg bare mer og mer ut, det er jo flaut å se på. Men så klarer man ikke å la være heller. Men jeg er nå litt enig med HC. Live and let live. Hun lever riktignok ikke etter den filosofien selv, men la hun nå få lov til å grave seg ned i fred. Jeg har ikke akkurat oppfattet at folk er smågale etter å lese innlegget. Måten hun oppfører seg på kan ikke unnskyldes med noe som helst. Den dama er rett og slett ikke rett på en flekk. Anonymous poster hash: eb7ad...acb 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #399 Skrevet 7. november 2013 Hahahha. Hun er smart da. Nå har hun jo mailen og ip-adressen til alle som skriver om henne her inne! Anonymous poster hash: 0c7bf...569 2
*Pixie* Skrevet 7. november 2013 #400 Skrevet 7. november 2013 (endret) Hahahha. Hun er smart da. Nå har hun jo mailen og ip-adressen til alle som skriver om henne her inne! Anonymous poster hash: 0c7bf...569 Det er nok mange her inne som ikke sendte mail også. Også er det mange som ikke er her inne som sendte mail. Håper da virkelig hun ikke har skrevet alle kommentarene på innlegget etter selv. Om hvor vakker og fantastisk hun er? Det virker veldig merkelig. Endret 7. november 2013 av *Pixie* 3
Fremhevede innlegg