Gå til innhold

Sex med en du ikke vet NOE om ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var overraskende svar så langt. Hadde trodd de fleste ville sagt ja nesten uforbeholdent. Ja til en spennende opplevelse med deilig sex.

Betyr egentlig utseende så mye ? Er det ikke nok dersom resultatet kun var deilig sex ? Hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Hvordan vet du at det kommer til å bli deilig? Jeg ville aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig interessant at "trygg" sex og tenning står høyt på listen hos de fleste. Da lurer jeg på hvem som har svart i denne tråden ? Er det mennesker i et etablerte forhold, eller med stabile forhold bak seg ? Er det de som er i stor grad opptatt av utseende og eller kjemi ? Og de som er mer ok med ons og litt utryggere rammer underrepresentert ? hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Jeg svarte nei, er i et langvarig, men åpent forhold. Har ingenting i mot ons ol, og kan fint ha sex med noen etter å ha snakket med dem i 5 minutter. Er ikke spesielt opptatt av utseende eller kjemi utover det seksuelle, men de må trigge en eller annen lyst hos meg, og det skjer ikke i ditt scenario.

Anonymous poster hash: e346e...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere trekker frem utseende. Vel, for min del blir dette på mange måter det samme som at jenta er grisedeilig. Det handler om hvor pirrende og kåt man blir av det. Jeg blir kåt av en deilig dame. Og jeg blir også kåt av denne settingen og den ukjente spennende faktoren.

Kan være et viktig poeng at jeg aldri får se vedkommende etterpå heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Nei, jeg kunne aldri hatt sex med noen jeg ikke har sett. Jeg har hatt ONS tidligere, men da har jeg jo sett han, funnet ut at jeg syns han er attraktiv og vi hadde kjemi. Det er viktig for meg når jeg har sex.

Om han er overvektig eller ikke(som mange her fokuserte på) spiller ingen rolle, jeg kan godt ha seksuell kjemi med en overvektig, og null kjemi med en supermodell. Sex uten å kunne se på den jeg er sammen med gir meg lite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne hatt sex med noen jeg ikke visste noe om - men så tenner jeg på å bli brukt da.

My kind of woman ;)

Jeg pulte en fremmed dame med bind for øynene sammen mange andre menn for noen år siden. Hun lå på magen på hotellsenga med en pute under seg, og vi knullet henne i liggende doggy, en etter en. Typen hennes passet på at alt gikk riktig for seg, og alle hadde det veldig hyggelig. Så fort vi hadde tømt oss måtte vi forlate rommet.

Endret av Fuckman1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kunne jeg nok ikke... Jeg kan oppfatte situasjonen som spennende/tennende, type noe en gjør på sexklubb eller noe sånt, men det er rett og slett ikke noe for meg. Jeg må ha sett og snakket litt med noen før jeg gjør meg opp en mening om jeg kunne tenke meg sex med vedkommende. Det ville jo også vært litt kjipt å oppdage etterpå at man har hatt sex med en man synes er direkte motbydelig :ler:



Anonymous poster hash: a8e61...a48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det fungerer dårlig for meg. Er opptatt av både utseende, tiltrekning, flørt, pirring og mental kjemi.

Mulig jeg er bortskjemt, men en naken kropp er bare ikke nok, selv om den er aldri så lite anatomisk kompatibel. Da tviler jeg på at bind for øynene og tut og kjør med villt fremmede er veien å gå for meg, men hver sin lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...