Gå til innhold

Sex med en du ikke vet NOE om ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss nå si for moro skyld at du var i en situasjon der du frivillig skulle ha sex men visste ikke med hvem. Du skulle ha bind for øynene under hele seansen. Det er ikke fare for overgrep eller å bli filmet eller sykdommer, graviditet osv. Vanlig hygiene er selvfølge.

Kunne du hatt sex med ukjent person som du ikke vet noe om ? ( Du vet ikke noe om kroppstype, utseende, overvekt/undervekt, )

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

ikke i helvete heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, men verdiesett og holdninger er med på å gjøre en person sexy/usexy i mine øyne.

Selv den vakreste mann ville jeg ikke tatt i med ildtang om han var en idiot.

Anonymous poster hash: 7043a...538

Denne tråden er ikke så altfor seriøs da, vet du. Et premiss var at man ikke visste noe som helst om den aktuelle personen :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du for vane å diskutere politikk når du har sex? :ler:

Eksen min var frp'er, han pleide å diskutere innvandringspolitikk som en del av forspillet, han syntes sexen ble heftigere når han terget meg skikkelig opp på forhånd. :roll:

Anonymous poster hash: e346e...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er ikke så altfor seriøs da, vet du. Et premiss var at man ikke visste noe som helst om den aktuelle personen :).

Jupp, men tråden handler om utseendet er viktig

Eksen min var frp'er, han pleide å diskutere innvandringspolitikk som en del av forspillet, han syntes sexen ble heftigere når han terget meg skikkelig opp på forhånd. :roll:

Anonymous poster hash: e346e...99a

Hehehehe - huff altså, men denne humra jeg godt over :fnise: sinnasex kan ha sin sjarm det, men hadde ikke gidda det der i lengden :fnise:

Anonymous poster hash: 7043a...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min var frp'er, han pleide å diskutere innvandringspolitikk som en del av forspillet, han syntes sexen ble heftigere når han terget meg skikkelig opp på forhånd. :roll:

Anonymous poster hash: e346e...99a

Ble det sinnasex for deg, da? :ler:

edit: Jeg mente ikke å herme etter den før meg, men jeg leste ikke alt før jeg skrev.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke gidda det der i lengden :fnise:

Anonymous poster hash: 7043a...538

Ikke jeg heller. Derav X. :ler:

Anonymous poster hash: e346e...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss tilspisse diskusjonen og si at du er garantert deilig sex. Men igjen du kan kommuniserer med vedkommende, Du får fortsatt ikke se vedkommende. Det kan være en overvektig person, det kan være en supermodell, det kan være hva som helst. Fortsatt ingen som går for nytelse uten å vite hvordan vedkommende ser ut ? Trodde digg sex var høyt på listen hos de fleste haha :) Hilsen TS



Anonymous poster hash: 160eb...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss tilspisse diskusjonen og si at du er garantert deilig sex. Men igjen du kan kommuniserer med vedkommende, Du får fortsatt ikke se vedkommende. Det kan være en overvektig person, det kan være en supermodell, det kan være hva som helst. Fortsatt ingen som går for nytelse uten å vite hvordan vedkommende ser ut ? Trodde digg sex var høyt på listen hos de fleste haha :) Hilsen TS Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Nei, velger bra sex med en jeg faktisk kjenner og liker.

Og hvis alternativene er å ikke ha sex eller å ha sex med en ukjent, med bind for øynene, så velger jeg å ikke ha sex. Scenariet er virkelig avtennende for min del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke klart. Det er ikke nødvendigvis at utseende er viktig. Men jeg tror ikke jeg hadde klart å slappe av. Når jeg ikke visste hvem som tok på meg. Det er noe med fantasiene og, de må ha et hode.

Men jeg synes blikk blant annet er veldig tennende. Og det mister man jo.



Anonymous poster hash: eabfb...822
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig interessant at "trygg" sex og tenning står høyt på listen hos de fleste. Da lurer jeg på hvem som har svart i denne tråden ? Er det mennesker i et etablerte forhold, eller med stabile forhold bak seg ? Er det de som er i stor grad opptatt av utseende og eller kjemi ? Og de som er mer ok med ons og litt utryggere rammer underrepresentert ? hilsen TS



Anonymous poster hash: 160eb...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, nei!

Veldig interessant at "trygg" sex og tenning står høyt på listen hos de fleste. Da lurer jeg på hvem som har svart i denne tråden ? Er det mennesker i et etablerte forhold, eller med stabile forhold bak seg ? Er det de som er i stor grad opptatt av utseende og eller kjemi ? Og de som er mer ok med ons og litt utryggere rammer underrepresentert ? hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Hva er "trygg" sex? Hva er utrygge rammer?

Anonymous poster hash: 71d6d...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trygg" sex er vel sex innenfor rammer som skaper en viss trygghet for dem som har seg. Altså med en person man vet hvem er, er komfortabel med, en pulekompis eller kjæreste, osv... Ons er vel en mer usikker forbindelse siden man bare tar en avgjørelse på å ha sex med en man ikke kjenner. Hilsen Ts



Anonymous poster hash: 160eb...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge vi tar med som forutsetning at vi kan kommunisere før sex, så kunne jeg muligens ha gjort det (om jeg var singel og desperat).

Men det ville nok blitt et par døgn med kommunisering før berøring ble aktuelt, og kun hvis jeg likte personligheten hans/hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wanderlust

Nei, dette er helt uaktuelt. Hadde jeg gått med på noe sånt ville jeg mistet all selvrespekt. Du tar bort de viktigste elementene for å vurdere trygghet og tillit, noe som er essensielt. Jeg kan fint la meg dominere under sex og det tenner meg, men jeg ville aldri latt meg bli dominert uten først å stole på mannen. Dette er helt umulig uten oversikt over situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk opplevd dette. Men da hadde min egentlige partner full kontroll over situasjonen, og siden jeg stolte så mye på han, så var det greit. Ikke at jeg egentlig hadde noe valg. Jeg hadde bind for øya og var bundet samtidig. Det var deilig og spennende.

Men jeg kunne ikke funnet på å gjøre det av meg selv.

Grunnet til at jeg tillot det da, var pga "mesteren" min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss tilspisse diskusjonen og si at du er garantert deilig sex. Men igjen du kan kommuniserer med vedkommende, Du får fortsatt ikke se vedkommende. Det kan være en overvektig person, det kan være en supermodell, det kan være hva som helst. Fortsatt ingen som går for nytelse uten å vite hvordan vedkommende ser ut ? Trodde digg sex var høyt på listen hos de fleste haha :) Hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Man kjenner jo uansett fort om vedkommende er overvektig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke rart kjønnssykdommer aldri blir utryddet så billige folk er.

Anonymous poster hash: 964f4...e47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Trygg" sex er vel sex innenfor rammer som skaper en viss trygghet for dem som har seg. Altså med en person man vet hvem er, er komfortabel med, en pulekompis eller kjæreste, osv... Ons er vel en mer usikker forbindelse siden man bare tar en avgjørelse på å ha sex med en man ikke kjenner. Hilsen Ts

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Jeg svarte nei, og jeg har ONS og er ikke i et forhold.

Anonymous poster hash: eabfb...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...