Gå til innhold

Sex med en du ikke vet NOE om ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La oss nå si for moro skyld at du var i en situasjon der du frivillig skulle ha sex men visste ikke med hvem. Du skulle ha bind for øynene under hele seansen. Det er ikke fare for overgrep eller å bli filmet eller sykdommer, graviditet osv. Vanlig hygiene er selvfølge.

Kunne du hatt sex med ukjent person som du ikke vet noe om ? ( Du vet ikke noe om kroppstype, utseende, overvekt/undervekt, )



Anonymous poster hash: 160eb...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg måtte ha vært fysisk tiltrukket av vedkommende. Men dersom jeg visste noenlunde hvem det var og jeg kunne stole på personen kunne jeg godt hatt bind for øynene og latt det stå til :danse:



Anonymous poster hash: 2d534...2e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overraskende svar så langt. Hadde trodd de fleste ville sagt ja nesten uforbeholdent. Ja til en spennende opplevelse med deilig sex.

Betyr egentlig utseende så mye ? Er det ikke nok dersom resultatet kun var deilig sex ? Hilsen TS



Anonymous poster hash: 160eb...ed4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overraskende svar så langt. Hadde trodd de fleste ville sagt ja nesten uforbeholdent. Ja til en spennende opplevelse med deilig sex.

Betyr egentlig utseende så mye ? Er det ikke nok dersom resultatet kun var deilig sex ? Hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Utseende har mye å si, ja.

Endret av MilleVanille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var overraskende svar så langt. Hadde trodd de fleste ville sagt ja nesten uforbeholdent. Ja til en spennende opplevelse med deilig sex.

Betyr egentlig utseende så mye ? Er det ikke nok dersom resultatet kun var deilig sex ? Hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Ja, jeg kunne hatt sex med noen jeg ikke visste noe om - men så tenner jeg på å bli brukt da.

For med det scenariet ditt får du ikke testa om utseendet betyr noe for folk. De fleste av oss trenger en eller annen forbindelse med den vi har sex med - mental tenning.

Anonymous poster hash: 7043a...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overraskende svar så langt. Hadde trodd de fleste ville sagt ja nesten uforbeholdent. Ja til en spennende opplevelse med deilig sex. Betyr egentlig utseende så mye ? Er det ikke nok dersom resultatet kun var deilig sex ? Hilsen TS Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Overraskende? Hvis verden hadde vært sånn, ville ingen dratt skuffet og alene hjem fra byen i kveld. Og slik er det jo ikke.

Utseende har mye å si, kjemi har mye å si og personlighet har mye å si.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne hatt sex med noen jeg ikke visste noe om - men så tenner jeg på å bli brukt da.

For med det scenariet ditt får du ikke testa om utseendet betyr noe for folk. De fleste av oss trenger en eller annen forbindelse med den vi har sex med - mental tenning.

Anonymous poster hash: 7043a...538

I senarioet mitt står det ingenting om at det skal være stille. Så kommunikasjon i form av å prate med hverandre hadde jo virket. Så mental tenning er fullt mulig. Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg om utseende til dem jeg kan tenke meg å ha sex med. Men selv er jeg veldig åpen for at utseende ikke nødvendigvis betyr så mye om man har deilig sex. Man kan jo sanse mye gjennom berøring og det å høre pust og stemme. :) Ønsker vi å bli stimulert og tent med det vi ser kontra det vi kan føle ? hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overraskende? Hvis verden hadde vært sånn, ville ingen dratt skuffet og alene hjem fra byen i kveld. Og slik er det jo ikke.

Utseende har mye å si, kjemi har mye å si og personlighet har mye å si.

Ja, overraskende. Ville trodd flere ville valgt uforbeholdent nytelse. Og det er jo mange flotte attraktive mennesker rundt oss. Det er jo stor sjanse for at man kunne ha sex med en av dem. ;)Hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var overraskende svar så langt. Hadde trodd de fleste ville sagt ja nesten uforbeholdent. Ja til en spennende opplevelse med deilig sex.

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Det sto ingenting om at sexen skulle være bra i scenarioet ditt. Jeg tenkte nei, siden det ikke er gitt at personen er dyktig og matcher mine preferanser.

Anonymous poster hash: e346e...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss nå si for moro skyld at du var i en situasjon der du frivillig skulle ha sex men visste ikke med hvem. Du skulle ha bind for øynene under hele seansen. Det er ikke fare for overgrep eller å bli filmet eller sykdommer, graviditet osv. Vanlig hygiene er selvfølge.

Kunne du hatt sex med ukjent person som du ikke vet noe om ? ( Du vet ikke noe om kroppstype, utseende, overvekt/undervekt, )

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Jeg kunne aldri hatt "blindsex", spesielt ikke med en overvektig mann. Ser for meg Jørgen Foss :frown:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I senarioet mitt står det ingenting om at det skal være stille. Så kommunikasjon i form av å prate med hverandre hadde jo virket. Så mental tenning er fullt mulig. Jeg sier ikke at jeg ikke bryr meg om utseende til dem jeg kan tenke meg å ha sex med. Men selv er jeg veldig åpen for at utseende ikke nødvendigvis betyr så mye om man har deilig sex. Man kan jo sanse mye gjennom berøring og det å høre pust og stemme. :) Ønsker vi å bli stimulert og tent med det vi ser kontra det vi kan føle ? hilsen TS

Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Nei, men det stod at det skulle være sex med noen en ikke visste NOE om.

Da må jeg altså si ja eller nei til sex med en person uten at jeg om en matcher på personkjemi, humor, seksuelle preferanser osv. Disse tingene er SVÆRT viktige for meg.

Utseendet derimot er underordna for min del ;)

Anonymous poster hash: 7043a...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, overraskende. Ville trodd flere ville valgt uforbeholdent nytelse. Og det er jo mange flotte attraktive mennesker rundt oss. Det er jo stor sjanse for at man kunne ha sex med en av dem. ;)Hilsen TS Anonymous poster hash: 160eb...ed4

Ingen nytelse uten tenning, ingen tenning uten kjemi og tiltrekning.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne aldri hatt "blindsex", spesielt ikke med en overvektig mann. Ser for meg Jørgen Foss :frown:

Og for meg hadde det vært verre om det var en frp'er enn en tjukkas.

Anonymous poster hash: 7043a...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og for meg hadde det vært verre om det var en frp'er enn en tjukkas.

Anonymous poster hash: 7043a...538

Har du for vane å diskutere politikk når du har sex? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du for vane å diskutere politikk når du har sex? :ler:

Nei, men verdiesett og holdninger er med på å gjøre en person sexy/usexy i mine øyne.

Selv den vakreste mann ville jeg ikke tatt i med ildtang om han var en idiot.

Anonymous poster hash: 7043a...538

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som stemmer frp er som regel så blåste at vi aldri kommer så langt.

Har du for vane å diskutere politikk når du har sex? :ler:

Anonymous poster hash: dfeac...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...