Gå til innhold

''Tenk om barnet mitt er stygt'' - sliter med vonde tanker..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var vel noe sånt i Friends og. Da hun der med latteren fikk unge samtidig med at Emma ble født.

Jaaaaanice^_^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte mye på dette selv. Da jenta vår kom, synes jeg hun var utrolig vakker. Som de fleste andre.. ;-) Tror ikke du skal bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha! Jeg drømte også at jeg hadde fått en katt :ler: Husker jeg liksom hadde med babyen i bilstolen og skulle vise den fram til foreldrene mine, også var det en liten kattunge jeg tok ut :fnise:

Så du er ikke den eneste med rare drømmer/tanker.

Jeg synes min førstefødte var helt utrolig vakker, men når jeg ser på bilder i ettertid så var han ganske "skviset" og hoven :fnise:

Man er jo alltid nysgjerrig på hvordan barnet sitt vil se ut og de aller fleste er vakre, i alle fall i foreldrenes øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første drøm om babyen i natt. Drømte at han lå ved siden av meg i senga, og at jeg hadde superdårlig samvittighet fordi jeg konstant glemte å amme. Når jeg endelig skulle amme så jeg at han hadde ansiktet fullt av leopardmønster (!) og langt blondt hår... I tillegg tok han tak i brystvorta mi med tommel og pekefinger, som om han holdt en joint, og jeg tenkte: "Herregud, er dette min unge?? Så creepy!" :fnise:

Men dette katte-temaet er tydeligvis vanlig for mange :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde min første drøm om babyen i natt. Drømte at han lå ved siden av meg i senga, og at jeg hadde superdårlig samvittighet fordi jeg konstant glemte å amme. Når jeg endelig skulle amme så jeg at han hadde ansiktet fullt av leopardmønster (!) og langt blondt hår... I tillegg tok han tak i brystvorta mi med tommel og pekefinger, som om han holdt en joint, og jeg tenkte: "Herregud, er dette min unge??

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig, alle jeg kjenner som har vært gravide har drømt at de har født dyr eller andre rare/stygge ting :P

Nope. Dette stemmer ikke. Jeg følte at ungen min var rar og ikke spesielt pen og det følelsesmessige var helt på bærtur.

Aldeles ikke. Vær så snill å ikke bygg opp under denne myten, det er ikke alle som får de følelsene med en gang. Med min første tok det lang tid (sikkert pga svangerskap og fødsel som var helt jævlige) og jeg følte meg som DEN dårlige mora i lang, lang tid etterpå.

Med nr 2 kom kjærligheten umiddelbart, - og det fikk meg jo også til å føle meg som en dårlig mor for nr 1, siden det var annerledes med nr 2 :P

Folk er forskjellige, men sannsynligvis går det seg til etter hvert om man klarer å stå i det.

(Må ta denne som anonym pga det jeg skriver om ungene mine)

Anonymous poster hash: d9bc4...822

Jeg syntes mine barn var vakre. Jeg var faktisk glad da den vonde fødselen var over og jeg kunne bli meg selv igjen. Jeg fikk jo selvsagt litt angst av den bylten jeg fikk opp til meg, men jeg falt fort inn i rollen...

Anonymous poster hash: 6516c...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...