Gå til innhold

Den generelle vinterjakke-tråden.


FrøkenBaker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fatter ikke hva som får folk til å kjøpe jakke til 4-5000 kroner. Vi bor jo ikke på nordpolen og det er begrenset hvor mye vi er utendørs de får dagene det er 20 minus. Drar dere på ekspedisjoner? Jeg fant min på Vero Moda på salg til 400 kr. Mørkeblå litt ettersittende lang jakke med dun/fjær og juksepels. Ligner veldig på Fjellrevenjakka over her. Varm nok i massevis. Dyrevennlig var den også.

Trodde folk var helt gale jeg og... Til jeg prøvde en vinter i en svinedyr dunjakke i fjor! ;-) Varmeste og deiligste vinteren jeg har hatt, og grudde meg aldri for å gå ut med unger eller noe, sånn som jeg faktisk har brukt å gjøre på vinterstid fordi jeg fryser lett. At den var kul var en stor bonus og selvsagt, da jeg synes dunjakker ofte er stygge ;-).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei venninne som har jakken og hun sier den ikke er spesielt varm. Hun bor i Trondheim.

Nå så har jeg den ikke selv så jeg har ikke erfaring med den.

åhh, det var dumt egentlig. får vel bare ta på masse klær under :Nikke:

har hørt så mange forskjellige meninger om den jakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, det var dumt egentlig. får vel bare ta på masse klær under :Nikke:

har hørt så mange forskjellige meninger om den jakken!

Er det ikke da bedre å kjøpe en annen jakke som møter kravene..? Eller er det merkesuget som trumfer.

Anonymous poster hash: 80386...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir en parajumper på meg i år :) håper virkelig den er god & varm, er en skikkelig frysepinne!

Parajumpers har ekte pels på hetta. Håper du tar deg tid til å lese litt om pelsen på jakka. Sender ved to sider:

Glad i dyr? Ikke kjøp Canada Goose eller Parajumpers-jakker! http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/ikke_kjop_canada_goose-jakker

http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/canada_goose_pels_dyremishandling

Ja til mote uten pels! :)

Anonymous poster hash: 40508...20f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjopte en grei vinterjakke parkas i 2012, det er twentyfour. Den ble solgt paa en outlet butikk her jeg bor og kostet kun 900kr. ;) greit for en studentlommebok. Tror det var fuskepels paa, men den kunne taes av og det ble gjort, og har ikke sett fuskepelsen siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke da bedre å kjøpe en annen jakke som møter kravene..? Eller er det merkesuget som trumfer.

Anonymous poster hash: 80386...5a7

hørte mye bra om den, derfor jeg kjøpte den? :) men nå i ettertid, har jeg hørt litt forskjellige meninger, så ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg en utrolig fin Michael Kors vinterjakke, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den!

Ellers har jeg tidligere hatt noen Canda goose jakker, utrolig behagelige jakker men ikke like fin som den jeg har nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har jeg en utrolig fin Michael Kors vinterjakke, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den!

Ellers har jeg tidligere hatt noen Canda goose jakker, utrolig behagelige jakker men ikke like fin som den jeg har nå.

Har siklet over Michael Kors vinterjakkene! Finner dem ikke i noen butikker da :/

Hvor kjøpte du din & hvilken har du ? :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har siklet over Michael Kors vinterjakkene! Finner dem ikke i noen butikker da :/

Hvor kjøpte du din & hvilken har du ? :wow:

Kommer an på hvor du bor.

Jeg kjøpte min tidligere i sommer, den er fra høyer i Oslo. Det som var stress var jo det at de ikke hadde jakken i de andre høyer butikkene(itillegg har vi ikke høyer i Bergen) Så jeg fikk den oversendt til høyer i haugesund(eneste jakken)

Det jeg synes er så merkelig er at de ikke har den på michaelkors.com osv. den heter bare Michael Kors Jacket. Du kan eventuelt prøver å ringe noen av butikkene til høyer nærheten av deg, men tviler på at de fortsatt har den inne.

Ellers har jeg en utrolig fin Michael Kors -vinterkåpe som jeg kjøpte i paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte denne fra Ellos for en stund siden:

50-2239.jpg

Meget fornøyd. Varm, med glidelås slik at den lukker seg skikkelig, lang nok, men ikke for lang, og generelt behagelig å ha på seg. Koster egentlig 1799 kr, men jeg fikk den for 1000 kr pga salg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å se hva folk har kjøpt! Jeg vil også ha en ny :danse:

reklamelink fjernet

Bond, adm

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer som en hund at jeg ikke kjøpte Merideth parkasen i grå fra Nobis, da jeg fikk en knalltilbud på den på den tidlig i år under en kundekveld i en lokal butikk. Trodde at jeg ikke kom til å få brukt den mer enn i en sesong, pga. flytting, men nå er planene endret. Har fortsatt lyst på den, men nesten 8K for en vinterjakke, er lite aktuelt atm...

Vurderer kanskje også denne, men synes prisen på den er noe stiv i forhold til at det bare er et rent nytteplagg.

Merideth jakken er på 50% på nelly nå, og de har fri frakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne har jeg bestilt :)

Fin! Hvor er den fra?

Anonymous poster hash: ba024...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parajumpers har ekte pels på hetta. Håper du tar deg tid til å lese litt om pelsen på jakka. Sender ved to sider:

Glad i dyr? Ikke kjøp Canada Goose eller Parajumpers-jakker! http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/ikke_kjop_canada_goose-jakker

http://www.dyrevern.no/artikler/nyheter_om_pels/canada_goose_pels_dyremishandling

Ja til mote uten pels! :)

Anonymous poster hash: 40508...20f

Til du kommer med en artikkel som faktisk bekrefter at det foregår dyremishandling ved produksjon av Canada Goose jakkene, vil jeg ha meg frabedt disse artiklene. I alle artiklene står det at disse metodene sannsynligvis eller kan bli brukt i produksjon. Det er ikke ensbetydende med at det faktisk BLIR brukt disse metodene.

Anonymous poster hash: 1985d...494

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...