Gå til innhold

Den generelle vinterjakke-tråden.


FrøkenBaker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har to av dunjakkene fra Bergans (den vanlige Down Lady Jacket som de solgte mye av før), og elsker dem. Myke, varme, lette og gode å ha på! :)



Anonymous poster hash: 3d37c...0bf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cubus-parkaene ser greie ut da, men jeg er skeptisk. Er alltid kald, og om vinteren holder jeg på å fryse på plass. Med tanke på at det blir mye venting på buss og vandring må det virkelig holde varmen. Og samtidig vil jeg ha Cubus-prisen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Fjällräven Nuuk Parka i blå :-) Kjøpte den i fjor, kommer til å bruke den i år også.

Endret av antibac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skaffet meg en Parajumpers Kodiak nå i år, så vi får se nå til vinteren om jeg er fornøyd med kjøpet.

Før gikk jeg alltid med dunjakkene fra Bergans, men de satt rett og slett ikke fint på meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skaffet meg en Parajumpers Kodiak nå i år, så vi får se nå til vinteren om jeg er fornøyd med kjøpet.

Før gikk jeg alltid med dunjakkene fra Bergans, men de satt rett og slett ikke fint på meg..

Jeg skal bruke min på 3. året nå, og er veldig fornøyd. Sto og ventet på en forsinket buss i 50 min med den jakken i fjor uten å fryse i januar :)

Anonymous poster hash: 143d2...d82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt den her jeg da: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/jakker/rockn-blue-1063/rakel-jacket-212361-5679/

Men vil egentlig høre tilbakemeldinger før jeg eventuelt kjøper den. Stoler ikke alltid på min egen smak.

Jeg likte den hvert fall :) Men jeg stoler ikke alltid helt på min egen smak jeg heller...

Fikk litt lyst på den selv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På de kaldeste dagene tyr jeg til min Woolrich Arctic Parka, varm og sitter fint, men det er vel begrensinger for hvor pen en parkas faktisk kan bli. Liker at den er helt enkel og sort uten store, fæle logoer som f.eks. Canada Goose-jakkene, og at man kan ta av pelsen.

Ellers bruker jeg bare diverse tykke trenchcoats i ull.

Woolrich-Arctic-parka-Women-Anorak-Black

Woolrich-Arctic-parka-Women-Anorak-Black

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke min på 3. året nå, og er veldig fornøyd. Sto og ventet på en forsinket buss i 50 min med den jakken i fjor uten å fryse i januar :)

Anonymous poster hash: 143d2...d82

Å, fantastisk! :) Gleder meg til å få tatt den i bruk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den hvert fall :) Men jeg stoler ikke alltid helt på min egen smak jeg heller...

Fikk litt lyst på den selv nå!

fy flate, den er utsolgt nå!? Er det fordi linken ble lagt ut her, slik at folk ble oppmerksomme på den eller hva?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt en Fjällräven Ruska parka, men den finnes visst bare i svart og brun her jeg bor. Jeg vil ha grå, helst mørk grå, eller blå, evt olivengrønn. Tips anyone?



Anonymous poster hash: 9f947...cbd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunkåpe fra Bergans, fikk den i julegave i fjor, holder meg god og varm med den. Snøring i midjen og lengde til midt på låret. Ser ti ganger så stor ut, men heller det enn å fryse rumpa av meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en supervarm boblekåpe fra vero moda som skal tjene meg godt for 4. året på rad nå. Så den ikke i nettbutikken nå men de solgte den i fjor vinter. Den rekker meg nesten til knærne så jeg holder meg god og varm, selv når det kryper ned mot -25 grader. Hadde den når det var -32 også, da måtte jeg trå til med ekstra klær under. Den er ikke veldig pen, bare helt grei, men for en frysepinne som meg får det bare være. Kosta vel 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakka fra Fjellräven som Lech postet ser fin ut.

Det blir nok noen runder i sportsbutikkene for meg, før jeg ender med en "Cubusjakke" til lavpris, med strikkejakke under og forbannelse over kald vinter. :P Det er typisk. Eller en uforet ullkåpe. Utseendemessig perfekt, men altfor kald når minusgradene kommer...

Plæh. Vår/høst er herlig vært å kle seg til. Kaldeste vinter og varmeste sommer er hat (sistnevnte kun hat når man skal jobbe og te seg som om man er oppvokst i et møblert hjem).

..så, hvor er vinterskotråden så jeg kan sutre over manglende grov-spor under de feminine støvlettene? :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg kjøpt meg fra Nelly. Vakker og varm :)

Jeane-blush-Linni-Jacket.jpg

Den jakken der selges på members.com nå med 70% rabatt, 298 kr. bare et tips.

Anonymous poster hash: d5fa4...65c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Fjällräven Nuuk, og kommer nok til å bruke den en del år framover. Den er god og varm, og etter min mening verdt hver krone.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...