Gå til innhold

Den generelle vinterjakke-tråden.


FrøkenBaker

Anbefalte innlegg

Går det ikke ann å stramme den inn fra innsiden? Det går på min Nuuk parka i hvert fall.

Anonymous poster hash: 6ade6...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går det ikke ann å stramme den inn fra innsiden? Det går på min Nuuk parka i hvert fall.

Jajaja, vi har fått med oss at du har en Fjällräven-jakke.

Anonymous poster hash: 6ade6...109

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Nå trykka jeg liker noe som ikke var meningen. Beklager hvis det plager det å vite det! Jeg kommenterer det som passer meg,og neste gang du skal slenge med leppa utfordrere jeg deg til gjøre det med nick!

Jajaja, vi har fått med oss at du har en Fjällräven-jakke.

Anonymous poster hash: 6ade6...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke ann å stramme den inn fra innsiden? Det går på min Nuuk parka i hvert fall.

Jeg så på den på nytt i går, og det ser ikke slik ut. Kanskje jeg skal sjekke ut Nuuk da! Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Goose i år, som foreløpig har holdt meg god og varm selv på de mer vindfulle dagene. Den sitter fint, går akkurat langt nok ned på lårene for å varme, og den er bevegelig selv om den er tykk og god. Så langt er jeg strålende fornøyd.

Men det skal også sies at jeg har en Stormberg-parkas til 3000 kr som har gjort omtrent like god nytte for seg de to årene jeg har hatt den. Den har stengt ut både vær og vind og holdt meg god og varm selv i sure vinterstormer i vest/midtnorge. Så å si at man MÅ opp i 6-7 tusen for å finne en god vinterjakke er bare tull. Man må gjerne bikke tusenlappen, og litt mer enn det, men da kan du finne ei varm, god og fin jakke som kan holde deg varm gjennom flere sesonger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor store kjøper dere vinterjakkene? Altså, hvor mye får dere plass til under? Jeg synes jakker blir så fort trange i ermene, om jeg skal ha de så store at jeg får god plass under blir de så store i overkroppen.



Anonymous poster hash: 24767...3e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg har Woolrich arctic parka i str xs. Jeg er kjempe fornøyd med den. Den er god og varm, fryser aldri uansett hvor kaldt det er ute. Jeg synes den ser bra ut. Den er fin på, og jeg liker at den er litt innsvinget.

Veldig dyr jakke, 5800 kr så forhåpentligvis varer den i noen år.

5kgv.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sååå lyst på en Surface to Air Teddy coat… men 5999 kr for en jakke er laaaaangt over mitt studentbudsjett:(

Sjekk ut Finn.no! Har sett den til halve prisen der. Har selv tenkt på å kjøpe en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sjekk ut Finn.no! Har sett den til halve prisen der. Har selv tenkt på å kjøpe en.

Haha, har akkurat gjort det :D og kjøpt en! Den er kjempevarm og deilig! 70 prosent ull. Veldig stor i størrelsen da, jeg har strl 34 i min, og bruker vanligvis 38.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pajar har utrolig fine jakker! Desverre med ekte pels, men Canada har iaf strenge regler for oppdrett. Jeg har en ny cougar-modell som jeg er veldig fornøyd med :) Prisen er vel 6000-7000 kr.

Anonymous poster hash: 00b29...6ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Et raskt googel søk fortalte at Kari Traa sin produksjon er etisk på alle områder.

Takk! Googlet selv, men bli ikke klokere. Formulerte meg vel feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, har akkurat gjort det :D og kjøpt en! Den er kjempevarm og deilig! 70 prosent ull. Veldig stor i størrelsen da, jeg har strl 34 i min, og bruker vanligvis 38.

Hvordan er lengden på ermene? De har den på salg i 38 hos Freudian Kicks, men jeg bruker jo vanligvis 38, så da er den kanskje for stor. Men jeg er høy, så jeg ser fin ut med litt oversized jakker, men marerittet er jakker som er for korte på ermene samtidig som det er plass til to av meg i bredden!

Anonymous poster hash: 9c104...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan er lengden på ermene? De har den på salg i 38 hos Freudian Kicks, men jeg bruker jo vanligvis 38, så da er den kanskje for stor. Men jeg er høy, så jeg ser fin ut med litt oversized jakker, men marerittet er jakker som er for korte på ermene samtidig som det er plass til to av meg i bredden!

Anonymous poster hash: 9c104...412

Den er helt normal vil jeg si, 34 passer perfekt både på ermene og lengden, så 38 er nok ganske stor! Har du mulighet til å dra på Freudian Kicks og prøve den ville jeg gjort det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte meg carhartt vinterjakke på salg i dag:) er veldig fornøyd!



Anonymous poster hash: d34bf...993

post-37809-0-95089900-1389388547_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...