Gå til innhold

Prøving, feiling og livet ellers


Nepenthe

Anbefalte innlegg

Nå har jeg juleferie helt til neste år! :)

Og bare en julegave igjen, den vanskeligste... :P

Ellers har jeg hatt veldig lite "symptomer" denne syklusen, utenom et par stikkinger og en rar strekkefølelse i livmoren. Tror nok ikke det er noe denne gangen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg juleferie helt til neste år! :)

Og bare en julegave igjen, den vanskeligste... :P

Ellers har jeg hatt veldig lite "symptomer" denne syklusen, utenom et par stikkinger og en rar strekkefølelse i livmoren. Tror nok ikke det er noe denne gangen heller.

God jul til deg :hjerte: Måtte du få akkurat hva du ønsker deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme igjen etter en deilig jul hos mine foreldre! Vi har fått omtrent alt vi ønsket oss, vi har fått altfor god mat og vi har truffet familie og spist mye julesnop :P

Så nå er jeg METT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Nepenthe! :)

Føler med deg i den frustrertspente situasjonen du er i nå! Synes du beskrev det supergodt!

Hyyylll..*krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei Nepenthe! :)

Føler med deg i den frustrertspente situasjonen du er i nå! Synes du beskrev det supergodt!

Hyyylll..*krysser fingrene for deg*

Velkommen! :)

Heh, ja, finnes vel ingen bedre måte å si det på akkurat nå. Nå synes jeg egentlig mensen kan komme så vi får begynt på neste pp, som blir første runde med Pergotime, men selvsagt skal syklusen tulle seg nå... Må være det særs dårlige julekostholdet som har ødelagt :P

Gratulerer så mye med graviditeten! Snokte litt hos deg nå, det har jammen gått kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen. Flott, da kan jeg se frem til en dag og to med jævlige smerter! "Flaks" at det kommer mens jeg har ferie, og før nyttårsaften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, smertene gav seg etter bare en dag! De små gleder... :fnise:

Ikke hadde jeg grine-for-alt-dagene før mensen heller!

Og snart er det 2014, da skal jeg slanke meg, for legen sier det pleier å hjelpe. Ikke det at jeg ble noe mer gravid da jeg var 20 kg mindre, men hey. Tenk på alle fordelene: sparer penger (siden jeg ikke kjøper sjokolade mer), jeg kan kjøpe nye klær som passer (og der røyk de sparte pengene), og kanskje kanskje jeg kan se meg selv slik jeg egentlig er når jeg ser meg i speilet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine planer for 2014:

Spare 15000,-

Drikke mer vann (erstatte lettbrusen)

Gå hver dag

Gå oftere til jobb

Gå ned 20 kg

Bruke rockeringen mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten første dag på Pergotime i dag, jeg håper den virker! Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 4 på Pergotime. Det er altså en enkel kur jeg har fått. En pille hver dag i fem dager. Jeg er så utrolig spent på om dette virker. Har ikke de største forventningene, men man må jo ha troen.

Jeg har bestilt en stor pakke med EL-tester og HCG-tester fra Ebay, og det kan jo ta en stund å få. De ble sendt fra USA 01.januar.

Jeg er på syklusdag 8 i dag, og har de to siste syklusene hatt EL på hhv dag 14 (pos test dag 12 og 13) og dag 16 (pos test dag 14 og 15). Jeg har 2 EL-tester igjen, så jeg lurer på å begynne testingen på dag 13, og så håpe på at testene fra Ebay kommer før det, eller at jeg er heldig og treffer riktig dag.

Ellers har jeg kjøpt løpesko i dag, så nå er planen å sette i gang med et nybegynnerprogram for å jobbe meg oppover mot en dag å kunne jogge sammenhengende i mer enn 20 sekunder :fnise:

Drev med jogging da jeg var yngre, og husker jeg likte følelsen, så kanskje dette er noe for meg. Jeg skal jo ned i vekt, og selv om det er på kostholdssiden jeg har mest å hente (er så altfor glad i alt som inneholder sukker), er det bare bra å bevege på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 på Pergotime. Det er altså en enkel kur jeg har fått. En pille hver dag i fem dager. Jeg er så utrolig spent på om dette virker. Har ikke de største forventningene, men man må jo ha troen.

Jeg har bestilt en stor pakke med EL-tester og HCG-tester fra Ebay, og det kan jo ta en stund å få. De ble sendt fra USA 01.januar.

Jeg er på syklusdag 8 i dag, og har de to siste syklusene hatt EL på hhv dag 14 (pos test dag 12 og 13) og dag 16 (pos test dag 14 og 15). Jeg har 2 EL-tester igjen, så jeg lurer på å begynne testingen på dag 13, og så håpe på at testene fra Ebay kommer før det, eller at jeg er heldig og treffer riktig dag.

Ellers har jeg kjøpt løpesko i dag, så nå er planen å sette i gang med et nybegynnerprogram for å jobbe meg oppover mot en dag å kunne jogge sammenhengende i mer enn 20 sekunder :fnise:

Drev med jogging da jeg var yngre, og husker jeg likte følelsen, så kanskje dette er noe for meg. Jeg skal jo ned i vekt, og selv om det er på kostholdssiden jeg har mest å hente (er så altfor glad i alt som inneholder sukker), er det bare bra å bevege på seg!

Fra mandag er det meg og deg mot kiloene!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 4 på Pergotime. Det er altså en enkel kur jeg har fått. En pille hver dag i fem dager. Jeg er så utrolig spent på om dette virker. Har ikke de største forventningene, men man må jo ha troen.

Jeg har bestilt en stor pakke med EL-tester og HCG-tester fra Ebay, og det kan jo ta en stund å få. De ble sendt fra USA 01.januar.

Jeg er på syklusdag 8 i dag, og har de to siste syklusene hatt EL på hhv dag 14 (pos test dag 12 og 13) og dag 16 (pos test dag 14 og 15). Jeg har 2 EL-tester igjen, så jeg lurer på å begynne testingen på dag 13, og så håpe på at testene fra Ebay kommer før det, eller at jeg er heldig og treffer riktig dag.

Ellers har jeg kjøpt løpesko i dag, så nå er planen å sette i gang med et nybegynnerprogram for å jobbe meg oppover mot en dag å kunne jogge sammenhengende i mer enn 20 sekunder :fnise:

Drev med jogging da jeg var yngre, og husker jeg likte følelsen, så kanskje dette er noe for meg. Jeg skal jo ned i vekt, og selv om det er på kostholdssiden jeg har mest å hente (er så altfor glad i alt som inneholder sukker), er det bare bra å bevege på seg!

Fra mandag er det meg og deg mot kiloene!!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fra mandag er det meg og deg mot kiloene!!!! :jepp:

Det er det!!! Jeg har en skikkelig spise-meg-kvalm-helg nå bare for å få det ut av systemet :P hehehe.

Har forresten meldt meg inn i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798240&page=1

Se om du vil være med da! Tenker at jo flere som "ser" meg, til mer motivert MÅ jeg bli :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det!!! Jeg har en skikkelig spise-meg-kvalm-helg nå bare for å få det ut av systemet :P hehehe.

Har forresten meldt meg inn i denne tråden:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798240&page=1

Se om du vil være med da! Tenker at jo flere som "ser" meg, til mer motivert MÅ jeg bli :fnise:

Åherregud, vet ikke om jeg tør!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...