Rumle Skrevet 2. september 2016 #921 Del Skrevet 2. september 2016 7 timer siden, hjertesukka skrev: Det er egentlig helt utrolig hva som overvintrer her. Og vi bor jo på Vestlandet! Så hvis vi får en sånn typisk vestlandsvinter, så er det håp. Jeg har også et greit vindfang som jeg kan bruke til de mest hardføre. Jeg fikk meg en fuksia i sommer som jeg tenkte å ha på gjesterommet, men kanskje den er litt hardfør? Hva er deres erfaring med fuksia om dere har..... Syns denne fargekomboen er sååå fin, her er et bilde fra i dag, litt pjusken og våt; Fuksia er nydelig! Jeg har faktisk god erfaring med å overvintre de inne, en av de få Selv de som har sett helt ferdige ut har våknet til liv i stuen med vann og litt Det skal du jaffal ikke bekymre deg for, for de tåler mye skygge 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #922 Del Skrevet 2. september 2016 18 minutter siden, Rumle skrev: Fuksia er nydelig! Jeg har faktisk god erfaring med å overvintre de inne, en av de få Selv de som har sett helt ferdige ut har våknet til liv i stuen med vann og litt Det skal du jaffal ikke bekymre deg for, for de tåler mye skygge Så bra! Da kan jeg kanskje plassere den i en halvmørk krok på gjesterommet da. Vil gjerne ta vare på denne og få den kjempestor med tid og stunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #923 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) 5 minutter siden, hjertesukka skrev: Så bra! Da kan jeg kanskje plassere den i en halvmørk krok på gjesterommet da. Vil gjerne ta vare på denne og få den kjempestor med tid og stunder. jeg har hatt en en maaange år (sikker 15), som hadde fått en skikkelig tykk stamme. Og når jeg fikk den var den flere år gammel. Den ble bare satt rett inn i en grovkjeller hvor det sikkert bare er et par grader når det er skikkelig kaldt ute, men den har klart seg bra. Men, i fjor glemte jeg den ute! Og nå er den død Endret 2. september 2016 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2016 #924 Del Skrevet 2. september 2016 1 minutt siden, Rumle skrev: jeg har hatt en en maaange år (sikker 15), som hadde fått en skikkelig tykk stamme. Den ble bare satt rett inn i en grovkjeller hvor det sikkert bare er et par grader når det er skikkelig kaldt ute, men den har klart seg bra. Men, i fjor glemte jeg den ute! Og nå er den død Uff da Tror jammen du bør ha en huskeliste jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #925 Del Skrevet 2. september 2016 2 minutter siden, Rumle skrev: jeg har hatt en en maaange år (sikker 15), som hadde fått en skikkelig tykk stamme. Og når jeg fikk den var den flere år gammel. Den ble bare satt rett inn i en grovkjeller hvor det sikkert bare er et par grader når det er skikkelig kaldt ute, men den har klart seg bra. Men, i fjor glemte jeg den ute! Og nå er den død Å, så sørgelig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2016 #926 Del Skrevet 2. september 2016 Dere som driver å overvintrer her og der, dere kan jo ha engletrompeter Åh den husdamen min i Roma hadde en stor på takterassen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #927 Del Skrevet 2. september 2016 Jo, men kan ikke ha for mye til overvintring på gjesterommet! Da kan jeg ikke ha gjester. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 2. september 2016 #928 Del Skrevet 2. september 2016 Du får klemme de inn mellom plantene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #929 Del Skrevet 2. september 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #930 Del Skrevet 2. september 2016 Ellers så får gjestene sove i telt! Man må jo prioritere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #931 Del Skrevet 2. september 2016 9 minutter siden, Frøkensina skrev: Uff da Tror jammen du bør ha en huskeliste jeg Jaaaaaaaaa, men det hjelper heller ikke - for da må jeg jo huske å lese OG følge den! 8 minutter siden, Frøkensina skrev: Dere som driver å overvintrer her og der, dere kan jo ha engletrompeter Åh den husdamen min i Roma hadde en stor på takterassen Engletrompeter er jo så nydelige Vil gjerne prøve det en dag Hvilken farge hadde hun? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #932 Del Skrevet 2. september 2016 I dag har jeg endelig lagt plommer og rips i rom Så nå er julecocktailene sikret 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #933 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) Må huske å få kjøpt noen fine, usprøytede sitroner og lage limoncello også! Det har jeg jo hatt på ønskelisten i maaaaange år Endret 2. september 2016 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #934 Del Skrevet 2. september 2016 Da må jeg vurdere om jeg skal få meg ei gjestehytte eller et drivhus? Eller kanskje begge deler, kjære lotto kom og hjelp meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #935 Del Skrevet 2. september 2016 Et øyeblikk siden, hjertesukka skrev: Da må jeg vurdere om jeg skal få meg ei gjestehytte eller et drivhus? Eller kanskje begge deler, kjære lotto kom og hjelp meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #936 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) 3 minutter siden, Rumle skrev: I dag har jeg endelig lagt plommer og rips i rom Så nå er julecocktailene sikret Namnam, du er så flink! Høres kjempegodt ut. Endret 2. september 2016 av hjertesukka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #937 Del Skrevet 2. september 2016 Et øyeblikk siden, hjertesukka skrev: Namnam, du er så flink! Høres kjempegodt ut. Det er ikke spesielt komplisert - men, resultatet blir veldig godt! Har spart litt rips i fryseren for jeg vil prøve ett glass med rips og roseblader, markjordbær og honning. Det må vel bli bra vel? Har noen roser som dufter veldig jordbær, så venter på at de skal blomstre igjen og så skal jeg høste inn blader og prøve Spennende med litt eksperimenter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #938 Del Skrevet 2. september 2016 (endret) I de andre blandingene pleier jeg å ta ett par skjeer brunt sukker, liker ikke at det blir for søtt. Endret 2. september 2016 av Rumle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. september 2016 #939 Del Skrevet 2. september 2016 Herlighet, nå regner det så sinnsykt her at det høres ut som jeg bor under en foss! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. september 2016 Forfatter #940 Del Skrevet 2. september 2016 Oj, ei skikkelig monsterbøye altså. Men er det en slags likørblanding du lager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå