Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #961 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Gratulerer med nye roser Jeg har siklet litt på en ny blå rose, Blue For You. Har tenkt på at den burde plantes på et bestemt stjerneskuddsted Bare der er det et salig kaos med ugress og dårlig jord nå Endret 3. september 2016 av Frøkensina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #962 Del Skrevet 3. september 2016 11 minutter siden, Rumle skrev: Fikk visst ikke med meg dette i sted! Den terrassen høres jo bare helt fantastisk ut Du ville elsket den Hun hadde mange planter jeg ikke aner hva er, blant annet en slyngblomst som dekket sitteplassen med skyggetak og sitrontre i krukke selvfølgelig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #963 Del Skrevet 3. september 2016 5 minutter siden, Frøkensina skrev: Ciao bella Hjelpemeg hvorfor har du ikke okkupert han, kan jo alltids ha et åpent forhold Vi er tremenninger; rare unger, vett du, haha. Mjo, jeg har tenkt på det, en reisevenn (kun) med felles interesser og spennende liv, ikke dumt. De vokser saktens ikke på trær. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #964 Del Skrevet 3. september 2016 Heh nei kanskje ikke nødvendig å formere seg med han da Men, dra på besøk så fort du kan synes jeg du absolutt må gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #965 Del Skrevet 3. september 2016 20 minutter siden, Rumle skrev: Oi, olivengård i Italia? Kan det bli bedre? Må i så fall være vingård Så gøy med roser på salg! Hvor skal du plassere disse da? Han har en kjempestor vinkjeller, bare nevner det. Joda, de skal plantes i det nyspadde bedet, der med det allerede røde rosetreet. Der er lunt og god jord, som sagt, og mye sol. Masse knopper på, er de ikke skjønne? Bilder tatt NÅ. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #966 Del Skrevet 3. september 2016 3 minutter siden, Frøkensina skrev: Heh nei kanskje ikke nødvendig å formere seg med han da Men, dra på besøk så fort du kan synes jeg du absolutt må gjøre Ja, det er noen år siden jeg var der, kanskje på tide! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #967 Del Skrevet 3. september 2016 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #968 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Så nydelige roser! så utrolig farge på den blå 2 minutter siden, hjertesukka skrev: Ja, det er noen år siden jeg var der, kanskje på tide! Det er på tide Savner Roma.. Tenker på å ta en tur i høst! Endret 3. september 2016 av Frøkensina 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #969 Del Skrevet 3. september 2016 De blir jo nydelige sammen med den røde, den blå storkenebben og marikåpen Tenker sånn på plantene mine på hytta nå, tror jeg må ringe slekta og be om rapport og vanning 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #970 Del Skrevet 3. september 2016 1 time siden, Frøkensina skrev: Du ville elsket den Hun hadde mange planter jeg ikke aner hva er, blant annet en slyngblomst som dekket sitteplassen med skyggetak og sitrontre i krukke selvfølgelig! 1 time siden, hjertesukka skrev: Han har en kjempestor vinkjeller, bare nevner det. Joda, de skal plantes i det nyspadde bedet, der med det allerede røde rosetreet. Der er lunt og god jord, som sagt, og mye sol. Masse knopper på, er de ikke skjønne? Bilder tatt NÅ. Nydelige! Stor vinkjeller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #971 Del Skrevet 3. september 2016 1 time siden, Frøkensina skrev: Du ville elsket den Hun hadde mange planter jeg ikke aner hva er, blant annet en slyngblomst som dekket sitteplassen med skyggetak og sitrontre i krukke selvfølgelig! Det tror jeg nok jeg ville ja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #972 Del Skrevet 3. september 2016 Sånn! Da er begge rosetrærne trøkket ned i jorda med masse deilig hønsegjødselvann. Håper de liker den gjødsla bedre enn meg. Legger ved et bilde, men elendig som vanlig, jaja, bakover der er noe jeg kaller for "champagnekroken" min. Der den klappstolen står, haha. Men kommer tid, kommer råd. På den spoten er nemlig deilig kveldssol om sommeren. Så planen er å ha noen stoler der, små kaffebord og sitte der og nyte sola og rosene...ja, og noe "rødt i glasset." Mens italiensk opera strømmer ut fra høytalerne inne.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #973 Del Skrevet 3. september 2016 Høres perfekt ut Og litt Royal garden blues til champagnen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #974 Del Skrevet 3. september 2016 Herlig - takk for musikk! Ja, en diger vinkjeller, med flasker som man ikke har lov å røre. En gang skulle vi som var på besøk der, være alene og lage oss mat og drikke vin. Han sa før han gikk at vi kunne ta hva som helst, bare ikke de på høyre vegg. Da han kom tilbake, skremte vi vettet av han og sa at vi hadde drukket alle på høyre vegg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. september 2016 #975 Del Skrevet 3. september 2016 4 minutter siden, hjertesukka skrev: Herlig - takk for musikk! Ja, en diger vinkjeller, med flasker som man ikke har lov å røre. En gang skulle vi som var på besøk der, være alene og lage oss mat og drikke vin. Han sa før han gikk at vi kunne ta hva som helst, bare ikke de på høyre vegg. Da han kom tilbake, skremte vi vettet av han og sa at vi hadde drukket alle på høyre vegg. han fikk litt av et sjokk da tenker jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #976 Del Skrevet 3. september 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #977 Del Skrevet 3. september 2016 37 minutter siden, Rumle skrev: Høres perfekt ut Og litt Royal garden blues til champagnen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. september 2016 Forfatter #978 Del Skrevet 3. september 2016 (endret) Hauhau! Ser at de på høyre vegg er ganske gamle og støvete, sikkert ikke lov å drikke! og; hvor fant du den gamle filmen av meg? Endret 3. september 2016 av hjertesukka 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. september 2016 #979 Del Skrevet 3. september 2016 1 minutt siden, hjertesukka skrev: Hauhau! Ser at de på høyre vegg er ganske gamle og støvete, sikkert ikke lov å drikke! Nei.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. september 2016 Forfatter #980 Del Skrevet 4. september 2016 Godmorgen, Blue for you! Måtte google den rosa du nevnte, Frøkensina. Og den finnes i flere sjatteringer, ser jeg. Nyyydelig! Takk for tips! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå