Gå til innhold

Hjertesukkenes bro

hjertesukka

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nye roser :blomst:  Jeg har siklet litt på en ny blå rose, Blue For You. Har tenkt på at den burde plantes på et bestemt stjerneskuddsted :rodmer: Bare der er det et salig kaos med ugress og dårlig jord nå :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Rumle skrev:

Fikk visst ikke med meg dette i sted! Den terrassen høres jo bare helt fantastisk ut :rodmer: 

Du ville elsket den :rodmer: Hun hadde mange planter jeg ikke aner hva er, blant annet en slyngblomst som dekket sitteplassen med skyggetak :daane: og sitrontre i krukke selvfølgelig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ciao bella :nigo: Hjelpemeg :bond: hvorfor har du ikke okkupert han, kan jo alltids ha et åpent forhold :laugh: 

Vi er tremenninger; rare unger, vett du, haha. :fnise: Mjo, jeg har tenkt på det, en reisevenn (kun) med felles interesser og spennende liv, ikke dumt. De vokser saktens ikke på trær.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh nei kanskje ikke nødvendig å formere seg med han da :ler: Men, dra på besøk så fort du kan synes jeg du absolutt må gjøre :Nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Rumle skrev:

:ler: 

Oi, olivengård i Italia? Kan det bli bedre? Må i så fall være vingård :laugh:

Så gøy med roser på salg! Hvor skal du plassere disse da? :) 

Han har en kjempestor vinkjeller, bare nevner det. :fnise:

Joda, de skal plantes i det nyspadde bedet, der med det allerede røde rosetreet. Der er lunt og god jord, som sagt, og mye sol.

Masse knopper på, er de ikke skjønne? Bilder tatt NÅ.

Rapsody in blue rosetre.JPG

Schnewitchen.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Heh nei kanskje ikke nødvendig å formere seg med han da :ler: Men, dra på besøk så fort du kan synes jeg du absolutt må gjøre :Nikke: 

Ja, det er noen år siden jeg var der, kanskje på tide!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nydelige roser! :rodmer: så utrolig farge på den blå :daane: 

2 minutter siden, hjertesukka skrev:

Ja, det er noen år siden jeg var der, kanskje på tide!

Det er på tide :opplyser: 

Savner Roma.. Tenker på å ta en tur i høst! :jepp: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir jo nydelige sammen med den røde, den blå storkenebben og marikåpen :jepp:

Tenker sånn på plantene mine på hytta nå, tror jeg må ringe slekta og be om rapport og vanning :ler: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Du ville elsket den :rodmer: Hun hadde mange planter jeg ikke aner hva er, blant annet en slyngblomst som dekket sitteplassen med skyggetak :daane: og sitrontre i krukke selvfølgelig! 

1 time siden, hjertesukka skrev:

Han har en kjempestor vinkjeller, bare nevner det. :fnise:

Joda, de skal plantes i det nyspadde bedet, der med det allerede røde rosetreet. Der er lunt og god jord, som sagt, og mye sol.

Masse knopper på, er de ikke skjønne? Bilder tatt NÅ.

Rapsody in blue rosetre.JPG

Schnewitchen.JPG

Nydelige! :rodmer: 

Stor vinkjeller? :wow: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Frøkensina skrev:

Det tror jeg nok jeg ville ja :rodmer: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da er begge rosetrærne trøkket ned i jorda med masse deilig hønsegjødselvann. Håper de liker den gjødsla bedre enn meg. :fnise:

Legger ved et bilde, men elendig som vanlig, jaja, bakover der er noe jeg kaller for "champagnekroken" min. Der den klappstolen står, haha. Men kommer tid, kommer råd. På den spoten er nemlig deilig kveldssol om sommeren. Så planen er å ha noen stoler der, små kaffebord og sitte der og nyte sola og rosene...ja, og noe "rødt i glasset." :vin::dagens-rose::sol:Mens italiensk opera strømmer ut fra høytalerne inne....

champagnekroken.JPG

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig :plystre:- takk for musikk!

Ja, en diger vinkjeller, med flasker som man ikke har lov å røre. En gang skulle vi som var på besøk der, være alene og lage oss mat og drikke vin. Han sa før han gikk at vi kunne ta hva som helst, bare ikke de på høyre vegg.  Da han kom tilbake, skremte vi vettet av han og sa at vi hadde drukket alle på høyre vegg. :pasha:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, hjertesukka skrev:

Herlig :plystre:- takk for musikk!

Ja, en diger vinkjeller, med flasker som man ikke har lov å røre. En gang skulle vi som var på besøk der, være alene og lage oss mat og drikke vin. Han sa før han gikk at vi kunne ta hva som helst, bare ikke de på høyre vegg.  Da han kom tilbake, skremte vi vettet av han og sa at vi hadde drukket alle på høyre vegg. :pasha:

:laugh: han fikk litt av et sjokk da tenker jeg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
37 minutter siden, Rumle skrev:

Høres perfekt ut :rodmer: 

Og litt Royal garden blues til champagnen! :jepp: 

giphy.gif

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hauhau! Ser at de på høyre vegg er ganske gamle og støvete, sikkert ikke lov å drikke! :smoke:

og; hvor fant du den gamle filmen av meg? :laugh:

Endret av hjertesukka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, hjertesukka skrev:

Hauhau! Ser at de på høyre vegg er ganske gamle og støvete, sikkert ikke lov å drikke! :smoke:

Nei.. :kristin: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen, Blue for you! Måtte google den rosa du nevnte, Frøkensina. Og den finnes i flere sjatteringer, ser jeg. Nyyydelig! Takk for tips! 

Blue for you.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...