Gå til innhold

Spør en prostituert :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er du i tilfelle den eneste i verden som er dette.

Jeg tror personlig at det er mye fornektelse inne i bildet her.

Å lage denne tråden er trolig et ledd i å overbevise deg selv om at det du gjør et fint for deg og gir deg et godt selvbilde.

Jeg ville anbefalt deg å tenke omigjen, hvis du ikke mente det var moralisering. Noe du trolig gjør.

Ikke som sexarbeider,iallefall...

Dersom noen fikk bruke meg til distraksjon og tørkepapir, slik horekunder bruker en prostituert, ville jeg ha sluttet i den jobben før jeg tok skade på sjelen.

Min integritet er nemlig ikke tilsalgs.

En sexarbeider selger sin intimitetsgrense for et par hundringser og lar seg invadere, på nytt og på nytt.

Det gjør ikke jeg når jeg bruker min kompetanse til å sette opp et hus.

Ja,du leste rett. Jeg bruker min kompetanse til å fylle dagen min med noe meningsfylt, og står igjen med full verdighet og visshet om at alle som går gjennom dørene til det huset, får vite at det er meg som var med og satte det opp. Det var ingen som fikk meg til å sette opp det huset for å tilfredstille seg selv med noe så kortvarig som en tretti-sekunders orgasme,mens de egentlig distraherte seg fra virkeligheten, med å dikte seg en fantasi om noe annet enn den ekte kvinnen de ligger med, underveis til klimakset.

Jeg kan ta på veggene til huset, se at de er i vater og at huset er vanntett. Det står der helt konkret og jeg kan være stolt av resultatet, selv om jeg kanskje ikke tjente så fett. Det samme gjelder ikke i din jobb.

En prostituert beveger seg i skjul for sannheten og vil for alltid være redd at noen av hennes kunder skal gjenkjenne henne og avsløre henne, når hun er sammen med familie og venner.

Den frykten og skammen trenger ikke jeg.

Det hullet innvendig, over egentlig å bare være et enkelt snytepapir for andre, trenger ikke jeg leve med. Det må dessverre du.

Frykten for å bli utsatt for vold på jobben trenger ikke jeg.

Jeg trenger ikke føle meg skitten og kvalm når jeg har jobbet med en ekkel kunde.

Jeg slipper ingen inn i min intimsone når jeg jobber, og min bevissthet danner seg ingen kroppslige minner fra ulike jobbsituasjoner som dukker opp i drømmene mine flere år seinere og plager meg.

Jeg kan alltid være stolt over at jeg kan et håndtverk og at det står på min CV hva jeg jobbet med, når jeg gjorde det og hvor. Det kan ikke du, uten å bli stigmatisert. Det slipper jeg.Det gjør desverre ikke du.

Jeg kan si opp i protest den dagen jeg føler meg brukt.Din jobb ER å bli brukt. Det er forskjellen.

Det er derfor denne jobben ikke passer for noen.

Jentene du snakker om har ikke lenger kunnet leve i selvbedraget om at deres kunder nyter dem.

Det gjør visst fortsatt du?

Hva gjør ditt sjelsliv forskjellig fra alle oss andre sitt? Hva gjør at din bevissthet og dine elementære behov skiller seg ut fra resten av den menneskelige rase?

Spør du meg så er det ingenting som gjør deg annerledes.

Før eller seinere når virkeligheten deg igjen.

At du har denne tråden her og ber folk fortsette å stille spørsmål gir meg en følelse av at du er eksibishonist og liker å få oppmerksomhet, liker å sjokkere, vekke oppsikt og provosere.

Vel, du sjokkerer ikke meg. Du provoserer ikke heller.

Jeg har hørt mange fler enn du aner innrømme at dette livet ikke er for noen, og at de før eller seinere oppdager at den eneste de lurer er seg selv.

Og, jo. Frykten for at en kunde skal se deg og gjenkjenne deg,den er der. Fordi det er innvendig man skammer seg,når man vet at den mannen der, han følte ingenting hverken for deg eller den sexen du ga ham. Du solgte deg til ham for litt penger,og han vet det. Den erkjennelsen slipper du ikke unna,selv om du tror det i dag. Såpass sosialisert inn i dette samfunnet og denne verdens normer er vi alle sammen. Det finnes ikke noe alternativt samfunn du kan sammenligne med og si "Sånn lever de der, så det vil jeg gjøre".

Om ikke du deler dette synet på verden og på mellommenneskelige relasjoner,, men har din egen filosofi, så har resten av samfunnet det synet. Så det skal svært mye til at du "stortrives" med å stå alene som forkjemper for "verdigheten" i noe så stigmatisert som å være en hore.

Edit:Bare ikke lur deg selv til å tro at en horekunde ikke forakter deg.Det gjør han meget sannsynlig.Like sterkt som han forakter seg selv for at han kjøper sex av en hore.Hvorfor tror du de ellers ikke vil ha det ut,at de er sexkjøpere og identifisere nøyaktig hvem de har kjøpt , når de er ute med familien sin eller sjefen?

Ikke fordi det er kriminelt,nei...

Her kan jeg gjerne svare:

Nei,det må man ikke.

Det er ikke lov til å leie et sted...

Jeg dømmeringen.

Jeg sier hvordan det er for alle dem jeg har snakket med.

Og det er mere enn bare et par stykker.

TS prøver å framstå så flott, galant og "profesjonell",men det er bare et forsvarsverk,eller en person med en fetish som dikter opp en fantasi om hvem "hun" er.

Julia Roberts: Richard Gere kommer ikke. Du blir ikke reddet av en fordomsfri, rik prins som elsker deg betingelsesløst og ser hvor respektabel du egentlig er, fordi du elsker opera. Beklager.

Du vet at dette er kriminell aktivitet, ikkesant?

Bare nevner det, sånn før jeg stikker.

TS er ettermin mening ingen "eskortepike". De jobber på denne tiden av døgnet...

TS er heller en mann som sitter hjemme og lager seg en fantasi om hvordan de damene han vanligvis kjøper seg "er" i "virkeligheten"...

Klappe igjen?

Fordi jeg forteller den usminkede sannheten,det da. Og trasher de fantasiene dere håpet å spinne videre på,etter å ha lest denne tragiske tråden her?

"O, ja. Men MIN hore er så lykkelig, så.Jeg ødelegger ingen."

Og "Jeg skal bli det og tjene en masse, før jeg begynner på studier etterpå."

Ja,for all del.

Dette jeg skriver er forresten ikke "min mening" men veldokumentert av folk som jobber som psykologer, gateprester og i psykiatri. Internasjonalt.

Les en artikkel om "Håpets universitet"... Skrevet av en journalist som har intervjuet unge menn i sexindustrien på strendene av Afrikas vestkyst. Dit europeiske (ja, norske) kvinner i 50års alderen gjerne drar for å kjøpe "eskortemenn" å kose seg med i ferien.

Tenkte jeg skulle poste en link til den andre tråden din, TS, der du er kunden din...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=773128

Det er forresten ikke lov til å promotere kriminell aktivitet på KG.

Heisann, Tøytigern!

Jeg vil bare si ifra at du er blitt både sett og hørt!
For å være ærlig synes jeg du er ufattelig skjønn som har lyst å bruke tiden din på lage liv i tråden min, så tusen takk!

Dessverre(!) stiller du litt for mange og mindre ryddige spørsmål(påstander) til at jeg får lyst å lese dem alle(men fikk et inntrykk av at du er en av skeptikerne? Hehe, det er lov det :) ), derfor vil jeg heller prioritere de brukerne som har stilt spørsmål sammen med et enkelt innlegg. Du må gjerne gjøre det samme, så skal jeg svare etter beste evne!

Klem :)



Anonymous poster hash: f17cd...7ea
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Hei! Jeg kunne tenke meg og overraske mannen min med ei eskortepike. Tenkte på en massasje med blowjob og eventuelt en liten "ridetur" som avsluttning. - men massasjen skal altså være hovedfokus (full kroppsmassaje med en del vekt på penis/pung)

Hva tar en eskortepike for noe sånt? Hvor kan jeg kontakte de?

Anonymous poster hash: 3c6f7...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe å regne ut akkurat, når det er som du sier at variasjon for arbeidsmengde er så stor. Synes bare det er veldig rart at du ikke kan gi et grovt nummer, når du legger ut om så mye annet. F.eks om det ligger mellom 5-10.000 eller 40-50.000 kr måneden.

2 timer jobb i snitt per dag med en timelønn på ca 2000 = 120 000 per måned så har du en pekepinn på hvor lite hun trenger å jobbe :P

Anonymous poster hash: 6fc9e...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men er du singel eller i et forhold?

Er det oslo du holder til?

Bare litt nysgjerrig på hva du sier når folk spør hva du jobber med?



Anonymous poster hash: 75071...8d1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor denne jobben ikke passer for noen.

Jentene du snakker om har ikke lenger kunnet leve i selvbedraget om at deres kunder nyter dem.

Det gjør visst fortsatt du?

Hva gjør ditt sjelsliv forskjellig fra alle oss andre sitt? Hva gjør at din bevissthet og dine elementære behov skiller seg ut fra resten av den menneskelige rase?

Spør du meg så er det ingenting som gjør deg annerledes.

Før eller seinere når virkeligheten deg igjen.

At du har denne tråden her og ber folk fortsette å stille spørsmål gir meg en følelse av at du er eksibishonist og liker å få oppmerksomhet, liker å sjokkere, vekke oppsikt og provosere.

Vel, du sjokkerer ikke meg. Du provoserer ikke heller.

Jeg har hørt mange fler enn du aner innrømme at dette livet ikke er for noen, og at de før eller seinere oppdager at den eneste de lurer er seg selv.

Og, jo. Frykten for at en kunde skal se deg og gjenkjenne deg,den er der. Fordi det er innvendig man skammer seg,når man vet at den mannen der, han følte ingenting hverken for deg eller den sexen du ga ham. Du solgte deg til ham for litt penger,og han vet det. Den erkjennelsen slipper du ikke unna,selv om du tror det i dag. Såpass sosialisert inn i dette samfunnet og denne verdens normer er vi alle sammen. Det finnes ikke noe alternativt samfunn du kan sammenligne med og si "Sånn lever de der, så det vil jeg gjøre".

Om ikke du deler dette synet på verden og på mellommenneskelige relasjoner,, men har din egen filosofi, så har resten av samfunnet det synet. Så det skal svært mye til at du "stortrives" med å stå alene som forkjemper for "verdigheten" i noe så stigmatisert som å være en hore.

Edit:Bare ikke lur deg selv til å tro at en horekunde ikke forakter deg.Det gjør han meget sannsynlig.Like sterkt som han forakter seg selv for at han kjøper sex av en hore.Hvorfor tror du de ellers ikke vil ha det ut,at de er sexkjøpere og identifisere nøyaktig hvem de har kjøpt , når de er ute med familien sin eller sjefen?

Ikke fordi det er kriminelt,nei...

Nå har jeg aldri betalt for sex eller hatt planer om å gjøre det, men det du skriver er piss fra ende til annen. Du påberoper deg definisjonsretten på hva det er å være menneske og alle som ikke passer inn i ditt verdensbilde er avvikere. Du slenger ut en masse påstander som det skulle være fakta. Dette er moraliserende av verste sort.

Jeg kan argumentere mot din siste påstand om hvorfor de ikke vil at andre skal vite at de er sexkjøpere. Du mener det er fordi de skammer seg. I følge mine kamerater som har vært åpen om at de har kjøpt sex er skammen aldri et tema. Det er stigmatiseringen de er redd for og at de faktisk gjør noe kriminelt. Så så mye for din bessewissende allvitenhet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hey,

Hvilke tjenester liker du mest å utføre av de tjeneste du tilbyr ?



Anonymous poster hash: f95d4...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler du at du gjør en nyttig jobb?

Har du glede av å levere nærhet til de som trenger det?

Føler du deg som en helsearbeider?

Hvis mannen er ganske stygg, har du glede av å jobbe med han uansett,

feks. om han viser glede og takknemlighet?

Jeg forstår at penger betyr noe, men hva med anerkjennelse og glede fra dine kunder, er det like viktig?

Er du redd for å få politiet på døra, og fører det til at du har problemer med å slappe av og gjøre jobben din til tider?

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er ditt private sexliv?

Jeg kan nevne forskjellen fra han jeg har sex med gratis kontra en kunde:

- Jeg er garantert fysisk tiltrukket av han jeg har sex med ubetalt grunnet jeg selv velger han av ren og skjær tiltrekning. Med kunden er det aldri en garanti for samme tiltrekning, i og med at jeg ikke får se han før selve møtet. Men de gangene kunden faktisk er kjekk og forholdsvis ung(og det er overraskende ofte!) - Bingo! :danse:

- Gutten jeg har sex med ubetalt er alltid ung og ofte på min egen alder. Det kan forsovet også kunden være. Men det er vanlig at en kunde er alt fra 10 til 40 år eldre enn meg.

- Med en gutt på byen er det alkohol med i bildet - aldri i jobbsammenheng.

Hei! Jeg kunne tenke meg og overraske mannen min med ei eskortepike. Tenkte på en massasje med blowjob og eventuelt en liten "ridetur" som avsluttning. - men massasjen skal altså være hovedfokus (full kroppsmassaje med en del vekt på penis/pung)

Hva tar en eskortepike for noe sånt? Hvor kan jeg kontakte de?

Hehe, dette var da en hyggelig gave du vil gi mannen din!

Massasje med fokus på penis/pung, blowjob samt en avsluttende "ridetur" er noe jeg tror de fleste eskortejenter er villige til å gjøre. Jeg vet ikke hva de andre jentene ville tatt, men jeg ville selv tatt 3 tusen for en time massasje og sex.

Jeg kommer dessverre ikke til å linke til noen nettsider, men leter du godt nok er du garantert til å finne dem(oss) ;)

Lykke til!

Hey,

Hvilke tjenester liker du mest å utføre av de tjeneste du tilbyr ?

Heyhey.

Vanskelig å si, i og med at jeg tilbyr de tjeneste jeg tilbyr nettopp fordi jeg liker dem best! Men det kan variere på humøret og fra kunde til kunde; med noen vil jeg helst kun gi en massasje og kose og prate med, med andre vil jeg gi den heftigste strippeshowet/lapdancen de noensinne har sett, mens med andre vil jeg bare knulle herfra til evigheten...

Føler du at du gjør en nyttig jobb?

Ja, uten tvil!

Har du glede av å levere nærhet til de som trenger det?

"Den største gleden man kan ha, er å gjøre andre glad". Det var en gang jeg møtte en kunde som slet med både selvtillit og damer. I og med at vi aldri fikk junioren hans opp, ble det heller ikke noe ordentlig sex, men i flere timer lå vi og koste og snakket om livet hans og løst og fast. Jeg ga han også mange råd. Jeg følte at jeg gjorde noe veldig givende siden han tydelig var svært takknemlig for dette. Vi ga hverandre en god klem før jeg gikk og senere på kvelden fikk jeg en lang melding om hvor glad han følte seg etter møtet vårt. Det er fort gjort å bli glad i kundene sine :)

Føler du deg som en helsearbeider?

Jeg har aldri vært inne på tanken om meg selv som helsearbeider, men jeg vil tro jeg fint kunne gått under samme kategori, hva samfunnet ellers mener er dog en annen sak.

Hvis mannen er ganske stygg, har du glede av å jobbe med han uansett,

feks. om han viser glede og takknemlighet?

Jeg synes aldri kundene mine er stygge fordi alle har sin sjarm! Alle som en. Jeg har glede av å jobbe med kunden uansett så lenge han er høflig og respekterer mine grenser. På samme måte som kunden har glede av å komme til meg så lenge jeg utfører jobben min på en god måte samtidig som jeg er blid og hyggelig. Normal folkeskikk og gjensidig respekt gjelder i alle sammenheng :)

Jeg forstår at penger betyr noe, men hva med anerkjennelse og glede fra dine kunder, er det like viktig?

Anerkjennelse og fornøyde kunder er superviktig for jobben og ikke minst ryktet mitt! Det er utrolig viktig for meg at kundene får en god opplevelse den tiden de er sammen med meg, det er slik jeg blir populær :)

Er du redd for å få politiet på døra, og fører det til at du har problemer med å slappe av og gjøre jobben din til tider?

Jeg var redd i starten, men jeg lærte meg fort å senke skuldrene. Når sant skal sies så gjør jeg ikke noe galt juridisk sett - det som kan være kjedelig er at politiet arresterer kundene mine samt får vite identiteten min.

Blir du offended om noen kaller deg hore?

Nei, jeg blir nok ikke offended av det. Men(!) som Hege Grostad sier så er H-ordet dessverre et skjellsord i våre dager, derfor foretrekker jeg å bli kalt prostituert/eskortejente/eskortepike :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Roberts: Richard Gere kommer ikke. Du blir ikke reddet av en fordomsfri, rik prins som elsker deg betingelsesløst og ser hvor respektabel du egentlig er, fordi du elsker opera. Beklager.

Jo!! Beklager men kjenner selv flere som er blitt redet av en slags prins som elsker dem akkurat som de er.

Anonymous poster hash: 1171e...e57

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på hvordan det er best å gå frem om man er nysjerrig og vil prøve seg, hvordan får man kontakt med kunder etc? Benytter du deg av blogging, annonsering osv? Og hvordan gjør man det med kontaktinformasjon, har du skjult/hemmelig nummer?

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på hvordan det er best å gå frem om man er nysjerrig og vil prøve seg, hvordan får man kontakt med kunder etc? Benytter du deg av blogging, annonsering osv? Og hvordan gjør man det med kontaktinformasjon, har du skjult/hemmelig nummer?

S

Jeg tror du bør holde deg unna slik næringsvirksomhet. Samfunnet vårt er ikke modent for det i dag. Jeg kan forestille meg at dersom det blir kjent at man jobber i slikt yrke, så kan man få problemer med disrespekt og mobbing, ikke minst i pakistanske og religiøse miljøer. Man kan også bli uglesett av slektninger. Denne sosiale prisen å betale ser høy ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om det kommer folk du kjenner?

Anonymous poster hash: 33ea5...c1e

Har tenkt på det samme flere ganger. Hvor kleint er det ikke om feks faren din møter opp som horekunden...

Anonymous poster hash: 48e68...9d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dine besteforeldre tenkt om yrkesvalget ditt?

Og ville du støttet dine egne barn hvis de ville prostituere seg i fremtiden?



Anonymous poster hash: 5b096...4c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har selv tenkt meg inn i sexbransjen litt etter hvert, og driver og undersøker litt.

Da nettverksbygging går over nett, lurer jeg på om du bruker noen verkttøy for å holde aktiviteten din skjult? F.eks VPN/Tor?

Enn så lenge har jeg ikke funnet noe svar på akkurat dette.



Anonymous poster hash: 70bfc...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oii - for real??

Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å ha sex med noen jeg ikke var ordentlig tiltrukket av - føler du ikke på dette selv? Det er ikke ofte jeg ser en mann jeg kunne tenke meg å ha sex med liksom, han skal være KJEKK. Eller er du ikke så kresen (alt går i grisen osv.). *Gliiiiise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...