Gå til innhold

Spør en prostituert :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er en typiskndag for deg? Når på døgnet jobber du?
Hvordan forbereder du deg? Får du følelsen av nervøsitet som før man skal holde en presentasjon, eller mer som før en date?

Anonymous poster hash: b6402...90d

En typisk "jobbdag"(ja, jeg setter det i gåseøyne) for meg ser omtrent slik ut:

jeg våkner etter en god natts søvn, drikker litt kaffe og tar meg en treningsøkt. Så drar jeg på shopping/nyter naturen og deretter spiser lunsj/middag. Når kvelden begynner å nærme seg forbereder jeg meg ved å ta en lang og god dusj, sminker meg og gjør så og si det samme alle jenter gjør før de drar på date(sørger bl.a. for at kondom ligger i veska og er tilgjengelig :fnise: ). Veldig spennende, koselig og avslappende følelse. Jeg føler ingen nervøsitet og gjorde i grunn ikke det første gangen heller. Dette fordi jeg er en meget trygg og avslappet person. Dette er noe kundene lett oppfatter og har mye å si på om han velger å komme tilbake til deg :)

Hvordan hvitvasker du pengene du tjener på dette? Bruker du pengene du tjener på dette til rent forbruk? Kan se for meg at det blir litt vanskelig å betale bil/bolig og andre kostbare ting i kontante og det er vel begrenset hvor mange Louboutin-sko en kan ha, flotte reiser o.l. uten at bekjente fatter mistanke.

Du sier du stortrives med det du gjør.

Jeg finner det vanskelig å tro at du ikke vil begynne å føle deg fullstendig tom innvendig etter hvert, siden andre får bruke deg til å oppfylle egne ønsker og behov, mot betaling i form av penger.

Og hvordan kan du stortrives hvis det er så hardt psykisk å holde dette skjult?

Man ville vel ikke behøve å skjule noe man stod fullt inne for, ikke skammet seg over og trivdes med å gjøre?

Å være "klinkende klar på egne grenser" hjelper lite hvis en mann bestemmer seg for å slå deg sønder og sammen. Hva gjør du da?

Jeg skal prøve å dele opp spørsmålene(påstandene) dine, for å gi et best mulig forståelig og utfyllende svar.

Å føle seg tom innvendig fordi andre bruker en til å oppfylle egne ønsker og behov.

Jeg vet om flere jenter som måtte gi opp jobben som eskortepike etter en periode fordi de følte nettopp dette; depresjon,angst og tomhet fordi de innså at mange av kundene KUN brukte dem for å dekke sine egne seksuelle behov der og da, for deretter å reise hjem igjen til familien sin og gi sin ekte verdifulle kjærlighet til dem. Ja, dette er en realitet for svært mange sexkjøpere(men absolutt ikke alle, jeg svarer gjerne på hvem som kjøper og hvorfor de kjøper om noen spør meg i et nytt innlegg). I de verste tilfellene har jeg hørt om ei som endte med å ta sitt eget liv...

Det er derfor denne jobben IKKE passer for alle. Hver enkelt vet med seg selv om dette er noe man selv kunne drevet med, om ikke finner man det nok fort ut. Som nevnt tidligere, jeg er svært trygg på meg selv, vågal og ikke redd for å ta risikoer(kall meg tøff eller naiv). Jeg vet hva jeg begir meg ut på, og aksepterer realiteter. Jeg ser på det som at jeg "bruker" kundene like mye som de bruker meg for å oppfylle ønsker og behov. Dessuten tar jeg aldri imot klienter om jeg har lyst å kun slappe av en dag eller to. På denne måten skader jeg ikke meg selv psykisk. Ikke minst får man nye bekjentskaper, noe som alltid er hyggelig :) Derfor tror jeg neppe at jeg kommer til å havne i kjelleren. Husk at det er individuelt og ALLE mennesker er forskjellige!

Psykisk hardt å holde det skjult?

Her mente jeg generelt; det kan være utrolig hardt å leve et dobbeltliv, noe jeg selv har erfart den korte tiden jeg var alene om dette. Det forandret seg raskt etter at jeg kom i kontakt med de andre norske jentene, de er noen knupper!

Man trenger ikke å skjule noe hvis man selv er stolt?!

Jeg er helt enig med deg, Tøytigern. Og det er noen av eskortevenninnene mine som har valgt å fortelle dette til venner og til og med familie. De står fast ved at om de ikke blir akseptert for det de gjør, er heller ikke vennene/familien verdt tiden deres. Kudos til dem. Jeg selv er ikke like tøff. Dette har med bakgrunnen og relasjonene mine å gjøre, uten at jeg skal gå dypere inn på det.

Å sette grenser hjelper lite når en mann har valgt å bruke vold mot deg.

Helt riktig, og dette er da et valg jeg har tatt når jeg valgte å sette foten min i dette miljøet. Dette er en risikobransje, jeg vet. Jeg kan risikere å bli voldtatt, jeg vet. Jeg kan bli drept, jeg vet. Men det kan man bli også i andre sammenhenger. Som jeg har sagt: kall meg gjerne tøff, eller naiv. Men man kan like gjerne ta sine forholdsregler. Dette kan jeg fortelle mer om hvis noen spør meg i et nytt innlegg.

Hvor ofte får du kjønnssykdommer?



Anonymous poster hash: 2dfd8...495

Vi eskortejenter er veldig flinke til å teste oss jevnlig. Jeg selv er ekstremt nøye på kondombruk, og verken knuller eller suger uten. Ei tar jeg heller noe i munnen. Jeg tester meg 1-2 ganger i måneden, kun for å være på den sikre siden.
Jeg har aldri hatt kjønnssykdommer :)



Anonymous poster hash: f17cd...7ea
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du ikke redd for kjønnssykdommer? Hjelper ikke bare bruke kondom under sex, hvis man gir/mottar oralsex..



Anonymous poster hash: 2a3e9...184
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med dersom dette ikke gjelder deg?

Skal vedde mye på at andre får bruke deg til å oppfylle egne ønsker og behov, mot betaling i form av penger.

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

Ikke som sexarbeider,iallefall...

Dersom noen fikk bruke meg til distraksjon og tørkepapir, slik horekunder bruker en prostituert, ville jeg ha sluttet i den jobben før jeg tok skade på sjelen.

Min integritet er nemlig ikke tilsalgs.

En sexarbeider selger sin intimitetsgrense for et par hundringser og lar seg invadere, på nytt og på nytt.

Det gjør ikke jeg når jeg bruker min kompetanse til å sette opp et hus.

Ja,du leste rett. Jeg bruker min kompetanse til å fylle dagen min med noe meningsfylt, og står igjen med full verdighet og visshet om at alle som går gjennom dørene til det huset, får vite at det er meg som var med og satte det opp. Det var ingen som fikk meg til å sette opp det huset for å tilfredstille seg selv med noe så kortvarig som en tretti-sekunders orgasme,mens de egentlig distraherte seg fra virkeligheten, med å dikte seg en fantasi om noe annet enn den ekte kvinnen de ligger med, underveis til klimakset.

Jeg kan ta på veggene til huset, se at de er i vater og at huset er vanntett. Det står der helt konkret og jeg kan være stolt av resultatet, selv om jeg kanskje ikke tjente så fett. Det samme gjelder ikke i din jobb.

En prostituert beveger seg i skjul for sannheten og vil for alltid være redd at noen av hennes kunder skal gjenkjenne henne og avsløre henne, når hun er sammen med familie og venner.

Den frykten og skammen trenger ikke jeg.

Det hullet innvendig, over egentlig å bare være et enkelt snytepapir for andre, trenger ikke jeg leve med. Det må dessverre du.

Frykten for å bli utsatt for vold på jobben trenger ikke jeg.

Jeg trenger ikke føle meg skitten og kvalm når jeg har jobbet med en ekkel kunde.

Jeg slipper ingen inn i min intimsone når jeg jobber, og min bevissthet danner seg ingen kroppslige minner fra ulike jobbsituasjoner som dukker opp i drømmene mine flere år seinere og plager meg.

Jeg kan alltid være stolt over at jeg kan et håndtverk og at det står på min CV hva jeg jobbet med, når jeg gjorde det og hvor. Det kan ikke du, uten å bli stigmatisert. Det slipper jeg.Det gjør desverre ikke du.

Jeg kan si opp i protest den dagen jeg føler meg brukt.Din jobb ER å bli brukt. Det er forskjellen.

Endret av Tøytigern
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En prostituert beveger seg i skjul for sannheten og vil for alltid være redd at noen av hennes kunder skal gjenkjenne henne og avsløre henne, når hun er sammen med familie og venner.

Neppe, en kunde har nok ingen interesse av å avsløre seg selv som horekunde.

Anonymous poster hash: 986d7...4d3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som sexarbeider,iallefall...

Dersom noen fikk bruke meg til distraksjon og tørkepapir, slik horekunder bruker en prostituert, ville jeg ha sluttet i den jobben før jeg tok skade på sjelen.

Min integritet er nemlig ikke tilsalgs.

En sexarbeider selger sin intimitetsgrense for et par hundringser og lar seg invadere, på nytt og på nytt.

Det gjør ikke jeg når jeg bruker min kompetanse til å sette opp et hus.

Ja,du leste rett. Jeg bruker min kompetanse til å fylle dagen min med noe meningsfylt, og står igjen med full verdighet og visshet om at alle som går gjennom dørene til det huset, får vite at det er meg som var med og satte det opp. Det var ingen som fikk meg til å sette opp det huset for å tilfredstille seg selv med noe så kortvarig som en tretti-sekunders orgasme,mens de egentlig distraherte seg fra virkeligheten, med å dikte seg en fantasi om noe annet enn den ekte kvinnen de ligger med, underveis til klimakset.

Jeg kan ta på veggene til huset, se at de er i vater og at huset er vanntett. Det står der helt konkret og jeg kan være stolt av resultatet, selv om jeg kanskje ikke tjente så fett. Det samme gjelder ikke i din jobb.

En prostituert beveger seg i skjul for sannheten og vil for alltid være redd at noen av hennes kunder skal gjenkjenne henne og avsløre henne, når hun er sammen med familie og venner.

Den frykten og skammen trenger ikke jeg.

Det hullet innvendig, over egentlig å bare være et enkelt snytepapir for andre, trenger ikke jeg leve med. Det må dessverre du.

Frykten for å bli utsatt for vold på jobben trenger ikke jeg.

Jeg trenger ikke føle meg skitten og kvalm når jeg har jobbet med en ekkel kunde.

Jeg slipper ingen inn i min intimsone når jeg jobber, og min bevissthet danner seg ingen kroppslige minner fra ulike jobbsituasjoner som dukker opp i drømmene mine flere år seinere og plager meg.

Jeg kan alltid være stolt over at jeg kan et håndtverk og at det står på min CV hva jeg jobbet med, når jeg gjorde det og hvor. Det kan ikke du, uten å bli stigmatisert. Det slipper jeg.Det gjør desverre ikke du.

Jeg kan si opp i protest den dagen jeg føler meg brukt.Din jobb ER å bli brukt. Det er forskjellen.

Hva jobber du med?

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

- Må man være pen for å jobbe som prostituert?

- Må man leie sted selv, eller går det an å jobbe med "hjemmebesøk"?



Anonymous poster hash: 986d7...4d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal prøve å dele opp spørsmålene(påstandene) dine, for å gi et best mulig forståelig og utfyllende svar.

Å føle seg tom innvendig fordi andre bruker en til å oppfylle egne ønsker og behov.

Jeg vet om flere jenter som måtte gi opp jobben som eskortepike etter en periode fordi de følte nettopp dette; depresjon,angst og tomhet fordi de innså at mange av kundene KUN brukte dem for å dekke sine egne seksuelle behov der og da, for deretter å reise hjem igjen til familien sin og gi sin ekte verdifulle kjærlighet til dem. Ja, dette er en realitet for svært mange sexkjøpere(men absolutt ikke alle, jeg svarer gjerne på hvem som kjøper og hvorfor de kjøper om noen spør meg i et nytt innlegg). I de verste tilfellene har jeg hørt om ei som endte med å ta sitt eget liv...

Det er derfor denne jobben IKKE passer for alle. Hver enkelt vet med seg selv om dette er noe man selv kunne drevet med, om ikke finner man det nok fort ut. Som nevnt tidligere, jeg er svært trygg på meg selv, vågal og ikke redd for å ta risikoer(kall meg tøff eller naiv). Jeg vet hva jeg begir meg ut på, og aksepterer realiteter. Jeg ser på det som at jeg "bruker" kundene like mye som de bruker meg for å oppfylle ønsker og behov. Dessuten tar jeg aldri imot klienter om jeg har lyst å kun slappe av en dag eller to. På denne måten skader jeg ikke meg selv psykisk. Ikke minst får man nye bekjentskaper, noe som alltid er hyggelig :) Derfor tror jeg neppe at jeg kommer til å havne i kjelleren. Husk at det er individuelt og ALLE mennesker er forskjellige!

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Det er derfor denne jobben ikke passer for noen.

Jentene du snakker om har ikke lenger kunnet leve i selvbedraget om at deres kunder nyter dem.

Det gjør visst fortsatt du?

Hva gjør ditt sjelsliv forskjellig fra alle oss andre sitt? Hva gjør at din bevissthet og dine elementære behov skiller seg ut fra resten av den menneskelige rase?

Spør du meg så er det ingenting som gjør deg annerledes.

Før eller seinere når virkeligheten deg igjen.

At du har denne tråden her og ber folk fortsette å stille spørsmål gir meg en følelse av at du er eksibishonist og liker å få oppmerksomhet, liker å sjokkere, vekke oppsikt og provosere.

Vel, du sjokkerer ikke meg. Du provoserer ikke heller.

Jeg har hørt mange fler enn du aner innrømme at dette livet ikke er for noen, og at de før eller seinere oppdager at den eneste de lurer er seg selv.

Og, jo. Frykten for at en kunde skal se deg og gjenkjenne deg,den er der. Fordi det er innvendig man skammer seg,når man vet at den mannen der, han følte ingenting hverken for deg eller den sexen du ga ham. Du solgte deg til ham for litt penger,og han vet det. Den erkjennelsen slipper du ikke unna,selv om du tror det i dag. Såpass sosialisert inn i dette samfunnet og denne verdens normer er vi alle sammen. Det finnes ikke noe alternativt samfunn du kan sammenligne med og si "Sånn lever de der, så det vil jeg gjøre".

Om ikke du deler dette synet på verden og på mellommenneskelige relasjoner,, men har din egen filosofi, så har resten av samfunnet det synet. Så det skal svært mye til at du "stortrives" med å stå alene som forkjemper for "verdigheten" i noe så stigmatisert som å være en hore.

Edit:Bare ikke lur deg selv til å tro at en horekunde ikke forakter deg.Det gjør han meget sannsynlig.Like sterkt som han forakter seg selv for at han kjøper sex av en hore.Hvorfor tror du de ellers ikke vil ha det ut,at de er sexkjøpere og identifisere nøyaktig hvem de har kjøpt , når de er ute med familien sin eller sjefen?

Ikke fordi det er kriminelt,nei...

Endret av Tøytigern
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål:

- Må man være pen for å jobbe som prostituert?

- Må man leie sted selv, eller går det an å jobbe med "hjemmebesøk"?

Anonymous poster hash: 986d7...4d3

Her kan jeg gjerne svare:

Nei,det må man ikke.

Det er ikke lov til å leie et sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor denne jobben ikke passer for noen.

Jentene du snakker om har ikke lenger kunnet leve i selvbedraget om at deres kunder nyter dem.

Det gjør visst fortsatt du?

Hva gjør ditt sjelsliv forskjellig fra alle oss andre sitt? Hva gjør at din bevissthet og dine elementære behov skiller seg ut fra resten av den menneskelige rase?

Spør du meg så er det ingenting som gjør deg annerledes.

Før eller seinere når virkeligheten deg igjen.

Hva gjør deg rett til å dømme andre?

Er ditt liv perfekt, og er du den rette til å bestemme hvordan mennesker skal leve sitt liv?

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør deg rett til å dømme andre?

Er ditt liv perfekt, og er du den rette til å bestemme hvordan mennesker skal leve sitt liv?

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

Jeg dømmeringen.

Jeg sier hvordan det er for alle dem jeg har snakket med.

Og det er mere enn bare et par stykker.

TS prøver å framstå så flott, galant og "profesjonell",men det er bare et forsvarsverk,eller en person med en fetish som dikter opp en fantasi om hvem "hun" er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Roberts: Richard Gere kommer ikke. Du blir ikke reddet av en fordomsfri, rik prins som elsker deg betingelsesløst og ser hvor respektabel du egentlig er, fordi du elsker opera. Beklager.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en ærlig tråd! :)

Jobber du som prostituert her i Norge eller i et annet land? Siden du nevnte i et innleeg at du heldigvis hadde truffet noen andre norske jenter (husker ikke ord rett hva du skrev men:)

Og hvordan begynte du liksom? Hvordan går dem prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en ærlig tråd! :)

Jobber du som prostituert her i Norge eller i et annet land? Siden du nevnte i et innleeg at du heldigvis hadde truffet noen andre norske jenter (husker ikke ord rett hva du skrev men:)

Og hvordan begynte du liksom? Hvordan går dem prosessen?

Du vet at dette er kriminell aktivitet, ikkesant?

Bare nevner det, sånn før jeg stikker.

TS er ettermin mening ingen "eskortepike". De jobber på denne tiden av døgnet...

TS er heller en mann som sitter hjemme og lager seg en fantasi om hvordan de damene han vanligvis kjøper seg "er" i "virkeligheten"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt ærlig, kan ikke du bare klappe igjen, Tøytigern?
Du sier ikke fakta, du sier din mening. Og du har sagt den høyt og tydelig, så kan du heller la dette innlegget være for de som faktisk vil spørre hun om noe, noe det var ment for. Du er bare irriterende.

Vi vet alle sammen nå at du syns ditt og datt, og det skal du få lov til, men ikke være så diskusjonssyk at du gidder å plage folk som faktisk er på dette innlegget for å lære ting, noe innlegget var ment til, ikke å høre din mening.



Anonymous poster hash: e133f...1d4
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at dette er kriminell aktivitet, ikkesant?

Bare nevner det, sånn før jeg stikker.

TS er ettermin mening ingen "eskortepike". De jobber på denne tiden av døgnet...

TS er heller en mann som sitter hjemme og lager seg en fantasi om hvordan de damene han vanligvis kjøper seg "er" i "virkeligheten"...

Virkelig? Hvis du leser litt hva hun har skrevet så skriver hun flere ganger at hun tar seg fri noen dager, og at hun ikke jobber 24/7.

Anonymous poster hash: e133f...1d4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du, Tøytiger, skulle ta meningene dine med deg et annet sted? TS har startet en ærlig tråd hvor folk kan spørre henne om ting de lurer på, men du ser ut til å tro at det er DU som sitter på svarene om hennes liv og hverdag, så hva gjør du her, egentlig?

Så, over til TS. Er det et sterkt kroppspress i bransjen? Er det slik at jo yngre, jo bedre? Jeg er 30 og ser veldig gjennomsnittlig ut, men er flink med klær og sminke, har jeg noen sjanser?



Anonymous poster hash: 48d2b...f83
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dømmeringen.

Jeg sier hvordan det er for alle dem jeg har snakket med.

Og det er mere enn bare et par stykker.

TS prøver å framstå så flott, galant og "profesjonell",men det er bare et forsvarsverk,eller en person med en fetish som dikter opp en fantasi om hvem "hun" er.

Hvordan vet du dette?

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig, kan ikke du bare klappe igjen, Tøytigern?

Du sier ikke fakta, du sier din mening. Og du har sagt den høyt og tydelig, så kan du heller la dette innlegget være for de som faktisk vil spørre hun om noe, noe det var ment for. Du er bare irriterende.

Vi vet alle sammen nå at du syns ditt og datt, og det skal du få lov til, men ikke være så diskusjonssyk at du gidder å plage folk som faktisk er på dette innlegget for å lære ting, noe innlegget var ment til, ikke å høre din mening.

Anonymous poster hash: e133f...1d4

Klappe igjen?

Fordi jeg forteller den usminkede sannheten,det da. Og trasher de fantasiene dere håpet å spinne videre på,etter å ha lest denne tragiske tråden her?

"O, ja. Men MIN hore er så lykkelig, så.Jeg ødelegger ingen."

Og "Jeg skal bli det og tjene en masse, før jeg begynner på studier etterpå."

Ja,for all del.

Dette jeg skriver er forresten ikke "min mening" men veldokumentert av folk som jobber som psykologer, gateprester og i psykiatri. Internasjonalt.

Les en artikkel om "Håpets universitet"... Skrevet av en journalist som har intervjuet unge menn i sexindustrien på strendene av Afrikas vestkyst. Dit europeiske (ja, norske) kvinner i 50års alderen gjerne drar for å kjøpe "eskortemenn" å kose seg med i ferien.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber du med dersom dette ikke gjelder deg?Skal vedde mye på at andre får bruke deg til å oppfylle egne ønsker og behov, mot betaling i form av penger.

Noen ser ut til å tro at all jobb handler om å bli utnyttet for penger. Men mange mennesker har meningsfulle jobber. Jeg f.eks. har jobbet som journalist i Dagsrevyen. Jeg fikk penger for å drive med noe jeg syntes var morsomt, givende og et stort privilegium. Såpass givende at svært mange ville gjort det uten pengene også, og pengene var ikke grunnen til at jeg hadde denne jobben (jeg hadde nok penger fra før og gjorde det i tillegg til studier).



Anonymous poster hash: f3fa1...d1a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe å regne ut akkurat, når det er som du sier at variasjon for arbeidsmengde er så stor. Synes bare det er veldig rart at du ikke kan gi et grovt nummer, når du legger ut om så mye annet. F.eks om det ligger mellom 5-10.000 eller 40-50.000 kr måneden.

Tror nok at TS gir ganske så mange grove nummer jeg :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...