Gå til innhold

Spør en prostituert :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva står det på visittkortet ditt?"Prostituert", eller pynter du på sannheten og kaller det "Assisterende septikktømmer"? Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

Tror det heter eksotisk velværeterapeut :)

Anonymous poster hash: 453d5...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor pen er du og hva tar du?

Jeg har et rykte på meg for å være en av de peneste eskortejentene - dette basert på tilbakemeldinger og diverse anmeldelser fra kunder som har vært hos meg. Jeg vet ikke hvor lurt jeg gjør i å gi ut prisinformasjon. Men rundt 2500 kr timen.

Takk for svaret. Er det slik at man lever dobbeltliv der to-tre nære venninner vet hva man jobber med og så skjuler man det for resten? Og blir det ikke hardt å leve et sånt liv?

Bare hyggelig.
Det stemmer at man blir tvunget til å leve et dobbeltliv. Mange eskortejenter har et par-tre venninner(og til og med kjæreste) som vet hva de driver med og elsker dem fortsatt like mye. Jeg personlig har valgt å holde dette totalt skjult for min omgangskrets. Det kan være hardt og belastende, veldig hardt og belastende. Jobben krever da naturligvis at man har en viss psykisk styrke.

Hva forteller du til venner og familie at du jobber med?



Anonymous poster hash: 5e18c...42a

Vil ikke si noe konkret, men diverse vanlige jobber som butikkansatt etc.
Jeg vet om noen jenter lenger opp i årene og som har drevet med dette lenger som forteller venner og familie at de jobber innenfor ser

Hva tenker og føler du når du ligger der med en kunde?



Anonymous poster hash: 5b096...4c8

Jeg tenker ikke noe mer annerledes enn da jeg hadde sex uten å ta betalt, men hvis det er snakk om tiltrekning er det klart enkelte kunder jeg tiltrekkes mer av og har mer kjemi med enn andre. Og dette påvirker selvfølgelig sexen.

Hvordan påvirker yrket ditt selvfølelsen din?

Hvor lenge har du vært prostituert og hvor lenge tror du at du vil være det?

Opplever du farlige situasjoner, og hvis ja, hvor ofte?

Hvorfor begynte du å prostituere deg?

1. Yrket har uten tvil påvirket selvfølelsen min i positiv retning. Dette fordi jeg var(og er) 100% sikker på meg selv og visste hva jeg ville. Grunnen til at noen velger veien som prostituert varierer selvfølgelig fra person til person, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg stortrives med det jeg gjør.

2. Ingen kommentar til første del av spørsmålet, til andre del: Jeg vil være det en stund til, for deretter å ta vanlig utdanning. Dette er som sagt en jobb jeg stortrives med, så man skal ikke se bort ifra at jeg velger å beholde denne "hobbyen" ved siden av mitt "vanlige" liv.

3. Jeg har heldigvis ikke opplevd noen farlige situasjoner ennå, utenom en kunde som prøvde å presse meg til å ha sex med han uten kondom. Dette krever at man holder hodet kaldt og er klinkende klar på sine grenser. Det lureste er å ha en venn eller venninne som man avtaler å ringe til seg til en viss tidspunkt, og får man ikke tak i vedkommende skal man varsle politi.

4. Delvis fordi jeg alltid har hatt et stort behov for sex og fordi jeg er 100% selvsikker på egen kropp og seksualitet. Delvis også på grunn av seksuell nysgjerrighet. Annen informasjon vil jeg holde for meg selv.



Anonymous poster hash: f17cd...7ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en fast kundekrets, eller plukker du opp menn på gata?



Anonymous poster hash: 89538...fcb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke si noe konkret, men diverse vanlige jobber som butikkansatt etc.

Jeg vet om noen jenter lenger opp i årene og som har drevet med dette lenger som forteller venner og familie at de jobber innenfor ser

... - service og helsebransjen :)

TS



Anonymous poster hash: f17cd...7ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man "snyter" på skatten er det riktige å bruke de pengene som skulle vært skattet på tjenester så man ikke trenger å benytte seg av den offentlige velferden(privat helseforsikring, eget pensjonsfond o.l). Ikke sende spenn til veldedighet : ) Anonymous poster hash: 70f37...cb6

Privat pensjon og helseforsikring er å putte pengene i egen lomme. Man får ikke mindre pensjon ved å ha privat pensjonssparing man får begge deler.

samme med helseforsikring er hun som får fordelen og man dropper ikke offentlig helsetilbud med forsikring. Den dekker de små tingene ikke kreftbehandling eller sykehjemsplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem lærte deg opp?


Har du en hallik?

Det kommer an på hva du mener med "å læres opp". Jeg leste meg opp på dette mye selv, og snakket en god del med andre norske eskortejenter. Jeg lærte også mye av mine egne erfaringer.

Nei, jeg jobber selvstendig.

Hva er din månedslønn på, i gjennomsnitt?

Det vil jeg holde for meg selv.

Har du et kjærlighetsliv?

Hvis ja, hvordan takler kjæresten din yrket ditt?

Hvis nei, vil du bytte yrke om du møter noen eller må vedkommende aksepteret yrkesvalget ditt?

Du skriver at du som prostituert lærer å skru av følelsene dine, påvirker det følelser i andre relasjoner eller kan du kontrollere det?

Nei, jeg har ikke et kjærlighetsliv.
Ettersom jeg er en person som liker å ta en ting om gangen, er dette et spørsmål jeg finner vanskelig å svare på. Forhåpentligvis vil han synes det er OK at jeg har denne hobbyen ved siden av min vanlige jobb. Er han derimot ikke tilfreds med dette er det en sannsynlighet for at jeg vil gi den opp for forholdets skyld. Nå som det er sagt, er dette ting jeg må ta etterhvert.

En link til alle gutter(jenter) som en dag skulle datet en prostituert:

http://christianbvega.blogspot.no/2013/04/how-to-date-sex-worker.html?m=1

Hvordan takler du klienter når du har en dårlig dag? Når du ikke føler deg vel eller er sliten psykisk.

Anonymous poster hash: b6402...90d

Da tar jeg ikke imot klienter - rett og slett. I eskortejobben er det jeg som bestemmer :)

Har du en fast kundekrets, eller plukker du opp menn på gata?



Anonymous poster hash: 89538...fcb

Jeg plukker ikke opp menn på gata. :)



Anonymous poster hash: f17cd...7ea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kaller deg ekskortepike. Betyr det ar du ikke bare har sex, men stiller opp som "følge" i sosiale situasjoner?

Jeg sier til kundene mine at de har de x antall betalte timene til rådighet, og selv velger hva de vil bruke dem på; enten det er sex, middag, swingers, kaffe..........

Alle har valgt sex. Jeg må dog vurdere ganske kraftig dersom en kunde i 50-60 årene hadde bedt meg ut på middagsdate, dette på grunn av fare for mistanke og oppmerksomhet :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ikke svare på hva månedslønnen din sånn ca ligger på?

Fordi jeg personlig synes dette er en privatsak.

Jeg kan dog fortelle deg at såvidt jeg vet(!) tar prostituerte alt fra 1500-3000 kr timen(Hege Grostad tar enda mer!! Full forståelse for det :fnise: ). Noen jobber hele dagen, hele uken, mens andre igjen kun jobber en gang i uken, alt ettersom. Med andre ord; variasjonen er stor. Da kan du gjøre mattestykket selv :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er en typiskndag for deg? Når på døgnet jobber du?

Hvordan forbereder du deg? Får du følelsen av nervøsitet som før man skal holde en presentasjon, eller mer som før en date?

Anonymous poster hash: b6402...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hvitvasker du pengene du tjener på dette? Bruker du pengene du tjener på dette til rent forbruk? Kan se for meg at det blir litt vanskelig å betale bil/bolig og andre kostbare ting i kontante og det er vel begrenset hvor mange Louboutin-sko en kan ha, flotte reiser o.l. uten at bekjente fatter mistanke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg personlig synes dette er en privatsak.

Jeg kan dog fortelle deg at såvidt jeg vet(!) tar prostituerte alt fra 1500-3000 kr timen(Hege Grostad tar enda mer!! Full forståelse for det :fnise: ). Noen jobber hele dagen, hele uken, mens andre igjen kun jobber en gang i uken, alt ettersom. Med andre ord; variasjonen er stor. Da kan du gjøre mattestykket selv :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

3000x1950=5 850 000 :)

Når man ikke betaler skatt blir dette er grei årslønn.

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg personlig synes dette er en privatsak.

Jeg kan dog fortelle deg at såvidt jeg vet(!) tar prostituerte alt fra 1500-3000 kr timen(Hege Grostad tar enda mer!! Full forståelse for det :fnise: ). Noen jobber hele dagen, hele uken, mens andre igjen kun jobber en gang i uken, alt ettersom. Med andre ord; variasjonen er stor. Da kan du gjøre mattestykket selv :)

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Er jo ikke noe å regne ut akkurat, når det er som du sier at variasjon for arbeidsmengde er så stor. Synes bare det er veldig rart at du ikke kan gi et grovt nummer, når du legger ut om så mye annet. F.eks om det ligger mellom 5-10.000 eller 40-50.000 kr måneden.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du stortrives med det du gjør.

Jeg finner det vanskelig å tro at du ikke vil begynne å føle deg fullstendig tom innvendig etter hvert, siden andre får bruke deg til å oppfylle egne ønsker og behov, mot betaling i form av penger.

Og hvordan kan du stortrives hvis det er så hardt psykisk å holde dette skjult?

Man ville vel ikke behøve å skjule noe man stod fullt inne for, ikke skammet seg over og trivdes med å gjøre?

Å være "klinkende klar på egne grenser" hjelper lite hvis en mann bestemmer seg for å slå deg sønder og sammen. Hva gjør du da?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4. Delvis fordi jeg alltid har hatt et stort behov for sex og fordi jeg er 100% selvsikker på egen kropp og seksualitet.

Anonymous poster hash: f17cd...7ea

Da er du i tilfelle den eneste i verden som er dette.

Jeg tror personlig at det er mye fornektelse inne i bildet her.

Å lage denne tråden er trolig et ledd i å overbevise deg selv om at det du gjør et fint for deg og gir deg et godt selvbilde.

Jeg ville anbefalt deg å tenke omigjen, hvis du ikke mente det var moralisering. Noe du trolig gjør.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du stortrives med det du gjør.

Jeg finner det vanskelig å tro at du ikke vil begynne å føle deg fullstendig tom innvendig etter hvert, siden andre får bruke deg til å oppfylle egne ønsker og behov, mot betaling i form av penger.

Og hvordan kan du stortrives hvis det er så hardt psykisk å holde dette skjult?

Man ville vel ikke behøve å skjule noe man stod fullt inne for, ikke skammet seg over og trivdes med å gjøre?

Å være "klinkende klar på egne grenser" hjelper lite hvis en mann bestemmer seg for å slå deg sønder og sammen. Hva gjør du da?

Hva jobber du med dersom dette ikke gjelder deg?

Skal vedde mye på at andre får bruke deg til å oppfylle egne ønsker og behov, mot betaling i form av penger.

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du i tilfelle den eneste i verden som er dette.

Link til forskningsresultater.

På forhånd, takk :)

Anonymous poster hash: 3a1c0...aea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du i husleie/boutgifter og kan du ha med kundene hjem?

Hvis du ikke hadde vært prostituert, hva ville du ha vært, og hva skulle få deg til å skifte yrke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...