Gå til innhold

Spør en prostituert :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Oii - for real??

Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å ha sex med noen jeg ikke var ordentlig tiltrukket av - føler du ikke på dette selv? Det er ikke ofte jeg ser en mann jeg kunne tenke meg å ha sex med liksom, han skal være KJEKK. Eller er du ikke så kresen (alt går i grisen osv.). *Gliiiiise*

Jeg må si meg enig her.

Jeg hadde også hatt store problemer med å ha sex med en jeg overhode IKKE er tiltrukket av. Hadde vært vanskelig. Uansett å mye penger jeg fikk av han.

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må si meg enig her.

Jeg hadde også hatt store problemer med å ha sex med en jeg overhode IKKE er tiltrukket av. Hadde vært vanskelig. Uansett å mye penger jeg fikk av han.

Helt enig, men det er også her jeg aldri har forstått hvordan man kan være motstander av å selge/kjøpe sex og one night stand. Hvor stor prosent av ONS hadde blitt gjennomført uten alkohol involvert? Trolig svært få. Å knulle en vilt fremmed i fylla finner jeg totalt ynkelig og kommer ALDRI til å gjøre det.

Enten man vil det eller ikke så er ONS fordekt prostitusjon. Som regel er det kvinnen som blir utnyttet i fylla, gjerne gjennom påspandert både drinker og taxi og gutten får "belønning" i form av fitte. Avskyelig.

Anonymous poster hash: 51120...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, men det er også her jeg aldri har forstått hvordan man kan være motstander av å selge/kjøpe sex og one night stand. Hvor stor prosent av ONS hadde blitt gjennomført uten alkohol involvert? Trolig svært få. Å knulle en vilt fremmed i fylla finner jeg totalt ynkelig og kommer ALDRI til å gjøre det.

Enten man vil det eller ikke så er ONS fordekt prostitusjon. Som regel er det kvinnen som blir utnyttet i fylla, gjerne gjennom påspandert både drinker og taxi og gutten får "belønning" i form av fitte. Avskyelig.

Anonymous poster hash: 51120...df7

rettelse....

*...... sex og ikke motsander av one night stand

Anonymous poster hash: 51120...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

Seriøst? Hvordan kan du likestille prostitusjon og ONS?

ONS fordekt prostitusjon? Er du full?

Og kvinner utnyttet i fylla? Liker ikke kvinner sex mener du?

Ekstremt gammeldagse og kvinnefiendtlige holdninger du presenterer her.

Sist gang jeg hadde en ONS følte jeg meg faktisk utnyttet av hun som dro meg med og synes det skjedde litt for fort, selv for min smak. Videre sa jeg at hun måtte betale taxi om hun skulle bli med meg, noe hun gjorde.

Get real.

Helt enig, men det er også her jeg aldri har forstått hvordan man kan være motstander av å selge/kjøpe sex og one night stand. Hvor stor prosent av ONS hadde blitt gjennomført uten alkohol involvert? Trolig svært få. Å knulle en vilt fremmed i fylla finner jeg totalt ynkelig og kommer ALDRI til å gjøre det.

Enten man vil det eller ikke så er ONS fordekt prostitusjon. Som regel er det kvinnen som blir utnyttet i fylla, gjerne gjennom påspandert både drinker og taxi og gutten får "belønning" i form av fitte. Avskyelig.



Anonymous poster hash: 51120...df7

Endret av JakeGreen
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på hvordan det er best å gå frem om man er nysjerrig og vil prøve seg, hvordan får man kontakt med kunder etc? Benytter du deg av blogging, annonsering osv? Og hvordan gjør man det med kontaktinformasjon, har du skjult/hemmelig nummer?

S

Har sendt deg en PM :)

Hva om det kommer folk du kjenner?

Da er det bare å få jobben gjort, det!

Når man er i denne bransjen så må man være inneforstått med at risikoen for å treffe bekjente er der. For meg er det ingen problem om kunden er en venn eller bekjent.Tvert imot hadde det vært en lettelse, fordi da vet jeg at noen i min omgangskrets har et åpent sinn når det gjelder prostitusjon, og vi har ikke lenger noe å skjule for hverandre.

Hva ville dine besteforeldre tenkt om yrkesvalget ditt?

Og ville du støttet dine egne barn hvis de ville prostituere seg i fremtiden?

Min bestefar er død, min bestemor hadde nok avskrevet meg som barnebarn og gjort sitt beste for å få meg ut av familien.

Ja, det ville jeg så absolutt gjort, såfremt de er voksne nok til å stå for egne valg og eget liv. Om datteren min fortalte meg at hun hadde begynt å prostituere seg, ville jeg gitt henne råd om både prevensjon og det å sette grenser, på samme måte en hvilken som helst mor bør gjøre når datteren har debutert seksuelt og forteller om det.

Jeg ville tilbudt meg som kontaktperson i den forstand at hun skal ringe meg før treffet, eventuelt ringer jeg henne til en viss tidspunkt for å forsikre meg om at hun har det bra og møtet har gått greit. Jeg hadde med andre ord gjort alt i min makt for at hun skulle få det tryggest mulig i jobben sin - noe som vanskelig for eskortejenter i dag på grunn av den norske sexkjøps-loven.

Jeg ville nok også anbefalt henne å ta en utdanning ved siden av, på grunn av den sterke stigmatisering hun kan bli påført om dette skulle komme ut og hun ville bestemme seg for å slutte en dag.

Jeg har selv tenkt meg inn i sexbransjen litt etter hvert, og driver og undersøker litt.

Da nettverksbygging går over nett, lurer jeg på om du bruker noen verkttøy for å holde aktiviteten din skjult? F.eks VPN/Tor?

Enn så lenge har jeg ikke funnet noe svar på akkurat dette.

Nei jeg bruker ingen verktøy for å holde aktiviteten min skjult. Jeg vet heller ingenting om dette.

Er dette noe du anbefaler til andre kvinner?

:)

Både ja og nei.

Ja, fordi:

- Du tjener mye penger for noe du elsker å gjøre.

- Du trenger ikke lenger å dra på byen hver helg for å få deg noe.

- Du blir en veldig åpen og fordomsfri person.

- Du skaper flotte bekjentskaper med interessante mennesker.

- Du bestemmer selv hvordan og hvor mye du vil jobbe.

- Du får tilfredsstilt egne seksuelle behov.

- Du lærer å bli bestemt, jobbe selvstendig og virkelig stå for deg selv. Du vet at den eneste du kan stole på, er deg selv. Man blir rett og slett sin egen beste venn.

Nei, fordi:

- Det kan gå veldig, veldig galt om du ikke klarer å sette grenser.

- Det kan være slitsomt å leve et dobbeltliv.

- Du risikerer MYE!

- Du kan få lav selvfølelse.

- Kjærlighetslivet blir umiddelbart vanskeligere.

Oii - for real??

Jeg tror jeg hadde hatt store problemer med å ha sex med noen jeg ikke var ordentlig tiltrukket av - føler du ikke på dette selv? Det er ikke ofte jeg ser en mann jeg kunne tenke meg å ha sex med liksom, han skal være KJEKK. Eller er du ikke så kresen (alt går i grisen osv.). *Gliiiiise*

Jeg har ingen problemer å ha sex med kunder som ikke er pene i andres øyne, fordi jeg klarer å se deres unike sjarm ;)

Jeg har dog opplevd å ha kunder som er 60 år+. Dette synes jeg er ganske ukomfortabelt med tanke på at han da er minst 40 år eldre enn meg. Derfor har jeg vært flinkere til å spørre om kundens alder før jeg velger å treffe dem.

Har du noengang hvert forelsket/elsket en kjæreste?

Jeg har aldri vært ordentlig forelsket eller hatt en kjæreste. Men jeg vet om andre eskortejenter som både har kjæreste og ektemann.

Anonymous poster hash: e1da5...5f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tør du ikke stå frem til familien og venner at dette er yrket ditt? Skammer du deg over yrket ditt? Hvis du står frem, så betyr jo det at ette er normalt, eller er det kanskje ikke normalt nok?



Anonymous poster hash: 33ea5...c1e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VÆRSÅSNILL, HOLD KJEFT OG LA VÆRE Å KOMMENTERE I TRÅDEN.

takk på forhånd.

Anonymous poster hash: 34cd3...9bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sa at det gjør kjærlighetslivet vanskeligere.

Det er ikke slik at det til og med blir en umulighet?

Jeg er en mann som har fått ganske bra drag de siste årene og jeg har merket at det har gjort ting vanskeligere i forhold til å få seg en kjæreste. Når mange damer er innenfor min rekkevidde og særlig etter at jeg har ligget med de, så merker jeg at jeg fort mister interessen.

Jeg vet ikke hvorfor.

Egentlig tror jeg det er fordi jeg ble avvist av en jente jeg virkelig likte for litt tilbake og så skrudde jeg kanskje av følelsene mine litt og er litt defensiv. Har begynt å se på jenter mer som noe jeg ligger med og ikke noe mer. Høres kanskje litt respektløst på den siste setningen der, men jeg kan forsikre meg om at jeg behandler jenter bra.

Beklager om det ble en liten avsporing.



Anonymous poster hash: d6887...a0a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Betaler kunden før eller etter? Dvs du vet jo ikke på forhånd hvor lang tid det kommer til å ta. - Hva gjør du de dagene du har mensen? Noen gang blitt overrasket mens du holdt på med en kunde? - Hva gjør du hvis en kunde har ereksjonsproblemer? Har du "yrkesstolthet" slik at du må få det til? - Ser du kunden i øyne under samleie? - Må du ha hjelp av glidemidler? Eller blir du opphisset uansett? Masse ting jeg lurer på ser jeg.... Anonymous poster hash: bdcbe...799

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tør du ikke stå frem til familien og venner at dette er yrket ditt? Skammer du deg over yrket ditt? Hvis du står frem, så betyr jo det at ette er normalt, eller er det kanskje ikke normalt nok?

Fordi jeg ikke vil miste familien min.

Har en jomfru noengang hyret deg? :P

Såvidt jeg vet har jeg ennå ikke hatt en jomfru som kunde, men det er absolutt ikke uvanlig at en jomfru oppsøker eskortejenter.

Du sa at det gjør kjærlighetslivet vanskeligere.

Det er ikke slik at det til og med blir en umulighet?

Jeg er en mann som har fått ganske bra drag de siste årene og jeg har merket at det har gjort ting vanskeligere i forhold til å få seg en kjæreste. Når mange damer er innenfor min rekkevidde og særlig etter at jeg har ligget med de, så merker jeg at jeg fort mister interessen.

Jeg vet ikke hvorfor.

Egentlig tror jeg det er fordi jeg ble avvist av en jente jeg virkelig likte for litt tilbake og så skrudde jeg kanskje av følelsene mine litt og er litt defensiv. Har begynt å se på jenter mer som noe jeg ligger med og ikke noe mer. Høres kanskje litt respektløst på den siste setningen der, men jeg kan forsikre meg om at jeg behandler jenter bra.

Beklager om det ble en liten avsporing.

Jeg tror ikke det er en umulighet, men la oss si at jeg blir nødt til å finne de guttene som er veldig fordomsfrie og seksuelt åpensinnet. Inntrykket mitt er at det er få av dem. Uansett er jeg ikke ute etter et forhold mens jeg driver med dette, den dagen jeg møter min kjære har jeg nok allerede sluttet, eller så har jeg det bare som en hobby, om min kjære tillater det :)

- Betaler kunden før eller etter? Dvs du vet jo ikke på forhånd hvor lang tid det kommer til å ta.

- Hva gjør du de dagene du har mensen? Noen gang blitt overrasket mens du holdt på med en kunde?

- Hva gjør du hvis en kunde har ereksjonsproblemer? Har du "yrkesstolthet" slik at du må få det til?

- Ser du kunden i øyne under samleie?

- Må du ha hjelp av glidemidler? Eller blir du opphisset uansett?

Masse ting jeg lurer på ser jeg....

- Hos meg må han alltid betale før vi gjør noe som helst. Vi avtaler alltid på forhånd hvor lenge han ønsker å treffe meg.

- Da tar jeg fri :) Ikke uvanlig at jeg tar meg en uke eller to fri når jeg har mensen eller bare vil slappe av litt. Ja, det har jeg, men han tok det heldigvis svært pent.

- Jeg er opptatt av å ikke opptre mer profesjonelt ovenfor kunden mer enn nødvendig. Jeg liker å være på bølgelengde med han jeg treffer og la ting gå naturlig. Siden jeg tilbyr GFE(girlfriend experience) er dette ekstra viktig.
Ereksjonsproblemer er mer vanlig enn man tror, og ingenting å være flau eller skamme seg over :) Går det ikke så går det ikke, da er det bare å legge seg i armkroken hans og ha det koselig og eventuelt prøve igjen litt senere :)

- Ja, det kan jeg fint gjøre. Det er noe ekstra pirrende med det.

- Jeg er ei jente som blir svært fort kåt og våt. Jeg har opplevd å måtte bruke glidemiddel én gang, men jeg vil tro det var fordi det var såpass sent på kvelden og jeg var sliten, eller så var jeg rett og slett ikke tiltrukket av han.



Ikke noe galt i å være nysgjerrig. Takk for mange fine spørsmål :)

Har du noen gang sugd en kunde uten kondom og svelget spermet hans? Hvis ja, hva fikk deg til å gjøre det?

Nei, det har jeg aldri gjort, og kommer aldri til å gjøre. Jeg er ekstremt nøye på kondombruk og sjekker meg for sykdommer jevnlig.



Anonymous poster hash: e1da5...5f4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan stiller du deg til BDSM ? ...er det noe du har utforsket mws kunder som har spurt om det ? hvor du selvsagt har en dominerende rolle.



Anonymous poster hash: f95d4...12f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hvordan kan man sile ut de frivillige eskortepikene på disse eskortesidene? Det har jo kommet fram i media at svært mange av disse annonsene er det bakmenn som etablerer på vegne av jenter de har makta over. Mange annonser har falske bilder og samme jente kan ha 10 ulike annonser med ulike navn.

- Har du opplevd at politiet har spanet på deg og dine bevegelser for å ferske kunder?

- Suger du pikk uten kondom?



Anonymous poster hash: 51120...df7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JakeGreen

1. Har du et seksualliv utenom kundene dine eller dekker jobben alle dine behov?

2. Reduserer dette din personlige opplevelse av sex? Blir sex redusert til noe rutinepreget og uspennende?

3. Kan du sende meg en PM?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...