Gå til innhold

Spør en horekunde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast :)

Anonymous poster hash: 1486b...ad3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor ofte kjøper du og synes du hun er attraktiv både fysisk og som person.

Med det siste tenkte jeg på om du bryr deg negativt om at hun er en hore

Endret av Arbeider
Skrevet

Hvor ofte kjøper du og synes du hun er attraktiv både fysisk og som person.

6-12 ganger i året.

Fysisk er en selvfølge, da man ser varene før man kjøper. Hvordan hun er som person er avgjørende for en eventuell neste handel.

Med det siste tenkte jeg på om du bryr deg negativt om at hun er en hore

Fitte er Aldri gratis.

Skrevet (endret)

Hva får deg til å kjøpe sex, istedenfor å finne en kjæreste/elskerinne?

Endret av Lady
  • Liker 1
Skrevet

Hva får deg til å kjøpe sex, istedenfor å finne en kjæreste/elsker ?

Det er enklere.

Hvis man står i en bar har man noen få prosent sjanse for å få et ligg, selv om man spanderer hele kvelden og prøver å sjarmere ei dame.

Kjøper man sex, så vet man hva man får til en avtalt pris.

Skrevet

Er de norske og tenker du over menneskehandel?

• Liker 1
Skrevet

Er de norske og tenker du over menneskehandel?

Noen er norske, og ingen er narkomane.

De fleste prostituerte gjør dette av egen fri vilje. Ikke så rart når man tenker på hvor godt de tjener :)

• Liker 5
Skrevet

Føles det noen ganger ut som at "dette gjør hun kun for penger, ikke fordi hun har lyst", eller føles det ikke sånn?

Skrevet

Noen er norske, og ingen er narkomane. De fleste prostituerte gjør dette av egen fri vilje. Ikke så rart når man tenker på hvor godt de tjener :)Anonymous poster hash: 1486b...ad3

Fail....

• Liker 7
Skrevet

Føles det noen ganger ut som at "dette gjør hun kun for penger, ikke fordi hun har lyst", eller føles det ikke sånn?

Det føles ikke sånn, selv om begge vet at det er for pengene.

Ærlig talt, hvor vanskelig er det å spille begeistret når man får grovt betalt for en time :)

• Liker 2
Skrevet

Har du opplevd å få følelser for en hore, og hvordan takler du det? :)

Anonymous poster hash: f87d9...c3c
Skrevet

Kjøper du sex fordi du ikke får det på noen annen måte?

Anonymous poster hash: a83b5...ba1
  • Liker 1
Skrevet

Har du opplevd å få følelser for en hore, og hvordan takler du det? :)

Flere ganger. Mange er sjarmerende, og vet mye om menn til tross for relativt ung alder.

Man takler det på samme måte som andre damer man egentlig vil ha men ikke får.

• Liker 1
Skrevet

Det er enklere.

Hvis man står i en bar har man noen få prosent sjanse for å få et ligg, selv om man spanderer hele kvelden og prøver å sjarmere ei dame.

Kjøper man sex, så vet man hva man får til en avtalt pris.

Kjøper du sex fordi du ikke får det på noen annen måte?

Anonymous poster hash: a83b5...ba1

Skrevet

Hva er forskjellen på å kjøpe lysten hennes med kontanter, og ikke for eksempel vesker, drinker, smiger osv som du og andre vil ha? Jeg tror vel kvinner har et problem med dette fordi dette illustrere realitetene.

Anonymous poster hash: 68d3b...6ba

• Liker 3
Skrevet

Flere ganger. Mange er sjarmerende, og vet mye om menn til tross for relativt ung alder.

Man takler det på samme måte som andre damer man egentlig vil ha men ikke får.

Har du vurdert å fortelle det til henne, for alt du vet kan hun ha de samme følelsene om deg, men har lik tankegang om at "det går ikke fordi hun/jeg er prostituert" ? Kunne du blitt sammen med henne om hun ville det samme med deg? :)

Skrevet

Hva er forskjellen på å kjøpe lysten hennes med kontanter, og ikke for eksempel vesker, drinker, smiger osv som du og andre vil ha? Jeg tror vel kvinner har et problem med dette fordi dette illustrere realitetene.

Anonymous poster hash: 68d3b...6ba

Veldig enig med deg :)

• Liker 2
Skrevet

Har du vurdert å fortelle det til henne, for alt du vet kan hun ha de samme følelsene om deg, men har lik tankegang om at "det går ikke fordi hun/jeg er prostituert" ? Kunne du blitt sammen med henne om hun ville det samme med deg? :)

Har ikke vurdert dette selv om jeg har blitt betatt. Mest trolig har det ført til komplikasjoner, både for henne og meg.

Kunne nok ha blitt sammen med ei som har vært prostituert. Men det ville ført til at hun mått slutte å selge sex --> ingen inntekt for henne --> Jeg betaler alt, og noen prostituerte har dyre vaner ;)

Skrevet

Har ikke vurdert dette selv om jeg har blitt betatt. Mest trolig har det ført til komplikasjoner, både for henne og meg.

Kunne nok ha blitt sammen med ei som har vært prostituert. Men det ville ført til at hun mått slutte å selge sex --> ingen inntekt for henne --> Jeg betaler alt, og noen prostituerte har dyre vaner ;)

Hva om jeg forteller deg at det finnes norske eskortejenter som har en kjæreste som synes det er ok at hun driver med dette? :) Hva synes du om denne linken? http://christianbvega.blogspot.no/2013/04/how-to-date-sex-worker.html?m=1

Og hvorfor valgte du å kopiere hennes innlegg, og ikke skrive ditt eget?

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg faktisk lurt lenge på:

Anstrenger du deg for å gi henne nytelse? Er det mye forspill? Hva med kyss, kjærtegn og pene ord? Ting som er vanlige i et kjæresteforhold/ekteskap. Eller er du bare opptatt av egen nytelse fordi du har betalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...