Gå til innhold

Spør en horekunde

Fremhevede innlegg

Skrevet

1. Hva om jeg forteller deg at det finnes norske eskortejenter som har en kjæreste som synes det er ok at hun driver med dette? :) Hva synes du om denne linken? http://christianbvega.blogspot.no/2013/04/how-to-date-sex-worker.html?m=1

2. Og hvorfor valgte du å kopiere hennes innlegg, og ikke skrive ditt eget?

Anonymous poster hash: f87d9...c3c

1. Det ville vært uaktuelt for min del. Et forhold inkluderer (etter min definisjon) at man ikke har sex med andre. Og for menn er trolig sex den viktigste drivkraften til å innlede et forhold i første omgang.

2. Jeg ville se om spørsmålene ble forskjellige.

Anonymous poster hash: 1486b...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere ganger. Mange er sjarmerende, og vet mye om menn til tross for relativt ung alder.

Hvor gammel er du selv?

Anonymous poster hash: a3bdd...565

• Liker 1
Skrevet

Er du ensom?

Anonymous poster hash: a83b5...ba1
Skrevet

2. Jeg ville se om spørsmålene ble forskjellige.

Støtter tråden din. Sitter og venter spent på svarene du velger å gi til nysgjerrige brukere. :) Hilsen TS av den andre tråden.

Anonymous poster hash: f87d9...c3c

Skrevet

Jeg kjenner at jeg har

1. Det ville vært uaktuelt for min del. Et forhold inkluderer (etter min definisjon) at man ikke har sex med andre. Og for menn er trolig sex den viktigste drivkraften til å innlede et forhold i første omgang. 2. Jeg ville se om spørsmålene ble forskjellige. Anonymous poster hash: 1486b...ad3

Du ville se om spørsmålene ble forskjellige. Jeg kjenner at det ikke er noe jeg vil spørre deg om, føler bare forakt. Mens TS i den andre tråden føler jeg sympati, interesse og nysgjerighet for.

• Liker 6
Skrevet

Dette har jeg faktisk lurt lenge på:

Anstrenger du deg for å gi henne nytelse? Er det mye forspill? Hva med kyss, kjærtegn og pene ord? Ting som er vanlige i et kjæresteforhold/ekteskap. Eller er du bare opptatt av egen nytelse fordi du har betalt?

Forstår at du lurer på dette.

Personlig har jeg vegring mot dype tungekyss med folk jeg ikke kjenner (det gjelder ikke bare prostituerte). Småkyssing kan forekomme, men det viktigste er dette:

Jeg har vært i noen forhold, men av en eller annen grunn så faller det meg mye lettere å gi komplimenter til de prostituerte. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvorfor det blir slik, men det har nok noe med at enkelte prostituerte er gode menneskekjennere, og det blir en behagelig stemning og mer intenst.

Jeg kan med hånden på hjerte si at, til tross for flere år i forhold, så har jeg flere ganger sagt til en prostituert at hun er tiltrekkende enn til damer jeg har vært i forhold med.

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er du selv?

Anonymous poster hash: a3bdd...565

Jeg er 29.

Skrevet

Er du ensom?

Anonymous poster hash: a83b5...ba1

Nei, jeg har nære venner av begge kjønn.

Skrevet

Du ville se om spørsmålene ble forskjellige. Jeg kjenner at det ikke er noe jeg vil spørre deg om, føler bare forakt. Mens TS i den andre tråden føler jeg sympati, interesse og nysgjerighet for.

Spørsmålene blir gjerne litt forskjellige, avhengig av om det er en kvinne eller mann som stiller dem. Du vet, uten prostituerte så ville det ikke vært noen kunder, og uten kunder så ville det ikke vært noen prostituerte (akkurat som høna og egget).

Men alle har rett til å mene hva de vil :)

Skrevet

Er det sex av typen "tøm og røm?", eller gjør du ting for hennes nytelse? Altså at hun får orgasme?

Skrevet

Er dette noe du er flau over, eller er redd for at noen av dine venner skal dømme deg for om de fikk vite det? Eller er dette noe du er åpen om?

Skrevet

Er det sex av typen "tøm og røm?", eller gjør du ting for hennes nytelse? Altså at hun får orgasme?

Seksualitet er et behov alle friske mennesker har. At prostistusjon retter seg mot menn har å gjøre med seksualdrift, 20 ganger mer testosteron, og andre biologiske forskjeller.

Likevel er empati noenlunde jevnt fordelt mellom kjønn. Og menn ønsker i like stor grad som kvinner at partneren skal få en fin opplevelse.

• Liker 1
Skrevet

Seksualitet er et behov alle friske mennesker har. At prostistusjon retter seg mot menn har å gjøre med seksualdrift, 20 ganger mer testosteron, og andre biologiske forskjeller.

Likevel er empati noenlunde jevnt fordelt mellom kjønn. Og menn ønsker i like stor grad som kvinner at partneren skal få en fin opplevelse.

Så det betyr i korte trekk "både og?" :P

Skrevet

Er dette noe du er flau over, eller er redd for at noen av dine venner skal dømme deg for om de fikk vite det? Eller er dette noe du er åpen om?

Personlig er jeg ikke flau.

For hvem er det egentlig som har bestemt at Frue, Familiebil, Familiehytte, Irsk setter, Familievilla og tre barn er den eneste veien til lykke?

Kostnadsmessig kan jeg dekke en sportsbil og en stor leilighet for 1/5 av denne prisen.

Likevel, jeg forteller aldri venner at jeg betaler for sex. Like lite som jeg ønsker at mine mannlige venner skal berette om sin seksualitet.

• Liker 2
Skrevet

Så det betyr i korte trekk "både og?" :P

Ja, det er både for å dekke seksuelle behov, for å oppfylle behov for å prestere og for empatiske grunner overfor en partner.

Gjest Thai clinch
Skrevet

Hva er utgiftene dine til kjøp av sex i måneden/halvåret?

Tenker du noen gang på at pengene kunne vært brukt "bedre", eller har du såpass god råd at du ikke tenker på økonomi?

Skrevet

Hva er utgiftene dine til kjøp av sex i måneden/halvåret?

Tenker du noen gang på at pengene kunne vært brukt "bedre", eller har du såpass god råd at du ikke tenker på økonomi?

Ca 15 000 i halvåret.

Billig i forhold til forhold :)

• Liker 1
Skrevet

Hvordan gikk du frem første gangen? Møttes dere på nett, på veien, i en klubb?

Anonymous poster hash: 84f71...194
Skrevet

Det var da voldsomt så aktive horene og horekundene var på seksualitetsforumet til Kg om dagen...

Skrivestilen deres er kliss lik også...

"Underlig"...

• Liker 2
Skrevet

Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast :)

Og her er HI til den andre tråden der det er horen" som snakker...

"Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast :) "

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=773111

Merkelig at de er kliss like, gitt.

Kanskje noen bør ringe Gaustad og sjekke om det er ledige rom,for her sliter åpenbart noen med splittet personlighet...

Tror folket fortsatt at TS er en ekte person og ikke en med en fetish som trenger å fantasere?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...