Sweet77 Skrevet 16. september 2013 #41 Skrevet 16. september 2013 ...eller en mann som prøver å endre verden syn på prostituerte / horekunder. 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #42 Skrevet 16. september 2013 Og her er HI til den andre tråden der det er horen" som snakker... "Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast " http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=773111 Merkelig at de er kliss like, gitt. Kanskje noen bør ringe Gaustad og sjekke om det er ledige rom,for her sliter åpenbart noen med splittet personlighet... Tror folket fortsatt at TS er en ekte person og ikke en med en fetish som trenger å fantasere? No shit Sherlock. Bruker man copy-paste så blir det likt Anonymous poster hash: 1486b...ad3 4
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #43 Skrevet 16. september 2013 Hva er forskjellen på å kjøpe lysten hennes med kontanter, og ikke for eksempel vesker, drinker, smiger osv som du og andre vil ha? Jeg tror vel kvinner har et problem med dette fordi dette illustrere realitetene.Anonymous poster hash: 68d3b...6ba Forskjellen er at du ikke kjøper LYSTEN hennes med penger, du kjøper KROPPEN. En dame på byen har ikke sex med deg (frivillig) uansett hvor mange vesker og drinker du kjøper henne med mindre hun har lyst. Jeg prøvde hore en gang, det var sjokkerende stor forskjell fra det jeg var vant til, og det manglet noe ekstremt viktig, hennes lyst på meg, og det var en betydelig viktigere ting enn jeg trodde. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Anonymous poster hash: 4e877...232 3
Pene sko... Skrevet 16. september 2013 #44 Skrevet 16. september 2013 (endret) Det er enklere. Hvis man står i en bar har man noen få prosent sjanse for å få et ligg, selv om man spanderer hele kvelden og prøver å sjarmere ei dame. Kjøper man sex, så vet man hva man får til en avtalt pris. Anonymous poster hash: 1486b...ad3 Hva!? Å finne en tilfeldig overstadig full og kåt dame på byen er da ingen sjeldenhet, ei heller en stor kunst (playere på utesteder ser jeg ned på - talentløst). Du må ikke engang til sleezy utesteder i syden for å finne damer som mer enn gjerne slår beina rundt en any swinging dick. Men ok, for å gå bort fra den talentløse og udelikate byturen med usunne mengder alkohol, og innpåslitne playere som forfører (rettere sagt presser) damer på en måte som ofte grenser (av og til krysser denne grensen) mot regelrett overgrep (disse har jeg ingen respekt for), så er det heller ikke vanskelig å bli godt kjent med noen på dagtid heller. Tvert i mot er det heller koseligere på denne måten - synes nå jeg i hvert fall. Du må bare være litt frempå, men likevel høflig. Uten selvtillit kommer du absolutt ingen vei i denne verdenen. Her kan du også få vise deg fra en bedre side og kanskje finne noen du virkelig liker, som kanskje også virkelig liker deg tilbake. Dette er det beste. Endret 16. september 2013 av Pene sko... 2
kristian82 Skrevet 16. september 2013 #45 Skrevet 16. september 2013 (endret) Vært mye tråder om prostitusjon i det siste, virker som mange egentlig er nysgjerrige. Her kan dere spørre om hvordan det foregår. Jeg kommer til å være forsiktig med å gi ut privat informasjon, og kommer ikke til å svare på moraliserende/nedsettende kommentarer. Ellers er det bare å spørre om løst og fast Anonymous poster hash: 1486b...ad3 1. Tenker du på at graden av frivilighet kan variere blant de du kjøper sex av? 2. De andre kundene som har vært med henne tidligere i uken og samme dag som deg, legger ingen demper på lysten? 3. Gjennom jobben min har jeg også innblikk i at flere horekunder oppfatter prostituerte som selger ubeskyttet sex som ekstra attraktive. Er du en av de? I så fall, HIV-hepatitt osv. er ting du ikke bryr deg om? 4. Er det ikke flaut å vite at man er en horekunde? 5. Innbiller du deg at den prostituerte nyter det? Endret 16. september 2013 av kristian82
AnonymBruker Skrevet 16. september 2013 #46 Skrevet 16. september 2013 1. Tenker du på at graden av frivilighet kan variere blant de du kjøper sex av? De jeg har sex med har det av egen fri vilje. 2. De andre kundene som har vært med henne tidligere i uken og samme dag som deg, legger ingen demper på lysten? De er meget renslige. 3. Gjennom jobben min har jeg også innblikk i at flere horekunder oppfatter prostituerte som selger ubeskyttet sex som ekstra attraktive. Er du en av de? I så fall, HIV-hepatitt osv. er ting du ikke bryr deg om? Aldri uten kondom. 4. Er det ikke flaut å vite at man er en horekunde? Ikke mer flau enn om jeg har sex med ei lite attraktiv dame etter en fuktig tur på byen. 5. Innbiller du deg at den prostituerte nyter det? Ja, av og til nyter de det. Anonymous poster hash: 1486b...ad3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå