Gå til innhold

Drømmedama er blitt tykk :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en jente jeg datet for ca. ett år siden, men hun flyttet utenlands så vi måtte avslutte ting. Det var egentlig dumt, for dette var en super jente. Smart, morsom og dødspen.

Så her om dagen melder hun meg at hun er tilbake i byen og vil møte meg. Jeg har møtt et par andre jenter i mellomtiden, men ingen som henne. Men når jeg møter henne er jeg nærmest i sjokk. Hun har gått opp minst 20 kg. Fra å være en tynn, kjempepen og herlig jente er hun nå en tykk og direkte motbydelig kvinne. Jeg unnskyldte meg etter fem minutter og stakk.

Jeg må bare skrive dette et eller annet sted, for jeg er så skuffet og sjokkert. Hvordan er det mulig? Hvordan kan en herlig dame gå fra slank og vakker til overvektig og ekkel på kun ett år? Hva skjedde? Jeg ville ikke såre henne, så jeg spurte ikke hva skjedde. Men tror hun skjønte greia...

Anonymous poster hash: 8eb1f...057
  • Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du sikker på at du ikke overdriver og at disse 20 kg ikke er bare 5 kg?

Noe har tydeligvis skjedd; enten har hun blitt veldig glad i mat eller så har hun personlige problemer som har utløst en spisetrang.

Jeg syntes ikke at du er en idiot fordi jeg forstår sjokket ditt og jeg tror jeg hadde også blitt lett satt ut om en fyr jeg var interessert i gikk kraftig opp i vekt.

• Liker 7
Skrevet

Da er hun ikke drømmedama....hadde hun vært det hadde du likt henne uansett hvordan hun så ut!

/ts

Så utseende betyr ingenting? Dette er en jente på 1.70 som har gått fra slank og pen, til en flodhest. Ja, det høres slemt ut, men det er sannheten. Hun er dobbelt så stor. Jeg vil tippe hun veier godt over 75 kg nå. Tidligere var hun noen og femti kilo...

• Liker 4
Skrevet

Er du sikker på at du ikke overdriver og at disse 20 kg ikke er bare 5 kg?

Noe har tydeligvis skjedd; enten har hun blitt veldig glad i mat eller så har hun personlige problemer som har utløst en spisetrang.

Jeg syntes ikke at du er en idiot fordi jeg forstår sjokket ditt og jeg tror jeg hadde også blitt lett satt ut om en fyr jeg var interessert i gikk kraftig opp i vekt.

/ts

Nei, jeg overdriver ikke. En kompis var tilfeldigvis på samme kafe/bar i kveld og han lurte på hva jeg gjorde med henne der. Jeg viste han bilder av hvordan hun så ut tidligere og han nektet på at det var samme jente. Han kjente henne ikke igjen. Jeg overdriver absolutt ikke når jeg sier hun har gått opp 20 kg på ett år.

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig eller hva hun tenkte. Jeg har aldri møtt en jente som henne tidligere, men nå vil jeg ikke ha noe som helst med henne å gjøre igjen. Samtidig vil jeg ikke si hvorfor til henne.

Skrevet

Jeg synes ikke TS reagerte særlig fint, så null ære til han for det!

Likevel kan man ikke si at liker du jenta så har 20 kg ikke noe å si. TO kg har ikke noe å si, 20 HAR mye å si!

Hvis min mann hadde gått opp 20 kg, hadde jeg ikke elsket han mindre, men det kan hende jeg hadde tent mindre på han, for jeg synes han er så deilig nå. Og hvis han veide 20 kg mer når vi møttes for mange år siden, hadde jeg rett og slett ikke blitt forelsket! Det høres ikke fint ut, men det er sannheten.

• Liker 25
Skrevet

Så hun er 1.70 og veier 75 kg, og du kaller henne en FLODHEST? Først skjønte jeg sjokket ditt over at en jente du ikke har sett på lenge har gått opp mye i vekt, det er forståelig nok, i tillegg til at det er forståelig at du likte henne bedre tynnere. Men seriøst mann, det virker som du ikke tenker klart. Hun har lagt på seg og er lett overvektig, men FLODHEST? Motbydelig? Kanskje hun ikke ser på seg selv som motbydelig selv om du gjør det, har du tenkt på den muligheten?

Anonymous poster hash: 60f1a...09e
  • Liker 42
Skrevet

/ts

Så utseende betyr ingenting? Dette er en jente på 1.70 som har gått fra slank og pen, til en flodhest. Ja, det høres slemt ut, men det er sannheten. Hun er dobbelt så stor. Jeg vil tippe hun veier godt over 75 kg nå. Tidligere var hun noen og femti kilo...

så og være 70 og noen kilo er flodhest?

Skjønner jo at man kan bli mindre tent, men er hun drømmedama så har hun både skjønnhet utenfra som innenfra.

Når du sier drømmedama så mener du nok drømmeutseende heller....det er to forskjellige ting

• Liker 6
Skrevet

Mye å ta i, mye og være glad i? Kanskje hun er gravid.?

Anonymous poster hash: 4d340...697

• Liker 2
Skrevet

/ts

Nei, jeg overdriver ikke. En kompis var tilfeldigvis på samme kafe/bar i kveld og han lurte på hva jeg gjorde med henne der. Jeg viste han bilder av hvordan hun så ut tidligere og han nektet på at det var samme jente. Han kjente henne ikke igjen. Jeg overdriver absolutt ikke når jeg sier hun har gått opp 20 kg på ett år.

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig eller hva hun tenkte. Jeg har aldri møtt en jente som henne tidligere, men nå vil jeg ikke ha noe som helst med henne å gjøre igjen. Samtidig vil jeg ikke si hvorfor til henne.

Vent, nå vil du plutselig ikke ha noe med henne å gjøre? Da har de andre rett når de sier at du er en idiot. Om hun faktisk var drømmedama di ville det ikke skadd om du prøvde å snakke med henne om dette fordi det er slettes uvanlig å gå opp i så mye vekt helt uten noen psykisk grunn. :dry:

Jaja, hun har vel ikke gått glipp av noe.

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes ikke TS reagerte særlig fint, så null ære til han for det!

Likevel kan man ikke si at liker du jenta så har 20 kg ikke noe å si. TO kg har ikke noe å si, 20 HAR mye å si!

Hvis min mann hadde gått opp 20 kg, hadde jeg ikke elsket han mindre, men det kan hende jeg hadde tent mindre på han, for jeg synes han er så deilig nå. Og hvis han veide 20 kg mer når vi møttes for mange år siden, hadde jeg rett og slett ikke blitt forelsket! Det høres ikke fint ut, men det er sannheten.

Nei det er en ærlig sak, men er måten han snakker om hun som er problemet. Han kjente jo hun allerede og dette var drømmedamen. Då burde ikke de kiloene hvertfall hatt noe og si..utseende er det som selger, men det indre som gjelder. Hvertfall i denne lille sammenhengen.

• Liker 8
Skrevet

Menn er bare noen primitive dyr. Bedre å reise til storken i danmark og etablere sin egen familie den veien, menn skaper bare bryderi. Vurderer det selv.

Btw; TS, det eneste du så i denne jenta var kropp, sex, kropp, sex, kropp. IKKE noe mer en det, kropp og sex.

Anonymous poster hash: 36a74...caf
  • Liker 16
Skrevet

Gudbedre, TS, er du 14 år???

At en jente på 1.70 veier 50kg, da er hun faktisk UNDERVEKTIG! Veier hun 75 så er hun helt NORMAL!

Jeg håper du møter den jenten en gang som har en slik flott personlighet og som er din "sjelevenn", og at hun veier 150kg! :D Da kanskje du kan få en annen tankegang? ;)

• Liker 20
Skrevet (endret)

Gudbedre, TS, er du 14 år???

At en jente på 1.70 veier 50kg, da er hun faktisk UNDERVEKTIG! Veier hun 75 så er hun helt NORMAL!

Jeg håper du møter den jenten en gang som har en slik flott personlighet og som er din "sjelevenn", og at hun veier 150kg! :D Da kanskje du kan få en annen tankegang? ;)

At det er normalt å veie 75 kg, betyr ikke at det er fint. At det normale i norge er at jenter er overvektige er ikke bra. Jeg liker ikke valker på damer. Jeg liker ikke hengende mage, pupper og deig-rumper. Det er for meg helt motbydelig.

Det spiller ingen rolle hvilken personlighet hun har, hvis jeg ikke tenner på henne rent fysisk.

Endret av tom1986
  • Liker 5
Skrevet

Du har et spennende liv. Pulevenninner som blir gravide, dater som blir til flodhester i løpet av et år. Helt tilfeldigvis så er det som skjer i livet ditt også selve oppskriften på stygge debatter på KG. Hah. Pussige greier.

Anonymous poster hash: 60f1a...09e
  • Liker 33
Skrevet

At det er normalt å veie 75 kg, betyr ikke at det er fint. At det normale i norge er at jenter er overvektige er ikke bra. Jeg liker ikke valker på damer. Jeg liker ikke hengende mage, pupper og deig-rumper. Det er for meg helt motbydelig.

Det spiller ingen rolle hvilken personlighet hun har, hvis jeg ikke tenner på henne rent fysisk.

Sånn personlighet som du virker og ha skal ikke du bekymre deg for mage på jenter osv. Når de blir kjent med deg hva for en ekkel gris du er stikker de. Trodde det var en liten gutt som skrev inn, om du er like gammel som meg så syns jeg synd i deg.
  • Liker 18
Skrevet

Fy flate så overfladisk du er! Du vil heller altså ha en jente som er så undervektig at hun faktisk blir syk, enn en jente som er 3kg overvektig? Fy flate du er ikke rett på en flekk! :hoho:

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...