Gå til innhold

Ylvis nye video sett av flere mennesker enn det bor i Norge, på 3 dager!


Black March

Anbefalte innlegg

Min verden har plass til humor og jeg kan le av ting, men sånt meningsløst tull synes jeg ikke er moro i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ccb31...e41

Hmm... litt spent på hva slags humor du synes er meningsfull?

Anonymous poster hash: c433a...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg elsker denne videoen! Er ingen stor Ylvis-fan i utgangspunktet og ante egentlig ikke hva som ventet da jeg så denne videoen første gang. Har ikke ledd så godt på lenge (har en litt kjedelig hverdag for tiden ja...)! Den er jo helt klart best første gang man ser den da. Syns "Work It"-videoen også er helt fantastisk, kanskje enda bedre. Herlig!

Og jada, det finnes mennesker her i verden som lider, men de får det ikke noe bedre om vi avskaffer all form for "tullete" humor akkurat, så jeg ler med god samvittighet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det heller som et uttrykk for frustrasjon over at meningsløse og flåsete ting får så jævlig mye oppmerksomhet. Hvis noen hadde laget en video om hvor dårlig eldre behandles eller hvordan barn som ikke får riktig oppfølging i skolen ofte ikke klarer seg i voksenlivet eller hvor dårlig psykisk helsevern vi har i Norge så er det ingen som hadde giddet å bry seg.

Anonymous poster hash: ccb31...e41

Jeg har ikke lest hele tråden men måtte bare inn for å se hvordan dette temaet kan generere 4 sider med diskusjon under Aktuelle saker! :hakeslepp:

Hvorfor er dette interessant? Hvorfor gidder man å engasjere seg i sånt uvesentlig utspekulert tull?

Anonymous poster hash: c11fb...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verden har plass til humor og jeg kan le av ting, men sånt meningsløst tull synes jeg ikke er moro i det hele tatt.

Anonymous poster hash: ccb31...e41

Ærlig talt, finnes det skikkelig humor med dyp mening? Kan du ikke komme med et par eksempler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk veldige assosiasjoner til denne: Talk Talk

:ler:

Særlig etter 1:15 eller deromkring. :fnise:

Blast from the past, takk for link!

Merker jeg egentlig er drittlei av sangen til Ylvis nå (sorry!), det gir frelse til sjela å lytte til noen som faktisk mener noe, ikke bare tøyser.

Ærlig talt, finnes det skikkelig humor med dyp mening? Kan du ikke komme med et par eksempler?

Det fins ihvertfall humorslektninger som denne.

Endret av Lutetium 71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylvis`s nye video er nå blitt sett av flere bevisste entiteter enn det fins på planeten! Etter 15 milliarder hits kan man slå fast at ikke bare fins det aliens, de har bredbånd, og alle vet hva reven sier.

The truth is out there!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ylvis`s nye video er nå blitt sett av flere bevisste entiteter enn det fins på planeten! Etter 15 milliarder hits kan man slå fast at ikke bare fins det aliens, de har bredbånd, og alle vet hva reven sier.

The truth is out there!

:sjokkert:

Anonymous poster hash: c4922...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...