Gå til innhold

Ylvis nye video sett av flere mennesker enn det bor i Norge, på 3 dager!


Black March

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De bjeffer. Det hadde vært mye mindre arbeid å ta kontakt med f. eks. en veterinær en å lage hele denne videoen osv..

Anonymous poster hash: 0b4d5...1fc

Mindre arbeid, færre youtube-treff :P

Anonymous poster hash: 82935...5b8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så fantastisk hverken med sangen eller videoen.
Det er akkurat det samme som alt de har gjort. Ikke morsomt, heller dumt, og videoen fokuserer mer på at de skal vise seg frem med de der "åh, se på meg så flott jeg er!" trynene.

Ylvis? Nei takk. Gi meg heller HUMOR.



Anonymous poster hash: 82922...953
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvem som er hvem av brødrene. Men han med lyst hår er jo ganske flink til å synge på starten.. Høres ut som typisk sånn musikk en liten stund i hvert fall. Haha..



Anonymous poster hash: 5c129...84a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 millioner! Fantastisk video :fnise: Har hørt på den i hele dag nesten.. :digge:

Passerer 10 millioner i løpet av natta.

Anonymous poster hash: c4922...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bjeffer. Det hadde vært mye mindre arbeid å ta kontakt med f. eks. en veterinær en å lage hele denne videoen osv..

Anonymous poster hash: 0b4d5...1fc

Jeg har hørt en rev lage lyder som lignet en full kvinne i nød... det var definitivt ikke bjeffing :) De har vel litt forskjellige lyder tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bjeffer. Det hadde vært mye mindre arbeid å ta kontakt med f. eks. en veterinær en å lage hele denne videoen osv..

Anonymous poster hash: 0b4d5...1fc

Tror vel ikke de bryr seg like mye om fakta som å lage humor. Blir som at Vegard får masse henvendelser fra folk som skal hjelpe ham med å løse mysteriet om Stonehenge bare fordi de har en video om det.

Vet ikke hvem som er hvem av brødrene. Men han med lyst hår er jo ganske flink til å synge på starten.. Høres ut som typisk sånn musikk en liten stund i hvert fall. Haha..

Anonymous poster hash: 5c129...84a

Det er Bård! :opplyser:

Jeg Elsker Ylvis, men selv om jeg synes denne er veldig morsom, så er den crazy-morsom og de har andre morsommere musikkvideoer, synes jeg, som nevnte "Stonehenge", "Work it" og "Pressure". Syns de lager utrolig mye bra i showet sitt som er mer genialt enn "The Fox".

Syns det er veldig kult at de har fått så sinnsykt mange treff, da! Blir stolt av at de får til noe sånt!!

De er begge veldig flinke til å synge! Høres bedre på flere av de andre sangene deres, da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke hva som er så fantastisk hverken med sangen eller videoen.

Det er akkurat det samme som alt de har gjort. Ikke morsomt, heller dumt, og videoen fokuserer mer på at de skal vise seg frem med de der "åh, se på meg så flott jeg er!" trynene.

Ylvis? Nei takk. Gi meg heller HUMOR.

Anonymous poster hash: 82922...953

Helt enig. Videoen og Ylvis-brødrene finnes ikke morsomme. Ja, de dummer seg ut på videoen, og selvironi er bra, men morsomt er det ikke. Skal ikke de liksom være komikere?

Anonymous poster hash: de574...3e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Videoen og Ylvis-brødrene finnes ikke morsomme. Ja, de dummer seg ut på videoen, og selvironi er bra, men morsomt er det ikke. Skal ikke de liksom være komikere?

Anonymous poster hash: de574...3e0

Satire er vanskelig for deg, er det ikke? Poenget er hverken å dumme seg ut eller selvironi. :)

Anonymous poster hash: 2d14d...ca8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den ikke er morsom altså. Er jeg den eneste? :laugh:

Anonymous poster hash: d978b...0b9

Nei. Jeg syns heller ikke den er morsom. Men jeg liker Ylvis generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mister litt håpet på menneskeheten når slikt fenger i såpass stor grad.



Anonymous poster hash: ccb31...e41
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se hvor lite det skal til for å tjene penger hjemmefra. :sjenert:

(Tenker på kommentarene som hele tiden dukker opp under videoen)



Anonymous poster hash: 364a2...d71
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er hysterisk morsomt med alle som skal poengtere at "dette synes ikke jeg er morsomt", bare for å statuere mot alle som diskuterer noe de liker.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som er synd er at den er ikke spesielt bra. Sammenlignet med tidligere Ylvis-musikkvideoer er den rett og slett middelmådig. Men ser at de andre videoene også har fått et oppsving i antall views, og det er jo positivt.

Anonymous poster hash: e679e...6e9

Produksjonen er veldig bra, f.eks den animerte reven er sjokkerende bra for en promovideo. Innholdet er jo ment å være amatørmessig.

Jeg syns den er bra, og tror ikke den hadde tatt like mye av hvis det var helproft.

Kan jo se på gangnamstyle, bra produksjon, men mye med-vilje-amatørmessig ellers, og mye rart/sært, som med ylvis sin. F.eks gangnamstyle der han bommer på eksplosjonen med vilje.

Anonymous poster hash: d2fc8...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bjeffer. Det hadde vært mye mindre arbeid å ta kontakt med f. eks. en veterinær en å lage hele denne videoen osv..

Anonymous poster hash: 0b4d5...1fc

Det må være trist å ikke ha noen sans for humor, men for å svare seriøst så har reven et ganske bredt spekter av lyder, noen av dem er faktisk ganske nær noen av lydene i videoen. Veterinærer har heller ingen spesiell kompetanse på ville dyr og lydene deres. Wired har en ganske god artikkel om dette, hvor de har gravd frem lydfiler med ekte revelyder: http://www.wired.com/underwire/2013/09/what-does-the-fox-say-ylvis

Anonymous poster hash: 92f4b...3ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det er hysterisk morsomt med alle som skal poengtere at "dette synes ikke jeg er morsomt", bare for å statuere mot alle som diskuterer noe de liker.

Skjønner akkurat hva du mener. Det er som om at de tror de er bedre enn andre ved å "heve" seg over det. Jeg jobber (dessverre) sammen med et par slike. Er generelt sett mer opptatt av å fortelle og diskutere ting de ikke liker, enn hva de faktisk liker. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk INGEN anelse hva de liker eller er positive til. Men kunne ramset opp 50 ting de ikke liker.

F.eks: "The Voice??! Hva er det forno da??" "Åå.. sånn idol-møkk, nei! vettu hva, da setter jeg meg heler ned med en god bok!"

"Kjøpesenter går jeg på MAKS en gang i året! Jeg får helt fnatt av slike masseproduserte ting!"

Blir ekstra komisk da jeg har sett vedkommende på kjøpesenter 3 ganger bare den siste mnd og de bruker dressmann klær, og når de glemmer seg litt, og plutselig kan kan/vet masse om tv-programmer og serier de tidligere har latet som de ikke vet hva er og syns er "møl" og "møkk".

Anonymous poster hash: d2fc8...731

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner akkurat hva du mener. Det er som om at de tror de er bedre enn andre ved å "heve" seg over det. Jeg jobber (dessverre) sammen med et par slike. Er generelt sett mer opptatt av å fortelle og diskutere ting de ikke liker, enn hva de faktisk liker. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk INGEN anelse hva de liker eller er positive til. Men kunne ramset opp 50 ting de ikke liker.

F.eks: "The Voice??! Hva er det forno da??" "Åå.. sånn idol-møkk, nei! vettu hva, da setter jeg meg heler ned med en god bok!"

"Kjøpesenter går jeg på MAKS en gang i året! Jeg får helt fnatt av slike masseproduserte ting!"

Blir ekstra komisk da jeg har sett vedkommende på kjøpesenter 3 ganger bare den siste mnd og de bruker dressmann klær, og når de glemmer seg litt, og plutselig kan kan/vet masse om tv-programmer og serier de tidligere har latet som de ikke vet hva er og syns er "møl" og "møkk".

Anonymous poster hash: d2fc8...731

Nettopp. Folk flest, for å bruke det uttrykket, har tydeligvis mer behov for å uttrykke negative holdninger enn å snakke positivt om noe eller verdsette det andre gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...