Gå til innhold

Middag til 30kroner. helt blakk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva med et par First Price kneip (kr 4,90) og en leverposteiboks eller noe?

Huff, kjenner du virkelig ingen du kan låne en hundrings av?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Sophie-Ann, mod

Skrevet

PM meg med et kontonr TS, om du forsatt er i nød.

• Liker 3
Skrevet

Mr lee nuddler med masse små biter av brokkoli man har i det siste minuttet av koketiden. Kjempegodt!

Anonymous poster hash: 68faf...642

Skrevet

Hvordan går det, TS?

Noen andre som har satt inn penger som har hørt noe?

Skrevet

dette er en fullverdig middag til kr 20-25 på bunnpris og rema 1000

598895_10152139908210285_1899516682_n.jp

Ligger i fryserdisken og varmes i micro.

• Liker 2
Gjest crazycatlady
Skrevet

Litt OT kanskje, men red curry så god ut. Men har ikke mikro, kan den varmes i stekeovn eller kjele?

Skrevet

Kyllingkjøttdeig koster vel 15? Eventuelt svinekjøttdeig til under 20, spe på med noen firstprice produkter, og så har du middag i tre fire dager for 30 kroner. Lykke til!

Skrevet

Altså, TS trenger neppe flere råd. Ikke bare har TS fått penger, av flere, men TS har verken sett eller hørt fra seg siden.

• Liker 3
Skrevet

Dere fikk PM med kontonummer, satt over penger og siden er det ingen av dere som har hørt noe?

• Liker 1
Skrevet

Ikke så mye som en bekreftelse på at de kom frem eller tegn på at ting går bra.

Skrevet

Altså, TS trenger neppe flere råd. Ikke bare har TS fått penger, av flere, men TS har verken sett eller hørt fra seg siden.

Sorry Silf, jeg svarte etter første sida! Nå har jeg lest hele tråden, og ser at den utviklet seg en smule, gitt....

Skrevet

Fy faen! Lønner seg ikke å være snill skjønner jeg. Håper ingen har satt inn altfor mye. :(

Anonymous poster hash: e64ad...95f
  • Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Er det automatisk bedrageri fordi ts ikkje melder seg på vår kommando? Det syns eg er litt spesielt. Hold your horses, det kan vere heilt naturlege grunnar til at ts ikkje er på nett og ser dette. Eg har hjelpt i tidlegare trådar, og fått takksigelsar og alt som høyrer med etter det. Eg ser ikkje noko poeng å rapportere detaljar av den grunn.

• Liker 1
Skrevet

Er det automatisk bedrageri fordi ts ikkje melder seg på vår kommando? Det syns eg er litt spesielt. Hold your horses, det kan vere heilt naturlege grunnar til at ts ikkje er på nett og ser dette. Eg har hjelpt i tidlegare trådar, og fått takksigelsar og alt som høyrer med etter det. Eg ser ikkje noko poeng å rapportere detaljar av den grunn.

Detaljer? Hvem snakker om detaljer? Jeg syns det er rart at man ikke får bekreftelse på at ting er mottatt.

Og så snakker du om at det er normalt med takksigelser og alt som hører med? Men likevel hyler du om at man ikke skal snakke om bedrageri? Noe jeg forøvrig ikke har gjort.

Gjest navnelapp
Skrevet

Detaljer? Hvem snakker om detaljer? Jeg syns det er rart at man ikke får bekreftelse på at ting er mottatt.

Og så snakker du om at det er normalt med takksigelser og alt som hører med? Men likevel hyler du om at man ikke skal snakke om bedrageri? Noe jeg forøvrig ikke har gjort.

Har du betalt noko?

Eg hyler ikkje. Eg siterte heller ikkje deg. Dei takksigelsane eg fekk då eg bidrog til ei i ein liknande situasjon kom på mail, ikkje i tråden.

Skrevet

Det får da være måte på til sensasjonslyst.

Anonymous poster hash: 1e507...9ac
Skrevet

Ja, det har jeg. Og jeg har ikke mottatt pm om at ting gikk i orden. Noe jeg faktisk forventet, siden det tross alt er straks en uke siden jeg satt inn penger.

Gjest navnelapp
Skrevet

Ok, har du teke kontakt på pm? Då får vel vedkommande ein mail om at det ligg ein pm og ventar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...