Leanne Skrevet 5. desember 2013 #361 Del Skrevet 5. desember 2013 Så koselig med en liten gutt leopanter gleder meg til ultralyd i januar, er så spent på å få vite hva vi får til våren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. desember 2013 #362 Del Skrevet 6. desember 2013 Grattis med guttebaby, de er elskelige Jeg blør stadig vekk ennå og det er rimelig slitsomt...15 fullgåtte og skulle gjerne vært ferdig med det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 6. desember 2013 #363 Del Skrevet 6. desember 2013 Kan noen legge meg inn i listen? Kaprifolen, 27 år, venter nr 2 med termin 16.juni. Var på ul på tirsdag og så en sprell levende baby, ordinær ul midt i januar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #364 Del Skrevet 7. desember 2013 Velkommen Kaprifolen! Skal legge deg til så snart jeg kommer meg på en ordentlig pc. Mobilen er vanskelig å redigere med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 8. desember 2013 #365 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg kan vel slenge meg med her, jeg også. Jeg er 25 år, er gravid med nr 2, har termin 6. mai og det ser ut til å bli jente denne gangen. Har en gutt fra før, født i august 2012, så det blir to stk relativt tette her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 8. desember 2013 #366 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg kan vel slenge meg med her, jeg også. Jeg er 25 år, er gravid med nr 2, har termin 6. mai og det ser ut til å bli jente denne gangen. Har en gutt fra før, født i august 2012, så det blir to stk relativt tette her. Velkommen, og det var tett ja! Det blir sikkert veldig bra etterhvert som de kan underholde hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 8. desember 2013 #367 Del Skrevet 8. desember 2013 Velkommen, og det var tett ja! Det blir sikkert veldig bra etterhvert som de kan underholde hverandre. Jeg krysser fingrene for at de kan slite ut hverandre etter hvert. Eller, det er ihvertfall det jeg prøver å berolige med selv med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 9. desember 2013 #368 Del Skrevet 9. desember 2013 til de nye! Er en spennende tid dette Her er lykken stor over at den ekstreme trøttheten er borte nå som jeg går inn i et par uker med hjemme eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. desember 2013 #369 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg krysser fingrene for at de kan slite ut hverandre etter hvert. Eller, det er ihvertfall det jeg prøver å berolige med selv med. Får satse på det! Ville du helst ha dem så tett eller ble det bare sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 9. desember 2013 #370 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) BLÆH! Når man plutselig kaster opp en morgen i uke 13+6, uten å ha kastet opp tidligere. Kan man da håpe på at det er spysjuka og at det gir seg etter en dag..... Eller kan det være noe graviditetskvalme som plutselig finner ut at den skal komme allikevel? Endret 9. desember 2013 av Leanne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 9. desember 2013 #371 Del Skrevet 9. desember 2013 Velkommen til alle nye! Så kjekt med en skikkelig gjeng SmallTalk: Jeg har ei som er født juni 2012, og håper litt på det samme; at hun og lillesøster/-bror kan slite ut og underholde hverandre Leanne: Uff, kjedelige greier! Vanskelig å si om det er det ene eller andre, men har desverre hørt om de som fikk kvalme og oppkast sent i 1. trimester / tidlig i 2. trimester Får håpe det "bare" er omgangssyken og at det gir seg i løpet av en dag eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 9. desember 2013 #372 Del Skrevet 9. desember 2013 Her er storesøster født i slutten av oktober 12! Tenker at peset de første årene veies opp av gleden de trolig får av hverandre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 9. desember 2013 #373 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er koselig å få barna tett, har to år mellom mine og de har hatt stor glede av hverandre. Den minste vil nok ikke få det samme forholdet til sine søsken, som er 7 og 9 når han/hun blir født. Men blir nok en bortskjemt liten luring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 9. desember 2013 #374 Del Skrevet 9. desember 2013 BLÆH! Når man plutselig kaster opp en morgen i uke 13+6, uten å ha kastet opp tidligere. Kan man da håpe på at det er spysjuka og at det gir seg etter en dag..... Eller kan det være noe graviditetskvalme som plutselig finner ut at den skal komme allikevel? Uff så kjipt! Har hørt at det går an, men det er veldig uvanlig å få det så sent. Tror du kan håpe på at det er noe annet enn graviditeten som gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 9. desember 2013 #375 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg er så lei av å ha ekkel kjip smak i munnen, lurer på når det skal gå vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 9. desember 2013 #376 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg er så lei av å ha ekkel kjip smak i munnen, lurer på når det skal gå vekk? Dagens minst oppløftende beskjed? Det varte i flere mnd etter fødsel for min del... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. desember 2013 #377 Del Skrevet 9. desember 2013 Her er storesøster født i slutten av oktober 12! Tenker at peset de første årene veies opp av gleden de trolig får av hverandre! 19 måneder mellom mine eldste og det er helt fantastisk. En av hver hvor eldste er gutt. Vi venter ei jente til - helt fantastisk! Også blir det mulig et maibarn da det kan bli keisersnitt som følge av at morkaken ligger midt over åpningen og de tror ikke den vil kunne flytte seg. Det er kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmallTalk Skrevet 9. desember 2013 #378 Del Skrevet 9. desember 2013 Også blir det mulig et maibarn da det kan bli keisersnitt som følge av at morkaken ligger midt over åpningen og de tror ikke den vil kunne flytte seg. Det er kjipt... Vi kan godt bytte! Min ligger fint plassert på bakre vegg, men ettersom jeg skal ha keisersnitt denne gangen også, så hadde det vært helt ypperlig med en veldig medisinsk grunn for at det MÅ bli keisersnitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 10. desember 2013 Forfatter #379 Del Skrevet 10. desember 2013 Da tror jeg at alle er oppdatert bortsett fra Arch som jeg ikke fant noe på Fint om alle ser over og evt oppdaterer meg om noe er feil, så retter jeg på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 10. desember 2013 #380 Del Skrevet 10. desember 2013 20. juni sirkus omtrentus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå