Felicidad Skrevet 1. desember 2013 #341 Del Skrevet 1. desember 2013 Tenkte jeg skulle prøve Postafen, da jeg er så lei av å sove i 24 timer etter at jeg har tatt Phenergan. Håper jeg blir mindre trøtt av Postafen, men dersom det viser seg å ha samme virkning så spiller det vel ingen rolle hva jeg tar.. Leopanter: Skal til jordmor for første gang på onsdag, så jeg håper på det. Var hos fastlegen når jeg rundet 12 uker, men da fikk jeg ikke høre hjertelyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 1. desember 2013 #342 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Tenkte jeg skulle prøve Postafen, da jeg er så lei av å sove i 24 timer etter at jeg har tatt Phenergan. Håper jeg blir mindre trøtt av Postafen, men dersom det viser seg å ha samme virkning så spiller det vel ingen rolle hva jeg tar.. Jeg har en toåring og jobber nesten 100% nå, på Postafen, så det er absolutt ikke sånn at jeg sover i 24 timer etter hver tablett. Tar dem om kvelden da. Håper på like god virkning for deg! Endret 1. desember 2013 av Sushi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicidad Skrevet 1. desember 2013 #343 Del Skrevet 1. desember 2013 Shit, det var dagens oppmuntring!! Krysser fingra for samme virkning!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 1. desember 2013 #344 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Postafen og Phenergan inneholder helt forskjellige virkestoffer, og selv om man nok kan bli trøtt av begge deler, så er jo allergi-tabletter (som Phenergan) mer kjent for å gi trøtthet/hang-over enn det kvalmestillende (Postafen) er. Jeg bikker 12 uker i dag, og tidligere i uken var jeg hos legen på første kontroll. Der regnet hun ut at jeg var to dager lenger på vei enn jeg hadde regnet ut ifra siste mens, men jeg holder meg til min dato inntil UL, tenkte jeg Og det er så deilig å kjenne at hodepinen er borte (er kun litt tung i hodet utover dagen), kvalmen er borte og den ekstreme trøttheten er nå bare litt mer enn vanlig trøtthet. Dette føles det ut som om jeg har ventet leeenge på. Men selv om hver enkelt dag (med alle plagsomme symptomer) har føltes lang, så har disse 12 ukene gått veldig fort. Mye fortere enn med førstemann! Og denne uken har jeg også kjent en leamus-følelse på høyre side av magen, akkurat som jeg gjorde med storesøster de første gangene hun ga seg til kjenne slik at jeg skjønte at det var henne og ikke bare luft. Synes det var litt tidlig, selv til å være andregangs gravid, men det kommer vel bare mer og mer bevegelse med det tempoet de vokser i. Veldig koselig ihvertfall, og jeg gleder meg enormt til pappa'n og storesøsteren kan få kjenne Endret 1. desember 2013 av Haley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 2. desember 2013 #345 Del Skrevet 2. desember 2013 Tusen takk alle sammen Vi har lyst til å ta tidlig UL, men hvor finner jeg klinikker som gjør dette? Noen som vet om noen på Romerike, evt Oslo? Fikk brev fra sykehuset her om dagen og det hele virker så uvirkelig. Tenk at jeg skal bli mamma til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. desember 2013 #346 Del Skrevet 2. desember 2013 Leanne, jeg ville gjort det i sykmeldingstiden så beholder du feriedagene dine. Jeg er 14+2 i dag og synes tiden går grådig fort! Har hatt flere blødninger og fikk torsdag i forrige uke bekreftet at morkaken ligger langt nede og nå hovedårsaken til blødninger. Lille har det fint og ingen fare der. Dette er mitt tredje barn og jeg kjenner fremdeles ingenting. De andre gangene har jeg kjent spark utenpå rundt 18-20 uker og regner med det blir nå også. Alt inni går for tarmer og gasser . Har god erfaring med Volvat på Majorstua (Frøen) ift ultralyd, LaToya. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 2. desember 2013 #347 Del Skrevet 2. desember 2013 Jeg vil være med her Har sniklest litt tidligere, men nå er jeg i uke 14, så da bør det være "trygt" å melde seg inn Er i slutten av 20 årene, og har en sønn på 1 år fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 3. desember 2013 #348 Del Skrevet 3. desember 2013 Amys! Jeg har fått innkalling til ordinær UL 19 desember og jeg grugleder meg! Er redd for at alt ikke er i orden med den lille. Bekymrer meg for alt mulig når jeg ikke vet at alt er ok. Føler jeg magen er liten, er redd for at den lille ikke for nok næring, eller at jeg spiser for usunt. Tenk om jeg har hatt MA? Det blir vel ofte ikke oppdaget før på ordinær UL.. Uff, jeg kommer til å bli en bekymret hønemor de neste 18 + årene Heldigvis går jeg ikke bare rundt å bekymrer meg. Blir i godt humør av å stryke meg over magen og tenke på hvor heldig jeg er <3 Noen andre som har blitt innkalt til ultralyd ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 3. desember 2013 #349 Del Skrevet 3. desember 2013 Amys! Jeg har fått innkalling til ordinær UL 19 desember og jeg grugleder meg! Er redd for at alt ikke er i orden med den lille. Bekymrer meg for alt mulig når jeg ikke vet at alt er ok. Føler jeg magen er liten, er redd for at den lille ikke for nok næring, eller at jeg spiser for usunt. Tenk om jeg har hatt MA? Det blir vel ofte ikke oppdaget før på ordinær UL.. Uff, jeg kommer til å bli en bekymret hønemor de neste 18 + årene Heldigvis går jeg ikke bare rundt å bekymrer meg. Blir i godt humør av å stryke meg over magen og tenke på hvor heldig jeg er <3 Noen andre som har blitt innkalt til ultralyd ennå? Ja, velkommen, Amys! Du har ikke fått mulighet til å få høre hjertelyd hos jordmor, da, fuerza? 19. des er ikke så lenge til uansett Jeg har ordinær UL i overimorgen, kjempespent Kjenner meg igjen i bekymringene, men prøver å skyve dem bort. Jeg kjenner jo liv hver dag, så det er ganske betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 3. desember 2013 #350 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Edit: dobbelpost Endret 3. desember 2013 av Leopanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaToya Skrevet 3. desember 2013 #351 Del Skrevet 3. desember 2013 Amys! Jeg har fått innkalling til ordinær UL 19 desember og jeg grugleder meg! Er redd for at alt ikke er i orden med den lille. Bekymrer meg for alt mulig når jeg ikke vet at alt er ok. Føler jeg magen er liten, er redd for at den lille ikke for nok næring, eller at jeg spiser for usunt. Tenk om jeg har hatt MA? Det blir vel ofte ikke oppdaget før på ordinær UL.. Uff, jeg kommer til å bli en bekymret hønemor de neste 18 + årene Heldigvis går jeg ikke bare rundt å bekymrer meg. Blir i godt humør av å stryke meg over magen og tenke på hvor heldig jeg er <3 Noen andre som har blitt innkalt til ultralyd ennå? Innkalt i slutten av januar, men skal på tidlig UL om 2 uker Jeg er også redd for at jeg spiser for usunt og drikker for mye brus, selv om jeg prøver mitt beste. Hender at viljestyrken glipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 3. desember 2013 #352 Del Skrevet 3. desember 2013 Det er lang ventetid på jordmødre, så jeg bruker bare fastlege til alle kontroller. Neste kontroll er ikke før i januar, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet frem til ordnær UL for å høre evt hjertelyd. Synes tiden går veldig sakte for tiden Brus er en av mine svakheter og.. drikker aldri mer enn anbefalt "dose", men får dårlig samvittighet for dårlig viljestyrke likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 3. desember 2013 #353 Del Skrevet 3. desember 2013 Fikk Ul i midten av januar en gang, men skal sniktitte litt før jul og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphorbia Skrevet 4. desember 2013 #354 Del Skrevet 4. desember 2013 Fant plutselig fram til denne tråden, så tenkte å slenge meg med. Fint å høre andres erfaringer og dele noen tanker Er 22 år, ca 15 uker på vei med termin foreløpig 30.mai. Vi venter vår første og aner vel ikke helt rekkevidden av hva vi har begitt oss ut på (men det gjør vel ingen med sin første?) Er utrolig spent på det som venter! Var på tildlig UL i november, og skal til OUL 30 . desember, det blir morro. Håper alt fremdeles står bra til der inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amys Skrevet 4. desember 2013 #355 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Ultralyd 23 desember her Har allerede sniktittet for et par uker siden, men skal fortsatt bli moro å hilse på mageboeren igjen Edit: rettet fra samboer til mageboer. Ville vært trist om jeg fikk hilse på samboeren bare på ultralyd Endret 10. desember 2013 av Amys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sushi Skrevet 4. desember 2013 #356 Del Skrevet 4. desember 2013 Jeg har ordinær UL om et par uker, og gleder meg veldig. Kjenner ikke noe særlig ennå, så jeg føler meg ikke helt trygg... Men magen vokser hver dag, føler jeg, så det er jo noe. Velkommen til dere nye i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #357 Del Skrevet 5. desember 2013 Velkommen til alle nye. Akkurat nå har jeg ikke en pc som fungerer, men bare jeg får det så skal jeg legge dere til i første innlegget Jeg skal på ordinær UL neste onsdag. Gleder meg til dere andre har vært der, så jeg får vite om dere skal ha gutt eller jente. Synes det er kjempespennende, selv om vi ikke skal vite det på forhånd så er det gøy når andre får vite det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 5. desember 2013 #358 Del Skrevet 5. desember 2013 Bare å sette en blå babysmiley bak meg i førsteinnlegget 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 5. desember 2013 Forfatter #359 Del Skrevet 5. desember 2013 Så gøy Leopanter Skal fikse det så snart jeg finner en brukandes PC Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 5. desember 2013 #360 Del Skrevet 5. desember 2013 Var på første legekontroll for en ukes tid siden, og venter spent på inkalling til ordinær UL, men regner ikke med at vi får time før i midten/slutten av januar ihvertfall. Med storesøster - som jeg hadde samme termin med - så fikk vi UL 20. januar. Så koselig å få vite hvem som bor i magen, Leopanter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå